A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
ow bedacht me vannacht nog een stampnummer van vroeger:

Poing
Oh zit er dan nog zoveel verschil tussen wat op you tube te zien is en wat je kunt downloaden?

Ging er automatisch van uit dat dat ongeveer hetzelfde zou zijn.

Mansour zag ik op you tube met een heel aangrijpende clip.

Ook al versta je er niks van de beelden waren veelzeggend.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik zie hele andere nummers op Youtube, filmpjes die ik net gezien heb vond ik eigenlijk wel suf haha, maar ik heb jouw clip niet gezien, wel iets van de Taliban, nou ja zeg.

De nummers die ik wel ken, en erg leuk vind, Fagat be khatereh to, Saber el Roubay (dat nummer hoor ik soms op de achtergrond bij programma's op de tv)

en Shirin.

Bedankt voor de uitleg Mik, ga binnenkort eens oefenen, nu eerst slapen.

Poing vind ik ook lekker stampen:-)

Knuffel voor ZoonMik, en alle andere hier xxx
.
Ik vind de Poing Jumpstyle leuker:-)

Slaap lekker meiden.
.
Ik bedoelde deze hij lijkt in het begin wat saai maar dan moet je de clip helemaal uitkijken.

Ik kom ook hele leuke dingen tegen op youtube: zag net golden earring in 1973 met radar love. En ook Tom Browne met funkin' for Jamaica. Geweldig om dat terug te zien!
Vanavond ook weer humor hier; mijn moeder belde met een hele lieve vraag: Of we al een winterjasje voor Zoonmik hadden gekocht. Nee dus, nou zij had een mooie gezien dus die kocht zij wel.

Vraagt mijn vader ineens: Heb je de vacature die ik je heb gestuurd nog gezien? Ehhh neu geen vacature van jou gezien.

Geen probleem stuur ik 'm nog een keer.

Nou ja 1 keer werd 2 keer en toen ging het lampje bij mij aan. De vacature waar ik op gereageerd had (en waarvan ik dacht dat die rechtstreeks bij het uitzendbureau vandaan kwam) bleek dus bij pa vandaan te komen.

Na zijn mails belde ik dus terug met de mededeling: Ja wel gezien, mag woensdag op gesprek
hahaha wat een grappig misverstand Mik, en wat lief van je ouders om een jas voor zoon te kopen.

Ik vind youtube ook zo leuk Jasmine, kwam er eigenlijk nooit maar nu ben ik helemaal om. Dat nummer van Mansour kende ik nog niet, klinkt ook niet zo vrolijk, dus vandaar;-) Clip is idd heel duidelijk, maar ik vond het vooral zielig voor de vissen

Hebben jullie de zon al gezien, hier is hij eindelijk doorgekomen, hoop het morgen nog mooier wordt, al heb ik er niet zoveel aan want ik ga naar mijn zusje.

En vanavond met een andere vriendin bij Dee eten, dus dan kan ik niet gaan nachtbraken, Dee ik ga niet nachtbraken help!!

Maar we gaan vast wel erg lekker eten, wordt vervolgd xxx
.
Haai meiden! Kom ik ook weer eens aanwaaien . Oeh, wat een drukte hier! Zoonlief werd van de week 14, dat moest natuurlijk gevierd worden met medepubers, gitaren en Wii spelletjes (en kussengevechten ). Voor 15 man/vrouw patat gehaald en tussen de meute gegooid, was dat ook weer geregeld.

Vandaag bij beste vriend & beste vriend's moeder op verjaaarsvisite geweest (55 en 92 zijn ze geworden). Was zoals gewoonlijk gezellig!

Nou het minder leuke nieuws: ik heb geen badkamer/douche meer!! Manlief zakte door de vloer (en oh, wat ben ik blij dat ik dat niet was, met mijn gewicht! ), en dacht dat het 1 tegel was...Maar de hele ondervloer was verrot. Hij keek even hoe ver de houtrot doorliep, en aan het eind van de dag (gisteren was dat), stond de douchebak buiten, lag de houten vloer eruit, en waren de tegels van de muur gesloopt!

De kinderen kwamen nietsvermoedend thuis uit school 's middags, en begonnen meteen te roepen""WAT is HIER gebeurd???? WAAR is de badkamer?!?!?!"

Was ik niet zo blij mee.....Maar ja, recht onder de badkamer hebben we de meterkast, dus ja, wachten op lekkage kan natuurlijk niet. Manlief gooit er nu een noodvloertje tegenaan.

Nah ja, volgende week nog mijn verjaardag, en dan hebben we daarna weer wat meer tijd.
Jemig Carlien, wat schrikken dat je 's ochtends nog gewoon een badkamer hebt en 's avonds een gapend gat!

Wat balen en wat vervelend juist nu je het zo druk hebt. Ach zoiets komt natuurlijk nooit gelegen .

Maar hoe gaat het nu straks verder, nu eerst een noodvloer en tzt een andere vloer?

Nog van harte gefeliciteerd met zoonlief! (waar is de biersmiley?)

Twins, de zon scheen hier al vanaf vanochtend vroeg. Ik was heel vroeg op (heb ik weer in het weekend onrustig zijn om half 7 's ochtends) en toen was hier eerst heel laaghangende mist, echt prachtig stil leek het. Alleen de mist en de vogels.

Daarna heeft bijna de hele dag de zon geschenen, alleen rond een uur of 4 was het een tijdje bewolkt.

Heerlijk zo de zon!

Je bent vast al weg naar Dee; lekker genieten!

Mik, wat ontzettend leuk dat je ouders zo met jullie meedenken en wat grappig dat je door de vacature die je pa gestuurd had op sollicitatie mag! Zet 'em op he woensdag!!
Gefeliciteerd met Zoon Carlien (voor Jas neem ik de bier smilie wel )

Wat een schrikken van je badkamer zeg! En wat balen dat het zó verrot is.

Jas dat lijkt me wel lekker wakker worden hoor. Door mist heb ik altijd een idee van alleen op de wereld zijn. Heerlijk.

Lief he dat mijn pa en ma zo meedenken en zoeken?
Ha, bier, mijn zoon zou dat wel willen, ja, maar we houden 'm nog maar even zoveel mogelijk alcoholvrij , de smurf is nog maar net 14.

Er ligt nu een noodvloertje in de badkamer, en de oude douchebak is er even in teruggeplaatst. De bedoeling is dat we er een betonnen vloer in laten storten, en dat dan de badkamer opnieuw gedaan wordt...Maar voor nood kunnen we weer douchen, tenminste.

Succes met je sollicitatiegesprek binnenkort, Mik! En inderdaad leuk dat je ouders zo meedenken!
Gefeliciteerd met zoon Carlien En sterkte met het badkamergedoe, gelukkig kunnen jullie weer douchen.

Roep je nog even wanneer je jarig bent, doen we een feestje!

Fijn dat jij gisteren al zo hebt kunnen genieten van de zon Jasmine, in Friesland was het vandaag ook heerlijk!

Oke je zit een paar uren in trein en bus, maar dan heb je ook wat;-)

Was ook fijn om zus en de kinderen weer te zien, al was dat nog niet zolang geleden, maar wie zien elkaar sowieso te weinig.

Gisteravond was ook erg gezellig, en ontzettend lekker gegeten, Dee kan heerlijk koken!

Op tijd naar huis en bed is ook nog gelukt;-)

Mik succes

.
Goedenmorgen!!

Hee Tweeling ook al in Friesland? Ik ben er het hele weekend geweest en heb genoten!! Lekker gezeild, hoewel er zaterdag te weinig wind was. Dat hebben we zondag nog even ingehaald (met klein groepje, de rest had het zeilen wel gezien) Ideaal weer! Zon! Zalig! En leuke club met vrouwen

Gefeliciteed met zoon Carlien en wat een toestand met je badkamer! Wel fijn dat je in elk geval nog kunt douchen. Dat is bij mij toch wel een eerste levensbehoefte hoor, hoe luxe dat in principe ook is. Waar ik van 't weekend sliep was een erg slechte douche en dat is dan toch niet fijn.

Volgens mij ligt m'n bril nog in Friesland, trouwens. Zit me te bedenken waar hij kan zijn. Ik denk óf nog in het bootje (heb foto's gemaakt van een huisje dat aangevaren is en het kan zijn dat ik m'n bril toen niet teruggestopt heb in m'n fototas) óf op het terrasje waar we na het varen wat gegeten hebben.

Nouja, ik had toch al een nieuwe bril nodig, nu maar haast achter zetten. Gelijk naar specsavers, denk ik, voor de 2e gratis bril (meekleurende glazen zijn vást niet gratis maar wel noodzakelijk ivm hoofdpijn door licht)

Toedels
Later is nu
Goeiemiddag!

He, wat een Frieslandgangers! Gisteren zaten wij in Drenthe.

Twins, wat fijn dat het zo goed bij je zus was en dat je nog hebt kunnen genieten van het mooie weer!

Carlien, gelukkig dat je nu toch nog kunt douchen! Wel sneu zo'n onverwachte kostenpost.

Dreamer, wat balen dat je je bril kwijt bent. Ook al wou je toch al graag een nieuwe, is toch lastig dat je hem nu kwijt bent.

Lekker zo'n gezellig weekend zeilen!

Oh ja dat van dat schip dat was vast bij Grou. hier staat nog het bericht daarvan op nu met foto's

Oh ja, voor wie de nieuwe theesmaken van pickwick wil proeven; je kunt een gratis proefpakketje aanvragen op

www.pickwicktea.com/nl/home

Gaat om de indian spices en turkish apple.
http://test
.
http:// nogmeertest
.
Nou mij lukt het niet, dan ga ik het nummer maar downloaden, dat kan ik wel:-)

Hoe was het in Drente Jasmine, was er toch nog een beetje tijd om van het mooie weer te genieten?

Het zal je maar gebeuren zeg, lig je lekker te slapen en dan wordt je huisje overvaren

Heerlijk 2 dagen op het water Dreamer, kan me niet voorstellen dat er mensen waren die de tweede dag niet wilde.

Jammer van je bril, maar misschien komt hij nog boven water:-)

Is Carlien al jarig?
.
Twins, vertel, wat probeer je te doen?

Als je een link wilt plaatsen dan toets je op het teken tussen de T en het "schilderijtje" in.

Dan staat er al http in het scherm, dat haal je weg en dan voeg je je eigen link daar in.

Volgens mij klik je dan ergens op oke of zo en dan kun je de link een tekst/naam geven.

Als het goed is moet het dan goed komen.

Ben nieuwsgierig naar welk nummer je hier neer wou zetten!

Ja we hebben gisteren ook nog kunnen genieten van het mooie weer, sowieso was de rit er naar toe al mooi en we waren te vroeg dus konden lekker buiten in het zonnetje zitten.
Oh ja, als ik het goed heb is Carlien vrijdag jarig! Nog even wachten op de taart!
Wat fijn dat jij ook van het zonnetje hebt kunnen genieten Jasmine!

Gefeliciteerd Carlien, oh ik zit in het verkeerde scherm, je krijgt zo een bloempje.

Bedank voor de hulp, ik ga het nog eens proberen.
.
Haha lezen, vrijdag dus, dan krijg je vandaag geen bloempje;-)
.
zo dan?
.
Ik weet niet welke dag het is, maar Carlien is volgens mij de 28e jarig

M'n bril is inderdaad boven water, maar aangezien hij toch al 4 jaar oud is en ik dus 1x brilvergoeding niet heb gehad (2x zelfs, want met nieuwe systeem werden alle oude vergoedingen op 0 gezet.. kon je dus in december én januari een nieuwe bril kopen, had ik dat geweten...) ga ik toch op zoek naar nieuwe bril. Ik ben al op zoek geweest, maar mèn... bij Hans Anders leuke bril gezien maar zó druk, dat ik geen hulp kreeg na half uur (en toen had ik het wachten gehad) bij Specsavers diverse leuke brillen, maar toen wist ik het niet meer,... er moet maar iemand mee

Ja, boot was in Grou

Elvis is vervoer aan 't zoeken voor zaterdag. Dit weekend ben ik namelijk wéér weg () en hij heeft de auto nodig. Maar waar ik heenga gaat geen OV heen. Ik wilde al ophalen regelen, dat willden de dames vast wel doen, maar Elvis streek met hand over hart en zoekt nu zelf vervangend vervoer..

Ik ga met de Cheersdames

nu tv hangen.. ben ineens weer verknocht aan Friends
Later is nu
Jaaa ik kan het, bedankt Jasmine

Alleen was het hele forum ook gelijk verdwenen, en duurde het een half uur voordat ik er weer op kon

Is ook lastig een bril uitzoeken Dream, maar voorlopig kun je weer even vooruit met de oude:-)

Leuk een meeting met de cheersdames! Ik ga ook Friends kijken.
.
quote:tweeling schreef op 24 september 2007 @ 18:56:

zo dan?

He gelukt!!

(ik schrok me alleen wel de pleuris, zoon had hier de volumeknop nog voluit staan )

Dreamer, gelukkig dat je bril weer terecht is!

Balen dat je bij HA zo lang moest wachten.

Leuk trouwens dat je met de Cheers meiden meeting hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven