Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
woensdag bij lush in den bosch geweest

heb gekocht:

mijn favoriet:dream cream

-honey i washed the kids zeep

-blue skies and fluffy white clouds bubble bar

-happy blooming bath melt

-the soft touch

kreeg nog een cadeautje omdat het een dag na carnaval was

en daar zat een vers maskertje(bb seaweed) in,en iets voor in bad.

kon het niet laten maar vandaag nog besteld:

-buffy (ben benieuwd)

-heavanilli massage bar. kan ik weer even voorruit
Hoe kan je vragen om monsters?
quote:Toadette schreef op 19 februari 2010 @ 14:28:

Dat is netjes van ze, Fozzie!

Na een maandje heb ik al mijn bestelde Lush producten geprobeerd.

De bruisballen vond ik wel oke, maar die zou ik niet zo snel weer bestellen, vind het best prijzig voor 1 badje!

Ik ben echt helemaal dol op de dreamcream, angles on bare skin, porridge, angles delight en snowcake.

De honey I washed the kids en de coco lotion weer wat minder, maar die ga ik proberen te ruilen zodra mijn forum account is geactiveerd.Ik heb eventueel nog een stuk angels delight liggen die ik wel een paar keer gebruikt heb, maar die niet mijn ding is? Ruilen voor de honey I washed the kids?
Hi Krokusje,

Dank voor je aanbod, maar ik wil graag proberen Buffy te bemachtigen Heb je die toevallig nog ergens liggen?

Groetjes, T
Stay with me, let\'s just breathe.
Wat vinden jullie van de luchtjes van Lush zowel spray. Als de kleine blikjes met parfumbalsem?
sorry 2x
quote:wild schreef op 10 februari 2010 @ 15:34:

En volgens mij komt er geen enkel chemisch middel aan te pas.jawel hoor. lush producten bevatten veel natuurlijke ingredienten maar meestal zt er daarnaast ook vrij veel chemische spul in, parabenen en zo(op elk product staat een ingredienten lijstje, check maar eens).
ben trouwens sowieso niet zon hele grote fan hoor. Vind veel spul echt stinken. Ben wel hooked aan BIG-shampoo. Moest mijn vrij vette haar altijd om de dag wassen, en nu hoeft t pas na 4 dagen weer. En al die tijd hangt er een heerlijk,maar subtiel geurtje in.

ultrabland cleanser vind ik echt smerig. Snap niet dat daar zo hoog over opgegeven wordt. Als je je huid gereinigd hebt wil je toch dat ie daarna schoon en fris is, en niet dat er een heel vet laagje achter blijft?
quote:75twinkel schreef op 22 februari 2010 @ 15:20:

ben trouwens sowieso niet zon hele grote fan hoor. Vind veel spul echt stinken. Ben wel hooked aan BIG-shampoo. Moest mijn vrij vette haar altijd om de dag wassen, en nu hoeft t pas na 4 dagen weer. En al die tijd hangt er een heerlijk,maar subtiel geurtje in.

ultrabland cleanser vind ik echt smerig. Snap niet dat daar zo hoog over opgegeven wordt. Als je je huid gereinigd hebt wil je toch dat ie daarna schoon en fris is, en niet dat er een heel vet laagje achter blijft?Als je na Ultrabland nog even met een toner over je gezicht gaat, heb je een schoon en fris gezichtje
ok, ga t proberen! vind de ultrabland trouwens wel lekker ruiken. zat te overwegen om m als nachtcreme te gebruiken, ik heb een nogal droge huid.
quote:75twinkel schreef op 22 februari 2010 @ 15:24:

ok, ga t proberen! vind de ultrabland trouwens wel lekker ruiken. zat te overwegen om m als nachtcreme te gebruiken, ik heb een nogal droge huid.En als je dan 's morgens vroeg je gezicht schoonmaakt met een toner , heb je een heerlijk zacht, fris en schoon gezicht!
Lush experts, ik heb wat advies nodig over de Seanik shampoo bar die ik heb. Ik ben recentelijk overgestapt naar Lush producten (eindelijk geen plastic verpakkingen meer!), maar ben eigenlijk nog niet zo heel tevreden. Misschien komt dit doordat ik de producten verkeerd gebruik?

De Seanik shampoo bar dus. Ik gebruik deze nu een paar weken, maar het probleem is dat mijn haar heel vet is nu, dat mijn hoofdhuid een beetje droog is en dat mijn hoofdhuid jeukt. Ik was mijn haar een keer in de twee dagen. Ik heb het gevoel dat er shampoo achterblijft in mijn haar (ondanks dat ik erg m'n best doe alles uit te spoelen en daar nu ook extra op let), dit ook omdat mijn haarborstel en kam heel vettig aanvoelen (en *eeks* ook er vettig uitzien, lijkt bijna op kleine zeeprestjes).

Wat doe ik fout? Ik gebruik de shampoo dus 1 x in de twee dagen. Ik gebruik geen andere haarproducten. Borstel en kam mijn haar ong. 2 x per dag. Heb haar tot op m'n schouders.

In de douche maak ik eerst mijn haar goed nat en dan neem ik de shampoo bar in mijn hand en wrijf ermee over mijn natte haar (bovenkant en zijkanten). Ik maak ongeveer 3 cirkeltjes (1 links, 1 midden en 1 rechts).

Iemand tips zodat ik deze shampoo toch kan blijven gebruiken?
Overgaan van ''normale'' shampoo naar Lush shampoo duurt een paar weken voordat je resultaat ziet. Dat komt omdat in Lush shampoo geen siliconen zitten, die in andere shampoos wel zitten. Die leggen een laagje om je haar heen waardoor het zacht en glad oogt, maar in feite is het heel slecht voor je haar. Je haar moet dus min of meer afkicken. Ik zou zeggen probeer het nog een paar weken. Bij mij heeft het een goede maand geduurd voordat ik echt verandering zag (positief).

Eventueel zou je ook een andere lush shampoo kunnen gebruiken, bijvoorbeeld KarmaKomba.
Ook zijn niet alle shampoo's geschikt voor ieder haartype, als je snel vet haar hebt kan ik je inderdaad ook de karma kombo aanrader of jumping juniper.
quote:kaatje_85 schreef op 26 februari 2010 @ 09:39:

Overgaan van ''normale'' shampoo naar Lush shampoo duurt een paar weken voordat je resultaat ziet.

Grappig dat ik dit nu lees.

Ik dacht ook de eerste weken: "Mwaahh.. ben niet wild-enthousiast van de shampoo-bar". Maar nu zit mijn haar geweldig en het blijft veel langer fris dan voorheen.
Stay with me, let\'s just breathe.
Wauw, bedankt voor de tips! Volgens mij heb ik zelf best vet haar (maar dat kan ook aan de shampoo liggen?), maar ik ben de komende maanden niet in de buurt van een Lush winkel, dus moet ik het bij de Seanik houden.

Heeft iemand van jullie deze shampoo ook? Hoevaak gebruiken jullie h'm? Was je je haar elke dag/elke paar dagen/elke week?
Ik was mijn haar elke dag. Ik heb Jumping Juniper ook gebruikt, maar die is niet echt geschikt voor mijn haar. Seanik en KarmaKomba werkt prima voor mij.

Jumping Juniper is echt voor vet haar.

Eventueel zou ik bij de Lushwinkel wel een JJ shampoobar kunnen kopen voor je en opsturen? Als je wilt natuurlijk.
Kaatje, dat is super aardig van je! Ik woon alleen nu aan de andere kant van de aardbol (Azie) dus denk dat ik eerst een poging ga doen mijn haar te laten wennen aan de shampoo. Maar als ik me bedenk, dan hoor je het :-) Bedankt voor het aanbod!
Oooh, hahaha....ja das wel een eindje, hihi!! Maar hebben ze in Azie ook Lush? Volgens mij wel toch? Of is dat ook heel ver voor je...
haha, ik heb gekeken, Lush is inderdaad in Azie, maar niet in "mijn" land helaas.
Ik koop alles gewoon altijd in Den Haag (a) Prima winkel ;)

Ik vind de Daddy-O (had ik gekocht voor m'n blonde haar) maar stinken, de Vegan conditioner ook, maar die gaat dan nog wel. Heb nu de kamille shampoobar gekocht, die ruikt wel lekker

Verder zweer ik bij de DreamCream. Smeer dat alsof m'n leven ervanaf hangt!

Ik gebruik het ook als dagcreme en dat werkt prima. Meer van die gekken die daar ook succes mee hebben?
Ik gebruik DC ook als dagcreme, werkt prima maar ik denk dat ie straks als het warmer wordt te voedend is.
Ik verdraag de geur van DC 's ochtends slecht, dus ik gebruik 'm af en toe als nachtcreme. Heerlijk spul!
Oh ja, zal in de zomer wel anders zijn! Alhoewel, na een dag flink in de zon (evt met lichte verbranding) zal hij wel goed werk leveren... Even afwachten!

De geur is inderdaad niet alles, maar trekt wel snel weg vind ik!
Up voor bosje2010....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven