Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik ben zo saai dat ik nu pas post.

Dez, ik hoop dat je hoofdpijn nu wel saai weg is.

Abusu, alles goed in Duitsland? Hopelijk wel saai.

Snjo, je oogst is wel goed hoor.

Dushi, je ava is nog niet goed nog te not saai. Ik zal eens f5-en.
Owww, Dushi wat een saaie lekkere avatar. Waar ken ik die toch van?Lekkah.

Ik ga werken, saai kienen (is niet saai). Tot straks evt elfenmaisjes.
Het is hier zulk saai weer dat de turnles van vanmiddag afgezegd wordt, ik ga nog wel even saai naar de sporthal voor de eventuele kids die misschien toch gaan komen....

Vervolgens denk ik dat ik maar een pizzaatje laat bezorgen (het is vandaag 3 jaar geleden dat m'n vader overleed).
Snjo:
WTF?
quote:abusu schreef op 25 februari 2010 @ 17:43:

Snjo:

Dank je wel.

Ik ben trouwens bang dat het geen bezorgpizza gaat worden, er ligt veel te veel sneeuw hier op het parkeerterrein....(wel kniediep en ik ben 1,80cm)
Snjo . Word er geen saaie pizza dan bezorgt? Dat is zo niet saai. Ga je dan wel nog zelf weg?
Snjookje Jeetje wat een pak sneeuw heb jij gehad zeg!! Kniediep, dat wordt binnen blijven of ga je nog de weg op voor die saaie meisjes die toch dachten te turnen? En als er geen pizza komt wat ga je dan eten?

Steph ja die ava ken jij wel he Hoe was het kienen? Nog iets saais gewonnen?
Ik ga saai zelf een pizza bakken denk ik maar. (heb een broodbakmachine voor débodem).

Dushi: je bent erg saai momenteel, ik zie je namelijk in 2 gedaantes op 1 pagina......
Sow, dan heb ik voor vandaag wel de titel: saaiste forummer van viva verdient of niet Snjookje

Hmmm lekker zelfgemaakte pizza....moette bakke die bodem *hoort mario van de reclame dit roepen*
Een man en vrouw die ik allebei hielp hebben ieder drie prijzen gewonnen dus goed gedaan Steph :proud: .

Dushi, die Mario is wel van mij hé. Lekker saai hoor mmm.

Snjokorn, heb je saaie pizza gebakken?
Het was geen pizza geworden gisteren maar een curry"prutje" met noodles.

Dushi: ja inderdaad, de saaiste forumster was jij gisteren.
Snjo, ook lekker. Maar wel saai zeg.

Ik ga dadelijk paspoort ophalen, de regen is gestopt en volgens buienradar komt er ff niets. Gelukkig maar. Verder ff naar ouders om een saaie knuffel van de noc/nsf op te halen.

Fijne dag saaierds.

Dushi, je bemestingsspul is al een paar dagen op zodat ik niet bij je kan bemesten en dat is NIET saai!
kiekeboe.nog steeds geen hoofdpijn overdag,yeeaahhhh.maandag eindelijk weer werken,heb dr zo,n zin an!!!
quote:desteny schreef op 26 februari 2010 @ 10:45:

kiekeboe.nog steeds geen hoofdpijn overdag,yeeaahhhh.maandag eindelijk weer werken,heb dr zo,n zin an!!!Een hele saaie is wel op z'n plek denk ik.
Nog een saaie voor Desteny. Oh wat saai fijn zeg. En maandag lekker saai werken, kan me voorstellen dat je aan de slag wilt.

Snjo, nog veel niet saaie sneeuw zodat je niet naar je werk kunt?

Ben nog bij mijn ouders geweest om een saai NOC/NSF official poppetje op te halen. Doe het maar weg voor de mensen als kienprijs.

Het regent hier, gelukkig niet toen ik ff mijn paspoort (met vingerafdruk) moest ophalen.

En nu saai poetsen.
Poets gedaan, ondertussen saaie mannen binnengelaten (een voor de ketel en eentje om collectespullen te bestellen). Alles dus goed saai.

Vanavond niet aanwezig, SCHAATSEN SAAI KIJKEN.
Saai wél naar het werk geweest, door de sneeuw geploegd naar de winkel en toen met boodschappen en al de kortste weg naar huis (heb even saai moeten kruipen want de sneeuw lag een beetje veel opgewaaid tot ver boven m'n knieën). De eieren zijn nog heel en dus kan ik morgen saai krentenbollen gaan bakken.
quote:steph schreef op 26 februari 2010 @ 10:15:

Dushi, je bemestingsspul is al een paar dagen op zodat ik niet bij je kan bemesten en dat is NIET saai!

Komt vast omdat ik al dagen lang dingen inzaai die ook dagen de tijd kosten om te groeien. Maar vanmorgen mocht ik oogsten. Dus als je wilt kun je vast wel weer wat kwijt.

Jullie moesten mij gisteren saai missen op het topic. Was druk om een hotrod trakketor bij elkaar te sprokkelen via Mafia Wars. Nu kun je die op de FV markt ook kopen met het briefgeld maar dat ga ik nooooooit redden. En aangezien het wel handig is om in een klik 9 plots te ploegen moest ik er wel aan geloven. Nu nog verder spelen voor de hotrod zaaimachine (die zal vast ook 9 plots in een keer kunnen) en ik ben saai compleet met mijn stoere machines. Verder moet ik vandaag even boodschappen doen, wat huishoudelijk werk verrichten en gewoon lekker saai forummen enzo. En het is ook nog de bedoeling om nog wat te lezen. Maar dat zal wel pas zijn voordat ik saai ga slapen.

Lieve Saaie maisjes een heel saai weekend alvast.
Saai hoor Dushi 9 plots tegelijk bewerken (mijn plots liggen daar niet gunstig voor dus houd ik het maar bij 4). Je hebt trouwens wel een mega saaie boerderij.

Ik ben saai verkouden. Gelukkig gisteren al de boodschappen gedaan, hoef ik vandaag het huis niet uit.
Dag maisjes, ik ben saai weer thuis in NO. Ook hier kniediepe sneeuw en het blijft maar vallen. Gelukkig ging mijn vliegtuig wel, collega's die naar Adam moesten mochten saai nog een nachtje in Dld blijven..

Had wel vertraging en daardoor middenin de nacht thuis en Nicolien live goud zien winnen, erg saai.

Dez:
WTF?
Welkom thuis Abusu. Hier ook nog steeds saaie sneeuw maar volgens mij dooit het ook ???!!! Dat wordt vieze zware drab.
Dushi, kan nu wel ja. Saai dat bemesten.

Snjo, al lekker saai bolletjes gemaakt?

Abusu, welkom terug in NO. Saai van Nicolien dat goud, de 1ste in de sneeuw voor Nederland ooit en de 100ste keer goud voor Nederland. Tofwijf en leuk saaai.
Yep, saai bolletjes gebakken (en al geproefd natuurlijk) en een deel van het deeg ingevroren. Nu staat de zuurkool op het vuur (virtueel vuur dan want ik kook electrisch). Heb saai nog 1 rookworstje. Dat wordt saai smullen zometeen.
Snjookje wat jammer dat je plots niet gunstig ervoor liggen, je weet toch dat je ze opnieuw kunt plaatsen he? Vervelend saai dat je verkouden bent. Het is er wel het weer voor vind je niet?

Hoop dat je snel afscheid kunt nemen van die vervelende bacillen. Bedankt voor je lieve saaie compliment. Ik probeer wat dingen uit om te kijken of ik het wel wat vind. Ben nog niet helemaal tevreden dus je zult nog wel wat wisselingen zien (hoe klein of groot dan ook) Vind het ook erg leuk om te zien dat iedereen zijn/haar eigen stijl heeft.

Abus, welkom terug!!! Jij ook al saaie sneeuw tot kniediepte heel heel saai. Wel fijn dat jij nog optijd thuis kon zijn om Nicolien te zien winnen. Erg saai gaaf om daar getuige van te zijn, heb het zelf ook live gezien. En ze heeft niet alleen goud maar ervoor gezorgd dat Nederland 100 medailles op de spelen heeft gehaald (winter- en zomerspelen bij elkaar) Vind ik ook stoer! (wat Steph dus ook al schreef)

Hoop dat je zuurkool met worst smaakt. Aan mij is alleen de worst besteed en zelfs die eet ik denk ik maar een keer per jaar. Maar jij moet er lekker van opknappen (vitamine uit zuurkool halen voor je verkoudheid) Ik hoop dat het zurige goed te proeven is nu je verkouden bent.
Dushi: ik moet maar eens saai gaan denken hoe ik m'n boerderij in gericht wil hebben. Heb (voorlopig) geen mogelijkheid tot uitbreiden.... Ach, eigenlijk vind ik 'm wel gezellig zoals 'ie nu is...

Zuurkool was heeeeeeel erg lekker (nog 1 portie over om op te bakken).

Ben er vandaag achter gekomen dat ik te veel gebreid heb, ken het hele patroon uit m'n kop. Reuze saai dus.

Ik heb Nicolien gemist, waar heeft ze goud voor gekregen?? Voor welke prestatie bedoel ik natuurlijk (het staat anders zo stom).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven