Dirty Martini? Dirty bastard!

27-02-2010 18:54 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week bij het uitgaan heb ik een leuke jongen ontmoet. We hebben die avond telefoonnummers uitgewisseld en een week lang iedere dag de hele dag met elkaar gesms't. De sms'jes werden steeds interessanter en we liepen elkaar lekker uit te dagen.

Dinsdag spraken we af om elkaar donderdag weer in de kroeg te zien. Dus ik was donderdag op tijd op de afgesproken plek, maar hij is nooit op komen dagen terwijl we een half uur voor onze "date" nog hebben gesms't.

Die avond heb ik hem nog een berichtje gestuurd, maar daar heb ik niks meer op gehoord en daarna heb ook ik niks meer van me laten horen.

Nou kwam ik er net via Hyves achter dat ie een vriendin heeft

Prima natuurlijk, maar ik stond donderdagavond wel lekker voor gek.

Op zaterdagavond staat ie ergens achter de bar, en nu ben ik van plan er vanavond dus maar eens even langs te gaan met een rake opmerking of iets in die richting.

Hebben jullie een goed idee hoe ik hem op z'n nummer kan zetten?
quote:wuiles schreef op 27 februari 2010 @ 19:45:

[...]

Je zegt het: "haar vriend".

Ben jij de vriendin van deze knul?Daar gaat het toch niet om?! Hij heeft mij toch ook iets geflikt?
Kun je het niet gewoon een konijn vinden?

Ik zou geen seconde tijd meer aan zo'n floeperd besteden.

Wát een weggewaaid dakraam en hij moet de rest van zijn leven nog met zichzelf door, dat lijkt me straf genoeg.
Pff, ga naar hem toe en zeg dat je het geen stijl vindt van hem om te sms'en terwijl hij een vriendin heeft èn dat hij je heeft laten zitten. Of licht zijn vriendin in wat hij achter haar rug uitspookt. Of houd de eer aan jezelf.

Waarom toch allerlei 'subtiele' wraakacties bedenken?
Dat vind ik best zielig voor dat konijn Leo...dat beestje kan er toch niks aan doen?
quote:eleonora schreef op 27 februari 2010 @ 19:51:

Kun je het niet gewoon een konijn vinden?

Ik zou geen seconde tijd meer aan zo'n floeperd besteden.

Wát een weggewaaid dakraam en hij moet de rest van zijn leven nog met zichzelf door, dat lijkt me straf genoeg.

Dat dus.

En als je perse wilt: vraag je beste knappe vriend of hij met je mee wil om lekker klef te doen aan de bar en dan zeg je 'o, werk jij híer??! Doe mij ff een roséetje en voor mijn vriend een whiskey alsjeblieft'...
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 19:49:

[...]

Daar gaat het toch niet om?! Hij heeft mij toch ook iets geflikt?Stel je niet zo aan. Jullie hebben wat geSMSt en verder niks. Wees blij dat je nu weet hoe de vork in de steel steekt en ga verder met je eigen leven. Maar goed, als jij jezelf graag zo graag te kijk zet, dan ga je toch zeker verhaal halen vanavond? Als dat jou in staat stelt het leven weer op te pakken...
Leo, wat een prachtige krachtterm... Floeperd.

En TO, ik zou deze floeperd gewoon lekker laten gaarkoken in z'n eigen floep. Zo'n wraakactie lijkt me zonde van je tijd en energie. Ga liever iets leuks doen met een vriendin of iemand anders die wél de moeite waard is.
quote:wuiles schreef op 27 februari 2010 @ 19:55:

[...]

Als dat jou in staat stelt het leven weer op te pakken...

Oh please!

Very helpful girls! Thanks!
Wat had je nu eigenlijk verwacht van dit topic?? Dat iedereen zou meehuilen met je omdat jij zelf zo stom bent geweest?? Mens, er lopen wel meer leuke mannen rond hoor, ik zou hem die eer van nog steeds aan hem denken niet eens meer gunnen. Nu ben je namelijk -door dit topic- nog steeds met hem bezig.
De beste wraak is om nooit meer iets van je te laten horen. Ook niet als hij het ooit nog eens probeert.
Als jij er een SATC-drama van wilt maken, dan doe je dat toch lekker? Hoop dat je net als Samantha een setje kirrende vriendinnen hebt om je op te vangen als je jezelf onverhoopt voor paal zet.
Geen moeite waard, lijkt me. Wraakacties zijn leuk om te bedenken maar uitvoeren, mneh.
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 19:44:

Ik geloof dat m'n idee niet helemaal begrepen wordt:

Sex and the City's Samantha kwam erachter dat haar vriend vreemd ging. Toch sprak ze met hem af in een bar. Toen ze aankwam had hij al een Dirty Martini voor haar besteld. Het enige wat zij zei was "Dirty Martini? Dirty bastard".

Nou zoiets dus! Ik vond het wel een stoere actie...

Nou ik snapte je prima hoor...

Heb de SATC box en alle afl. zeker 5x gezien...maar dat is een serie...een script en niet echt!!

Verbeeld je nou niet dat jij Samantha bent en dat dit hetzelfde effect heeft..

Je zet hoogstwaarschijnlijk jezelf voor schut,want hij draait heus wel een punt aan het verhaal..
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 20:02:

[...]

Oh please!

Very helpful girls! Thanks!dubbel sneu......
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 20:02:

[...]

Oh please!

Very helpful girls! Thanks!Het is hier niet van "U vraagt,wij draaien" hoor..
quote:Kastanjez schreef op 27 februari 2010 @ 19:53:

[...]

Dat dus.

En als je perse wilt: vraag je beste knappe vriend of hij met je mee wil om lekker klef te doen aan de bar en dan zeg je 'o, werk jij híer??! Doe mij ff een roséetje en voor mijn vriend een whiskey alsjeblieft'...Dat zou ik een zeer puberale aktie vinden. Dikke kans dat ie dan dubbel zo blij is dat ie niet is komen opdagen...

Neuh, gewoon de volgende keer dat je m ziet neutraal knikken en verder gaan met je dag/avond. Niet boos, niet blij, niet geinteresseerd. Gewoon klaar uit en verder gaan.
Wat stond er op zijn Hyves waardoor jij weet dat hij een vriendin heeft? Soms lopen Hyves-gegevens enorm achter.

Neemt niet weg dat ie t kan shaken nu hij jou heeft laten staan.
Gewoon wat intieme foto's vermoed ik:

Maar dat zegt niks.
Je zet je jezelf voor gek; hoe dan ook!

Als je daar gaat zitten kleffen lijk je verschrikkelijk makkelijk/goedkoop; en een rake opmerking in dit soort situaties bestaan niet.

Laat het gaan nergeer het; en als je perse wat wil doen krabbel je zijn hyves; jammer dat je mij hebt laten staan op onze date; was ontzettend gezellig!

(en echt zelfs dat komt kinderachtig/puberaal over; zijn vriendin zal er niet van onder de indruk zijn en t zal hem al helemaal niet weer houden)
Doen hoor, een gevatte opmerking, daar heeft een barman vast niet van terug! Natuurlijk ziet iedereen dat jij de femme fatale bent die hem, de sukkel, sprakeloos en vervuld van spijt en schaamte achterlaat. Dat hij jouw heeft laten zitten na al die nachten passie en beloftes!

Vergeet je stiletto's en geraffineerde lachje niet.

Doe je wel de spotlight uit als je klaar bent?

Serieus, als je je niet kan bedwingen lekker doen. De kans dat het uitpakt volgens plan is wel nihil en dan zit je met een dubbel gebutst ego.
This is an unacceptable timeline
quote:eleonora schreef op 27 februari 2010 @ 19:51:weggewaaid dakraam

En, aan T.O. > Laat het los.... Next!!

Het lijkt alsof je je leven met een soap verward.
Nou, ik kan me best voorstellen dat TO pissed off is!

Wat ik zou doen, en niet eens uit wraak, is zn vriendin inlichten! Weet zij wel hoe hij bzig is met andere vrouwen?!?!?!

Als dit mijn vriend was, zou ik het graag willen weten!!!

Daarnaast is het ook nog eens de beste manier om hem terug te pakken, al zou dat niet mn insteek zijn!
Ik zou een dirty martini bestellen.

En 'm dan zwoel aankijken en zeggen: "Dirty Martini? Dirty Bastard!"

Ja, ik denk dat dat 't verstandigste is.
En, is het je gelukt om jezelf onsterfelijk belachelijk te maken?
Dit meiske wil gewoon dat wij allemaal zeggen: ja....WRRAAAAAAKKKK!!!!!

Doen we niet...nu gaat ze mokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven