Wat voor afvalemmer?

12-02-2010 12:18 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar de meest ideale afvalemmer. Ik wil geen emmer in mijn keukenkastje, ik wil wil geen emmer met een pedaal waarvan de klep dan tegen de muur slaat (die van brabantia dus= zonde van je stuckwerk), ik wil geen emmer waarvan ik de klep moet indrukken (touch bin) of moet wegduwen (niet hygienisch genoeg voor mij).

Nou zag ik op internet (oa ook bij neckermann) een hele mooie rvs-kleurige emmer met een sensor (werkt op batterijen) waarvan de klep dan omhoog komt. Is dat iets?

Wat voor emmer heb jij, wat zijn de voordelen ervan? en de nadelen?

Groetjes MDF
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:dangeensuus schreef op 26 februari 2010 @ 15:06:

Ik wil jullie bij deze even de ogen uitsteken even melden dat ik een nieuwe prullenbak gekocht heb

[afbeelding]

morgen word ie gebracht joepiedepoepie!

*Ziet groen van jaloezie*
Okee. Probleem

De limousine onder de vuilnisemmers staat te glimmen in mijn keuken. Hij is geweldig ( mijn zoon vond het een brandweerpaal...mag....)

Anyway. Geweldig als ie is....weet ik me even geen raad. Hoe haal ik in godesnaam de bolle deksel er af als ik de vuilniszak wil verwisselen?? De zinken binnenemmer staat er los in maar het lijkt me stug dat ik iedere keer die hele rode bak op moet tillen om erbij te kunnen....

Ik voel me erg stom
HEEEEELLLLLPPPPPPPPPP

Maar krijg je voor die 200 euro niet wekelijks een hete brandweerman behulpzaam persoon op bezoek om die zak te vervangen?
hm. Idee . Ik schrijf de lokale vrijwilligersvereniging wel aan
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 21:50:

Okee. Probleem

De limousine onder de vuilnisemmers staat te glimmen in mijn keuken. Hij is geweldig ( mijn zoon vond het een brandweerpaal...mag....)

Anyway. Geweldig als ie is....weet ik me even geen raad. Hoe haal ik in godesnaam de bolle deksel er af als ik de vuilniszak wil verwisselen?? De zinken binnenemmer staat er los in maar het lijkt me stug dat ik iedere keer die hele rode bak op moet tillen om erbij te kunnen....

Ik voel me erg stom

Ja jammer de bammer....maarrrr, goed voor je spierballen

Gewoon optillen dus
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:01:

HEEEEELLLLLPPPPPPPPPP

Ik zou zeggen open er een topic over met dat in de titel
dat had ik dus al gedaan en jij had het al gezien en we zijn inmiddels ook weer verhuisd naar de catacomben van het forum...
raar mens
Ik heb vorige week een Brabantia touchbin gekocht. Rib uit mojn lijf, maar dat weegt ruimschoots op tegen de dagelijkse ergernis mrt mijn oude bak. Daar moest ik steeds het deksen van af tillen voor ik er wat in gooide. Zo vies! Nadeel van de nieuwe is de dure zakken. Voor 40 zakken betaal je 7¤.
Toen ik die met de sensor zag had ik zo'n beetje het gevoel van "moet niet gekker worden!"

Zelf heb ik eentje met een pendaal, stukje van de muur schuiven en niks wordt beschadigd.
Ik ben zelf nog aan het twijfelen. Ik vind de brabantia touch bin namelijk wel erg duur. We hebben er namelijk eentje nodig van minimaal 40 liter. Heeft er iemand misschien tips voor andere afvalbakken die (bijna) net zo goed zijn maar wel een stukje goedkoper? Ik verwacht eigenlijk stiekem al wel dat er niet echt goede andere afvalbakken zijn die net zo fijn werken als de brabantia touch bin. Maar als jullie reacties hebben hoor ik het wel!
Ik heb ook de brabantia touch bin en vind m super. En wat voor de een onzin is is voor de ander weer wel belangrijk. Het is maar waar je je geld aan wilt (en kunt) besteden.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 12 februari 2010 @ 12:23:

Ik heb gewoon een hele simpele plastic met een omhoogschuif klep. Vind die van brabantie wel erg mooi maar om nou 80 tot 100 euro voor een vuilnisemmer uit te geven... die van mij was 8 euro geloof ik. Af en toe even schoonmaken. En hij doet het prima.

geld hetzelfde voor mij.

Plus dat slimme katten hem niet open krijgen. Ik had ooit een kleine prullenbak met een voetpedaal, en ze hadden binnen 2 uur door dat als je op dat zwarte ding blijft zitten/staan, de klep openblijft en je alles eruit kunt halen. Nu kunnen ze er alleen bij als ze op de deksel zelf gaan staan/zitten en dan gaat ie niet meer omhoog.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2011 22:44
Reden: spam
% gewijzigd
goh moniek, leuk dat je hiervoor een nick aanmaakt..... ik heb je even gestafd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven