Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Oda vind ik wel mooi, maar ook een beetje "stug" klinken. Kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk
quote:Hangmat schreef op 27 februari 2010 @ 23:55:

Mijn dochters heten Miep en Truus.

De eerste naam vind ik nu niet helemaal geweldig meer, ik hoor hem te veel in het zwembad/op school/ waar dan ook, maar goed, ze heet zo en nu ís ze ook die naam en het past bij haar. De tweede naam daar ben ik echt trots op. Ik hoor hem nooit, maar hij is niet vergezocht of ingewikkeld. Mensen vinden het meestal een mooie naam.Allebei mooie namen!
Am Yisrael Chai!
Ik vind de eerste ook mooi Hangmat. En heb niemand in mijn omgeving die zo heet. (Maar ik ben dan ook niet vaak in het zwembad of op speelveldjes te vinden.)
quote:vlammetje schreef op 27 februari 2010 @ 23:57:

Ik vind Jan Jaap voor een kat dan weer helemaal geweldig!Dat heb ik met Jan-Willem...voor een boxer hahaha
quote:robo schreef op 27 februari 2010 @ 23:55:

[...]

Oda! Speelde die ooit mee in een programma op TV waarin geïmproviseerd werd op een toneel?

Ik kan me de naam van het programma niet herinneren, maar Oda wel! Redhead, toch?

Ja, Oda Spelbos.

Lief mens, mooi ook, geweldige uitstraling en dan kan een naam voor mij al niet meer kapot, als er een prachtig mens zo heet.
Ik vind Roderick voor een boxer leuker.
Precies Leo, als ik me haar na al die jaren nog zò voor de geest kan halen: mooi mens dus!
Nou, de would-be moeder van Ingmar en Morgaine gaat haar echtelijke sponde eens opzoeken...

Bonne nuit voor allemaal, met veel mooie dromen van nog meer mooie namen!

God, het is al middernacht!

Helemaal niet in de gaten dat de tijd zo vloog!
Am Yisrael Chai!
quote:robo schreef op 27 februari 2010 @ 23:55:

[...]

Oda! Speelde die ooit mee in een programma op TV waarin geïmproviseerd werd op een toneel?

Ik kan me de naam van het programma niet herinneren, maar Oda wel! Redhead, toch?

Die actrice ja! Ik was een niet nader genoemde Nederlandse televisieserie aan het kijken waar zij dus een rol in speelde. Iedere keer kwam haar naam dus voorbij.

En ik ben ook een redhead, dat schept dus een bond .
Ik had ooit een collega die zijn dochtertje Amy-Lee heeft genoemd. Meisje had Oosterse genen. Ik moest eerst even wennen, maar het heeft wel wat. De moderne Emilie.
Welterusten allemaal!
Am Yisrael Chai!
Wij hadden ooit een boxer, Douwe. En we hadden hem al een poosje toen ik op tv een Jan-Willem zag. Zo'n goeie sul, zat voor het raam naar auto's te kijken die van de ene naar de andere kant reden, net of hij naar een tenniswedstrijd zat te kijken.

Ik had ter plekke onze Douwe willen omdopen naar Jan-Willem!
Heel erg off topic: Leo, zit je op facebook?

Kan je niet vinden namelijk....
Damn, inderdaad, 0.01 uur. En ik had nog wat willen werken vanavond!
Welterusten FV.
welterusten dames die te bedde gaan
quote:fashionvictim schreef op 27 februari 2010 @ 23:55:

[...]

Apple is een naam die echt gegroeid is voor mij. Net als Blanket van Michael Jackson. Allebei vreselijk, maar als je het dan heel vaak hoort dan heeft het ineens toch iets heel liefs.

Lourdes van Madonna vind ik dan weer vreselijk, en Rocco vind ik zelfs echt trailer trash.

Ik moet zeggen dat ik het niks vind, zelf, die naam dan, Apple maar het is beter dan Lourdes en Rocco inderdaad.

Bij Rocco denk ik meteen aan Anneke Grönloh maar ook aan een parodie die gemaakt is op 'Brandend Zand'.

Zwarte Dino, jij wou Nina,

die met Roc-co was getrouwd,

allemachtig wat een eikel

heeft hem van een rots gedouwd......

Bij Lourdes denk ik meteen aan Freek de Jonge die in De Tragiek riep; Ik ga dit jaar voor de dertiende keer naar Lourdes, maar goed dat ik niet bijgelovig ben!
Ik vind Douwe voor een hond ook geweldig!

Overigens voor een volwassen man ook leuk. Voor een kind minder.
quote:Neele01 schreef op 28 februari 2010 @ 00:02:

Heel erg off topic: Leo, zit je op facebook?

Kan je niet vinden namelijk....

Nee hoor, ik zit niet op facebook.

Ben jij een nieuwe Neele of mijn eigen 'oude Neele'?
Welterusten allemaal!
Lourdes wordt toch eigenlijk Lola genoemd?

Nog even late reactie. Ik vind de naam Danique ook erg mooi. Zal denk ik over een tijdje ook in de top 10 terecht komen.

en bij rocco denk ik aan een papagaai
quote:Norre schreef op 28 februari 2010 @ 00:03:

Welterusten allemaal!Teruste schoonheid!
quote:eleonora schreef op 28 februari 2010 @ 00:03:

[...]

Nee hoor, ik zit niet op facebook.

Ben jij een nieuwe Neele of mijn eigen 'oude Neele'?

Ik ben jouw eigen oude Neele die met haar eigen nick al een week niet in kan loggen en het schijnt nog even te duren, vandaar!

Ik zit sinds een week of twee op fb en krijg steeds de melding dat jouw baas hier in de stad en ik heel veel gezamelijke vrienden hebben. Niet de man waar het bedrijf naar genoemd is dus maar zijn opvolger.

Toen bedacht ik me dat ik jou maar eens moest zoeken tussen zijn vrienden maar zonder succes...

Wordt nou een fb-er. Ik heb zo'n geestige foto geplaatst al zeg ik het zelf....
Lola vind ik dan weer wel erg leuk. Dat zou ik zelf ook wel voor een dochter kunnen kiezen, vrolijke naam vind ik dat.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven