3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zondag 28 februari 2010 om 02:04
quote:gewoonpetra schreef op 28 februari 2010 @ 01:59:
Ik ga niet mee naar de sauna, ga wel bowlen als het echt moet.bowlen... je voeten in stinkschoenen steken die al 100 man voor je gedragen heeft.. en daarna je vingers in van die nauwe gaatjes steken waar ze niet meer uit willen... brrr... nee dank je..
Ik ga niet mee naar de sauna, ga wel bowlen als het echt moet.bowlen... je voeten in stinkschoenen steken die al 100 man voor je gedragen heeft.. en daarna je vingers in van die nauwe gaatjes steken waar ze niet meer uit willen... brrr... nee dank je..
zondag 28 februari 2010 om 02:07
Ik ben 1 keer naar een gemengde sauna geweest en vond het heel prettig dat ik in een bikini zat, en heb mij erg geiriteerd aan de smerige blootlopers die zich niet afspoelde na het zweethok maar wel zo het zwembad in doken waar ik WEL netjes eerst gedoucht te hebben ook in ging.
Nee echt fris hoor .
Nee echt fris hoor .
zondag 28 februari 2010 om 02:11
zondag 28 februari 2010 om 02:13
Maar Iry, dat viel mij dus op in die geklede sauna, dat daar allemaal mensen zijn die ook niet weten hoe het hóórt. Je hóórt niet na het zweten in het zwembad te springen, want je hoort jezelf eerst af te douchen. En na toiletbezoek idem dito. En je hoort op je handdoek te zitten, ook met je voeten dus. Een goede sauna spreekt bezoekers die zich daar niet aan houden ook gewoon op aan. Dat gebeurde in Bussloo wel. En gevoos in de sauna is al helemáál uit den boze. Ook dáár word je in een goede sauna op aangesproken.