3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zondag 28 februari 2010 om 03:01
Ja, hoofdpijn is over intussen. Maar ja, ik ben dan ook eindelijk een beetje wakker.
Waarom ik er niet in lig, is omdat ik een slaapstoornis heb. Die wordt normaal behandeld, maar het liep de afgelopen tijd niet zo lekker. Nu moet ik opnieuw testen van de neuroloog, maar dat kan pas als ik met de behandeling gestopt ben. Dus ik ben nu gewoon totáál ontregeld.
Waarom ik er niet in lig, is omdat ik een slaapstoornis heb. Die wordt normaal behandeld, maar het liep de afgelopen tijd niet zo lekker. Nu moet ik opnieuw testen van de neuroloog, maar dat kan pas als ik met de behandeling gestopt ben. Dus ik ben nu gewoon totáál ontregeld.
zondag 28 februari 2010 om 03:13
Dat is het ook, kan d'r niets anders van maken. Maar goed, het scheelt wel dat het nu maar tijdelijk is. Eerder is de behandeling wel aangeslagen en ik heb er het volste vertrouwen in dat het wel weer beter gaat worden. Al was het maar beter als in: zoals het was toen ik wanhopig bij de neuroloog zat, want dat was nog steeds beter dan nu.