3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zondag 28 februari 2010 om 14:44
Om dan nog eens terug te lezen en besluit te nemen.
Nu heb je geschreven vanuit de 1e gevoelens.
Soms is dat te emotioneel
Heb ooit geleerd dat je beter kunt opschrijven, wegleggen, iets anders gaan doen (actief) en dan na 24 u nog eens lezen en besluiten of het nog nodig is dit te versturen.
Soms is het niet nodig, omdat het eigenlijk brief aan jezelf was om eea te plaatsen.
Succes Friez
*en weg is Peet, heb beetje haast*
Nu heb je geschreven vanuit de 1e gevoelens.
Soms is dat te emotioneel
Heb ooit geleerd dat je beter kunt opschrijven, wegleggen, iets anders gaan doen (actief) en dan na 24 u nog eens lezen en besluiten of het nog nodig is dit te versturen.
Soms is het niet nodig, omdat het eigenlijk brief aan jezelf was om eea te plaatsen.
Succes Friez
*en weg is Peet, heb beetje haast*
zondag 28 februari 2010 om 14:45
zondag 28 februari 2010 om 14:47
Luister maar naar Peet Friez, das een wijze vrouw
En het is echt zo, je moiest een sweten hoeveel onnodige, emo, jank of boze mailtjes en smsjes heb verstuurd in een opwelling.
Als ik die nog even had laten liggen had het me een hoop ellende bespaard. (toch, LLL-man? )
Morgen of vanavond nog eens lezen en versturen of voor jezelf houden.
En het is echt zo, je moiest een sweten hoeveel onnodige, emo, jank of boze mailtjes en smsjes heb verstuurd in een opwelling.
Als ik die nog even had laten liggen had het me een hoop ellende bespaard. (toch, LLL-man? )
Morgen of vanavond nog eens lezen en versturen of voor jezelf houden.
zondag 28 februari 2010 om 14:48