folders bezorgen op zondag
zondag 28 februari 2010 om 17:12
Er is hier in de buurt iemand die op zondag de folders bezorgd, heel irritant vind ik dat. Ik kan niet eens goed verwoorden waarom. Ik wil dat soort dingen niet bij mijn huis op de zondag. Ontzettend hypocriet eigenlijk, want koopzondag in de binnenstad maakt me niets uit. Ben ook verder niet tegen werken op zondag, maar die folders wil ik dan eigenlijk gewoon niet bezorgd hebben.
Wordt er bij jullie ook op zondag bezorgd?
Wordt er bij jullie ook op zondag bezorgd?
zondag 28 februari 2010 om 17:16
maar ben an sich juist gek op folders. Inderdaad iets met zondagsrust ofzo, terwijl ik niet christelijk ben. Daarom zeg ik, heel hypocriet eigenlijk, omdat ik rustig naar een koopzondag ga, of ga tanken. Misschien komt het te dicht bij mij prive-omgeving en kies ik er zelf niet voor. Of gewoon geindoctrineerd door pa. Hij vond het ook al vreselijk.
zondag 28 februari 2010 om 17:17
Ik heb een sticker dus doorgaans wordt er niks bezorgd op zondag. (de lokale pizzaboer negeert mijn sticker overigens).
Tja, die jongens en meisjes die een folderwijk hebben kunnen binnen grenzen zelf bepalen wanneer ze bezorgen en als zaterdag dus niet uitkomt doen ze het lekker op zondag.
Ik heb btw wel eens stickers gezien waarop stond dat de bewoners op zondag geen post/folders/krantjes wensten. (misschien eens naar zoeken op een christelijke site. Wel morgen want als het goed is zijn ze vandaag uit de lucht)
Tja, die jongens en meisjes die een folderwijk hebben kunnen binnen grenzen zelf bepalen wanneer ze bezorgen en als zaterdag dus niet uitkomt doen ze het lekker op zondag.
Ik heb btw wel eens stickers gezien waarop stond dat de bewoners op zondag geen post/folders/krantjes wensten. (misschien eens naar zoeken op een christelijke site. Wel morgen want als het goed is zijn ze vandaag uit de lucht)
zondag 28 februari 2010 om 17:23
zondag 28 februari 2010 om 17:24
Huh?
Ik snap het probleem niet zo. Jij winkelt wel op zondag, daar mogen best mensen voor werken. Die hoeven geen zondagsrust, maar als een tiener uit de buurt op zondagochtend een paar zakcentjes wil verdienen dan tast dat jou zondagsrust aan?
Misschien zelf een stikker maken voor op de brievenbus: NEE NIET OP ZONDAG JA WEL DE REST VAN DE WEEK
Ik snap het probleem niet zo. Jij winkelt wel op zondag, daar mogen best mensen voor werken. Die hoeven geen zondagsrust, maar als een tiener uit de buurt op zondagochtend een paar zakcentjes wil verdienen dan tast dat jou zondagsrust aan?
Misschien zelf een stikker maken voor op de brievenbus: NEE NIET OP ZONDAG JA WEL DE REST VAN DE WEEK
zondag 28 februari 2010 om 17:28
quote:krokusje schreef op 28 februari 2010 @ 17:24:
[...]
Menselijk? Ik kan echt niet alles goed motiveren. Soms stoort iets me gewoon.Menselijk? Ik denk eerder aan verschrikkelijke verveling en last van zeurderigheid. Er is zoveel om je aan te ergeren, honger, ziekte, aarbeving, ongelijkheid, discriminatie, en jij kiest de folders op zondag, en nu wil je van ons weten of hier ook de folders komen op zondag, het antwoord is JA. Kan je je nog meer ergeren.
[...]
Menselijk? Ik kan echt niet alles goed motiveren. Soms stoort iets me gewoon.Menselijk? Ik denk eerder aan verschrikkelijke verveling en last van zeurderigheid. Er is zoveel om je aan te ergeren, honger, ziekte, aarbeving, ongelijkheid, discriminatie, en jij kiest de folders op zondag, en nu wil je van ons weten of hier ook de folders komen op zondag, het antwoord is JA. Kan je je nog meer ergeren.