* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *
vrijdag 26 februari 2010 om 11:04
Wat een klifhangers weer
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
zondag 28 februari 2010 om 11:29
zondag 28 februari 2010 om 13:56
Middag!
Ben ik terecht gekomen in èèn of andere soap?
Welaan dan, ik voeg dan gezellig er wat aan toe.
Mijn jongste is vandaag jarig, 6 jaar alweer!
Ik ben lekker vrij en morgen ook en morgen ga ik maar eens aan het stoeien met de belastingdienst, Essent en Vitens en de gemeentelijke belastingen. Zo heel erg leuk en gezellig als de zaken gesmeerd lopen he?
Iedereen een hele fijne zondag, wij gaan ons klaarmaken voor de visite.
Ben ik terecht gekomen in èèn of andere soap?
Welaan dan, ik voeg dan gezellig er wat aan toe.
Mijn jongste is vandaag jarig, 6 jaar alweer!
Ik ben lekker vrij en morgen ook en morgen ga ik maar eens aan het stoeien met de belastingdienst, Essent en Vitens en de gemeentelijke belastingen. Zo heel erg leuk en gezellig als de zaken gesmeerd lopen he?
Iedereen een hele fijne zondag, wij gaan ons klaarmaken voor de visite.
dinsdag 2 maart 2010 om 11:05
Mogge, koffie, trakteerfeestje op school was leuk, wilde naar de kapper ( he,he, zou na een jaar wel eens tijd worden, maar geen plek, tsssss! ), boodschappen gedaan, effe gebrunched, en dan zo de gemeente maar eens lastig vallen ivm gemeentelijke belasting voor oude huis en dan maar aan het werk.
Lekker zonnetje buiten, temp is wat minder.
Zo, jullie zijn weer bij!
Lekker zonnetje buiten, temp is wat minder.
Zo, jullie zijn weer bij!
dinsdag 2 maart 2010 om 20:34