3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
Ik zoek helegaar niet!
Volgens het aangifteprogramma krijg ik 900 euro terug. Mooi. Kan ik dat gebruiken voor mijn vakantie naar Schotland in augustus.
Ik moet zeker geen mannetjesmens die ja en amen zegt, daar wals ik over heen, een beetje tegengas is goed, maar nu rijdt ie over mij zeg maar.
*leest belastingaangifte*

Oops!

Euh....dat mag ik toch wel alvast op mijn doedingenlijstje zetten hoop ik?
Ik ben nogal van ieder doen wat hij/zij wil en pas overleggen als het elkander in de weg gaat zitten. Als je het gevoel hebt dat iemand over je heen walst is dat nooit goed natuurlijk.
weg
Grrrrr.......ik wil slapen, maar ik moet zo weg.
Je hebt gelijk zus.

Geld en huishouden staan op nummer 1 bij ruzies toch?
Was is klaar
Normaal gesproken hier niet, omdat ik dus ja en amen zeg en het geld er meestal wel gewoon is en nu dus niet meer, nu moeten we gaan sparen.punt.
Ik vind dat je groot gelijk hebt Z&Z, deze akties hebben ook invloed op jou en jij hebt dus wel degelijk veto recht in deze.
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 01-03-2010 13:15
Reden: Aangepast!
% gewijzigd
Inderdaad. Dus hij moet niet zo jenken maar volwassen worden en beseffen dat er geen boompje met briefgeld in tuin staat.
weg
Dus samen op 'dieet'

En waarom is hij nu nog zo boos dan? Op het feit dat je gelijk hebt?
Omdat ik 'stil' sta, bang ben om te leven en al dat soort bla.
Irritant dat ie daar ook nog voor moet betalen, fijne verplichting

Dat terzijde, je hebt groot gelijk...maar dat kan natuurlijk extra irritatie opwekken
Ik weet ook dat ik groot gelijk heb dat heb ik immers altijd, maar meestal laat het maar, want is de moeite niet om de strijd aan te gaan.

Nu wel.
Het klinkt bijna als een moeder die ruzie heeft met dr stampvoetende puberzoon, omdat ie zijn zin niet krijgt
Pff geld is een kwestie waar je makkelijk ruzie over kan krijgen. Lastige kwestie zus en ik snap je punt heel goed. Ik zou ook de schade beperken nu, dit gaat anders heel makkelijk over de toonbank heen.

Q, het was sarcastisch bedoeld wbt ziek op foto's staan, ik zie er nooit uit

Ben al twee weken ziek, nu alleen nog het eten binnen houden en dan gaan we weer werken.

Ben zo boos mensen! Zou een gesprek met iemand aangaan omtrent wat dingen uit de lucht te helpen, is er een nummer drie bij die mij voor rotte vis heeft uitgescholden en geen woord meer vuil aan mij wilde maken. Heb aangegeven vanavond te laten weten of ik dit gesprek met beide wijven aanga of met die ene alleen...
Erg he, ik wilde het niet vertelllen omdat ik dan last krijg van plaatsvervangende schaamte, zo erg dit en dat hij het niet inziet is nog vele malen erger, ik hoop wel dat ie het in gaat zien anders weet ik het echt niet, dit is niet iets wat ik mijn kinders mee wil geven zeg maar.
Ananya dat klinkt ook niet best.
Vervelend is het wel Zus, maar wat ik al zei, dit staat hoog in het 'echtelijkeruzie' lijsje hoor. Dus jullie zijn daar echt de enige niet in. Niks om voor te schamen

Ananya, klinkt ook niet prettig.
Anyway, ik ga de lunchtafel afruimen...
En de was boven brengen...
In de kast doen... Oh, en ik wil ook nog stofzuigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven