3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
maandag 1 maart 2010 om 14:52
Go Freak! Go Freak!
Pilous, das wel minder.... dus jij moet doen wat ik nu het liefste doe: op de bank hangen
En die mail... geloof het of niet, ben veel te aardig. Het meisje moet nog dr pabo diploma halen... en kan de stof van gr 3 momenteel niet eens aan Dus wie ben ik om haar grote ego maar kleine zelfvertrouwen om te kicken?
Dat komt wel in het gesprek
Pilous, das wel minder.... dus jij moet doen wat ik nu het liefste doe: op de bank hangen
En die mail... geloof het of niet, ben veel te aardig. Het meisje moet nog dr pabo diploma halen... en kan de stof van gr 3 momenteel niet eens aan Dus wie ben ik om haar grote ego maar kleine zelfvertrouwen om te kicken?
Dat komt wel in het gesprek
maandag 1 maart 2010 om 15:00
Ah nee Juffie.. dat zou zielig zijn... en inderdaad ze komt er vanzelf wel achter
Intermediair is echt een leuke site... je hebt ook nog 123 test.nl maar daar heb ik nog niet gekeken... misschien vanavond of morgen nog even.....
Nu ga ik naar school fietsen en nog iets met de was enzo doen
Intermediair is echt een leuke site... je hebt ook nog 123 test.nl maar daar heb ik nog niet gekeken... misschien vanavond of morgen nog even.....
Nu ga ik naar school fietsen en nog iets met de was enzo doen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd