3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
En dan douchen. Leuke vakantie

Maar morgen naar Duitsland
Dus...
Leuk hoor al die testjes.... kom er alleen behoorlijk assertief bijna dominant uitrollen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh en mini IQ test scoorde ik 120 ( hoef ik me volgens mij niet voor te schamen )
mooi toch!
En Zus... je teksten waren al weg maar ik begrijp het een beetjes... sterkte meid

En ook voor Juffie

En Plous je bent goed bezig meid!
Belasting moet hier ook nog .. maar post van ex komt nog bij Loeder aan.. dus nog geen jaaropgave en ook geen laatste salarisstrook.. dus ben nog niet compleet zeg maar
Jaaaa! Mijn eerste compliment op deze nationalecomplimentendag. Dank freak
Nu ga ik nog even een assesment oefenen en dan ben ik er wel klaar mee
Dat is een zeer aardige score Freak

Ik denk dat veel stellen dit probleem kennen Z&Z, niks om je voor te schamen.

Weet niet wat er exact aan de hand is Ananya, maar klinkt niet leuk in elk geval...
Ik kom er zo ff op terug, hang inmiddels alweer een tijdje aan de foon...
Ik heb zelfs echtelijke ruzies om geld

Met mezelf, das lullig, kan je nie boos weglopen
Kan wel Bammetje, maar die ander loopt dan gelijk met je mee

Heb nu ook ruzie met mijn wederhelft, ik wil wat doen maar mijn slechte (luie) kant wil achter de laptop blijven zitten...

Probeerde net heel hard te schoppen maar nu heb ik mijn heup verdraaid
Zus, ik snap je hele punt, ik vind het knap dat je nu op je strepen blijft staan!

Freak, gaat lekker Woensdag een assesment oid voor de nieuwe baan?

Bam, gaat niet zo lekker he... pak een ding van de to do lijst en dan weer even zitten? Of as je de spirit hebt doorgaan voor nummer 2

Min, er speelt een hoop. Het is puur wijvengezeik.
anoniem_11384 wijzigde dit bericht op 01-03-2010 14:41
Reden: hocus pocus...
% gewijzigd
Eerste punt van mijn doedingenlijstje afgestreept: traphekjes en babyfoon besteld (dat kon achter lap )

Was op zoek op MP maar dat is m teveeel gedo, dan maar wat meerbetalen maar nu is het wel geregeld!

(Nu nog iemand regelen die de trap zo verbouwd dat het er ook tussenpast.)

Nu even de frisse lucht in, even buiten wat opruimen.

Ananya, wijvengezeik is nooit leuk zeker niet in j evriendnkring maar knap dat je het gesprek aangaat.

idd wel beter om niet met alletwee tegelijk te gaan praten, één op één werkt beter en eerlijker.
Oeps.. klinkt niet leuk nie Juf.. en ik denk 1 voor 1 ook beter is... en dan nog een keer met elkaar misschien?

Ja is voor de baan inderdaad... ben wel benieuwd

Pff en die testen van het assesment zijn nog best pittig.....

nog 1 onderdeeltje maar even pauze genomen... tabellen en grafieken lezen op lappie kost veel energie merk ik...

dus even koffie...peukie... was in de droger gedaan enzo....

Yes Bam.. je mag strepen
Bam, goed op weg!! Lekker dat stap 1 is ondernomen!

En wbt dat wijvengezeik, het speelt al enkele maanden. Nu pas tijd voor gesprek. Ik ben zo verbaasd dat Z er bij is (al had ik er al visioenen over), haar letterlijke woorden waren in een laatste mail: "ik ben zo klaar met je, ik ga geen woorden meer vuil maken aan je. Ik had en heb nooit de behoefte gehad om met jou er over te praten, jij verandert toch niet. Ik ben klaar met je en smijt hierbij de deur dicht"

Sught...vrouwen!

Dan is de 3000+ groep veel gezelliger
haha Freak, jaa.... tis niet zomaar. Wel alle vertrouwen in je dat je er wel doorheen rolt!

Nu even je nicotine-gehalte op peil brengen, koffie er in en dan dat laatste onderdeel. Heb je je oefening wel weer gehad hoor!
Goed bezig BAM!

Klinkt inderdaad als wijvengezeik en geroddel achter je rug om.

Freak ook goed bezig.

Ik heb de hele keuken uitgesopt en nu kan ik (wederom) bijna niet lopen van de rugpijn. Dus mag vriend zo stofzuigen en de was naar boven brengen
Lijkt mij een duidelijk argument om met Y alleen te gaan praten dus.

Z was klaar met je, niet dus, maar laat ze dan naar jou toe komen om erover verder te gaan, alléén.
Oh, ze is 2x klaar met je
Ik ben dus nog steeds niet buiten aan het opruimen

Ben onder het genot van een peukje en een glas water even bezig met een stukje zelfanalyse (lees: dagdromen)
Ik zou ook geen 2 tegen 1 gesprek aangaan Ananya, als je vermoedt dat dat het wordt. Bovendien was dat ook simpelweg niet de afspraak.

Inderdaad een hoop typisch gezeik zeg
Bam, ik heb een pact: om 14.50uur ga je ff naar buiten en ga ik dweilen. Plan?

Pilous, als je de mailing leest lig je werkelijk in een deuk. Taalkundig gezien vooral

Heb me in kunnen houden om geen mail terug te sturen met daarin de taalfouten verbeterd

maar vervelend van je rug! Massage een optie?

Het heeft ook mn voorkeur om met X alleen te praten. Denk dat ik het zo ga regelen:

afspraak met X doorlaten gaan

Z mailen dat ik verbaasd ben dat ze dus alsnog een gesprek wil, dat ze niet wilde praten. Ik ben nog steeds bereid om de lucht te klaren middels een gesprek, datum noemen klaar. Als daar geen reactie op komt ga ik er ook geen aandacht meer aan besteden... daar heeft ze al genoeg van gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven