Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga aftaaien.

Allemaal weer succes morgen op school!
quote:amalia schreef op 28 februari 2010 @ 22:00:

Compu, ik kijk half half. Volgde net ook een film. Weet niet wat ik ervan moet denken. Kom er nu pas achter dat ik ook in het Holiday Inn zat toen we op Aruba waren! Maar alweer 8 jaar geleden hoor. Spooky....

Lekker franse kaas!!!! Heerlijk.Fijn dat ze het leuk heeft gehad.

Denk dat je hem bedoelt? Beetje verwarrend misschien CV/CG..

Straks komt CB erbij, jullie zijn alvast gewaarschuwd.
Ohja ha ha, ingewikkeld

Fijn dat ie weer thuis is. Cg blij?
mijn grote kind heeft wormpjes. GATVERDAMME!
Oh bah, Star! Mijn grootste nachtmerrie! Lijkt me nog erger dan hoofdluis... En nu?

(Doet mij denken aan die keer dat ik moeder in paniek belde dat Maxi wormpjes had of ze even wilde komen kijken. Vent bleek Maxi de dag ervoor een grapefruit gevoerd te hebben... )
quote:Star schreef op 01 maart 2010 @ 07:51:

mijn grote kind heeft wormpjes. GATVERDAMME!ohh bah, hoe komt ze daar dan aan?
Neeeee, Grote Zoon een gebroken been Jin?! Ocherm! Jemig hee, wat een toestand... voor hem en jou.

Star een groot kind met wormen (juk!) en Australieplannen (yes!).

Bridges in de trouwmood - wat schattig, trouwjurk passen met je grote zoon! Hij heeft toch wel gezegd dat je er mooi uitzag he?!

Amalia met de mannen aan het legokasteel, Juud heimwee naar knus huisje, Enka hersteld van longontsteking, zag ik voorbij komen...

Verder heb ik niet terug gelezen, geen beginnen aan.

Met mij (ons) wel weer okee gelukkig. Krijg nieuwe laptop van verzekering, vriend gaat 'm morgen ophalen, dus als het even meezit snel weer wat meer online.
Ze noemen ze ook wel zandbakwormen omdat ze op scholen zoveel voorkomen :puke:

Ze heeft het nog nooit eerder gehad dus wellicht toch met school te maken en wc'tjes op school ofzo.
Gatver Star! Bah, zielig ook...

Hel, legokasteel hebben we niet meer gedaan. Kan deze week nog wel ergens.

Goed, ben weer weg, kind ophalen!
Mijn kind is weer overblijven nu, ben erg benieuwd hoe het dit keer gaat. Ben er een beetje zenuwachtig van wel.
Star, O bah, wormpjes! Wat moet je daar tegen doen, medicijnen? Neeeeheeeee, niet weggaan naar Down Under! We gaan je zo missen want dan kunnen we nooit meer tegelijk rellen door het tijdsverschil

Hel, hoe gaat het nu thuis? Al wat beter?

Compu, fijn hoor dat vent er weer is. Hoe gaat het met CG op school?

Jinny, nog een extra voor oudste, arm manneke.

Naatie, weet je al iets meer over je moeder?

Enka, al terug van weekendjeweg? Hoe was het?

Suus, ben je al geland? Foto's willen we zien, van je nieuwe schoenen

Vanmorgen acupunctuur gedaan, ben een beetje lek geprikt. Morgenmiddag waarschijnlijk weer naar de kliniek dus dan mogen jullie weer duimen (ik neem mijn Budhabeeldje mee, Star)

Met omaatje ging het gisteren niet zo goed en ze herkende me ook niet meer... Kleine man is wel weer redelijk opgeknapt en erg ondeugend.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach arme oma, moeilijk om haar zo te zien hè? Bij mijn laatste bezoek aan mijn oma wist ze ook niet wie ik was. Heel raar en naar ook wel. Ben niet zo lang gebleven, maar achteraf toch heel blij dat ik toch gegaan was... Heel moeilijk om haar zo te zien

Was je nog op tijd voor de acupunctuur om eea te activeren? Ik had wel; hoe vaker ik ging, des te gevoeliger ik werd. Hij moest op een gegeven moment echt hele dunne naaldjes gebruiken die onmiddelijk met elkaar in werking kwamen! Au! Maar ik geloof er in hoor! Gaat jou vast ook heel goed werken.
Ze krijgt een pil nu en over 14 dagen weer een.

Morgenochtend eerst naar artsen dan Mal?
Arm omaatje
Goedemiddag

En weer een weekend voorbij, gaat snel!

Gisteren bij mijn ouders geweest, familie was er ook (van mijn vaders kant); erg gezellig.

Mijn moeder vindt dat Lianne een stukje wijzer is sinds ze naar de basisschool gaat. Zelf zag ik dat nog niet.

Ik zag een grote pot strijkkralen voorbij komen. Lianne vindt het leuk om ze op het vormpje te doen. Dan haalt ze het er weer af en begint een volgende keer opnieuw. Nog niets gestreken tot nu toe

Bridges, wat leuk dat je met Ties erbij de jurk hebt gepast. En mooie schoentjes voor Fieke

Jin, Tim hoeft alleen naar het CB, heeft geen extra controles. Graag gedaan, de kaart voor je oudste.

Star, fijn dat het met Eetje weer goed gaat.

Wat super van die sollicitatie!

Oudste wormpjes, brrrrr...

Compu, ik ken het boek (praten doe je met zijn tweeën) niet wat je noemt. Bedankt voor de tip. Misschien hebben ze het in de bieb wel.

Naat, ik snap dat je je zorgen maakt

Mal, , ach gossie, je lieve omaatje.

Juud, Sjors en Spikerman

Hel, hoi! Hoe gaat het met Mare op school?
ik heb het!
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 01-03-2010 17:41
Reden: met dank aan Kokos!
% gewijzigd
Haai,

Mal, ga je morgen naar de kliniek? Dan moet ik even bijlezen op de groep denk ik..

Klote dat je oma je niet meer herkent. Misschien is het een dag? Of zou het nu echt wat dat betreft helemaal achteruit gaan?

J. gelukkig weer beter. Is hij vandaag wegggeweest?

Gatver Star!! Weer zo'n leuk onderbuikklachtje erbij. Hoop dat het gauw verholpen is.

Hel, goed je te lezen! Laptop gecrashed?

Beetje nader tot mekaar?

Vandaag al mijn moed verzameld en school ingelicht dat het niet gaat zo. Heeft ze vandaag net een iets beter dagje en dat is ook gesignaleerd.

Dus nu gaan ze erover praten samen (intern begeleider, orthopedagoog, teamleider, leerkrachten etc.) en zullen ze wel geen haast maken grrr.
quote:amalia schreef op 01 maart 2010 @ 17:23:

Kan iemand mij het goeie mailadres van Suze even mailen? Ik krijg alles terug (of ze heeft een overvolle mailbox , kan zomaar gebeuren na een weekje weg).Gedaan
Balen Compu
Aha Mal, ik begrijp dat je dan evt. afbelt.

Eetse allemaal.
Hmm ja dat is balen Compu.

Thanx kokos!
Och jeetje Compu, wat een zorg dan, als het niet lekker loopt op school. Niet leuk voor je meiske en voor jou.

Laptop niet gecrashed, beeldscherm stuk. Was verzekerd gelukkig, krijg een hele nieuwe. Ja, weer nader tot elkaar. Gelukkig. Hij is toch wel lief hoor. Hoe is het bij jullie?

Hoe was het gegaan met de overblijf Star?

Haai Kokos! Kijk, zo heb je lang lol van je strijkkralen, haha! School gaat goed, ze zegt 's morgens wel dat ze niet wil, maar dat is omdat ze langer onder de warme douche wil blijven staan of tv wil kijken.

Mal, wat moeilijk om je oma zo te zien...
Goed van je dat je het gedaan hebt Compu, hopelijk komt het uiteindelijk goed
Overblijf was goed gegaan, heb haar iig weer heel terug
Mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven