Welke produkten gebruik je van de Hema
vrijdag 21 september 2007 om 19:56
vrijdag 21 september 2007 om 20:16
De eyeliner is super! Verder ook de bronzing powder en de poederkwasten. Oogschaduw, verschillende bruintinten in 1 doosje. De wimperkrultang vind ik ook prettig. Vroeger hadden ze een glansspray waar ik fan van was maar die schijnt uit het assortiment te zijn. Oh, ik weet er nog 1: de getinte dagcreme!
Hmm, nu mis ik de HEMA.....ik woon momenteel in Utah, daar hebben ze veel, maar dit net niet
Hmm, nu mis ik de HEMA.....ik woon momenteel in Utah, daar hebben ze veel, maar dit net niet
lorelai wijzigde dit bericht op 21-09-2007 20:17
Reden: typefouten
Reden: typefouten
% gewijzigd
vrijdag 21 september 2007 om 21:10
rookworsten en wattenschijfjes. Oh en die lekkendetietencompressen voor zwangeren, en hydrofiele doeken. Oh zie nu dat t op de bjoetiepijlerT staat. Dan zul je dat wel niet bedoelen.Gaat het om bjoetieproducten misschien. Die gebruik ik niet van de Hema. Alleen wat hierboven staat,meer smaken heb ik niet.
vrijdag 21 september 2007 om 21:14
Ik gebruik dat spul voor onder je oogschaduw te doen; zodat je niet van die vervelende lijntjes krijgt op je ooglid, als je zweet of het is gwoon heel warm
Verder gebruik ik ook de glansspray; volgens mij hebben ze m nog wel, iig bij mijn hema's wel!
En inderdaad vaak van die dingetjes die je dan koopt omdat ze op zijn en je er toch bent; wattenschijfjes, wattenstokjes, tampons enz. enz.
En: SOKKEN
Verder gebruik ik ook de glansspray; volgens mij hebben ze m nog wel, iig bij mijn hema's wel!
En inderdaad vaak van die dingetjes die je dan koopt omdat ze op zijn en je er toch bent; wattenschijfjes, wattenstokjes, tampons enz. enz.
En: SOKKEN
zondag 23 september 2007 om 17:25
Hebben jullie even hier komt mijn lijstje van de Hema;
oogmake up- remover, watteschijfjes, tisseus, lipgloss, oogschawduw, oogschaduw kwastjes, poederkwast, reinigingsdoekjes ( deze voor het eerst gekocht, en niet zo lekker), blanke nagellak, nagellak remover en ook nog borstel, kam, haar elastiekjes, hemdjes, sokken, panty's, kaarsen en natuurlijk hema worsten.
oogmake up- remover, watteschijfjes, tisseus, lipgloss, oogschawduw, oogschaduw kwastjes, poederkwast, reinigingsdoekjes ( deze voor het eerst gekocht, en niet zo lekker), blanke nagellak, nagellak remover en ook nog borstel, kam, haar elastiekjes, hemdjes, sokken, panty's, kaarsen en natuurlijk hema worsten.
zondag 23 september 2007 om 18:30
Qua verzorgingsproducten: Make-up remover lotion, gezichtsscrub, gezichtswasgel, dagcreme, lipgloss, kokosscrub, glansspray (voor in je haar), gezichtsmaskers, eyeliner, allerlei douchespul, vanalles!
(ik vind totnutoe alleen de mascara helemaal niks...)
Ik ben dol op de HEMA!!!!
(ik vind totnutoe alleen de mascara helemaal niks...)
Ik ben dol op de HEMA!!!!
Just hand over the chocolate and nobody will get hurt.
zondag 23 september 2007 om 18:37
Ehm ja dat is heel wat;
oogmake-up remover(die 2 fasen met lotion en olie,lijkt precies op die van l'oreal maar dus veel goedkoper),de lotion,bronzing powder,nagellak vind ik ook super,blijft echt lang zitten!
En verders;buiten het beautyspul;de rookworst,kaarsen;huishoudelijke dingetjes,fotolijstjes,prullaria voor in huis,...ohja heb van de afgelopen vakantie een fotoboek online besteld...echt super!
Voor mij geen gedoe meer met fotolijm enzo!
oogmake-up remover(die 2 fasen met lotion en olie,lijkt precies op die van l'oreal maar dus veel goedkoper),de lotion,bronzing powder,nagellak vind ik ook super,blijft echt lang zitten!
En verders;buiten het beautyspul;de rookworst,kaarsen;huishoudelijke dingetjes,fotolijstjes,prullaria voor in huis,...ohja heb van de afgelopen vakantie een fotoboek online besteld...echt super!
Voor mij geen gedoe meer met fotolijm enzo!
maandag 24 september 2007 om 20:47
Veel kinderkleertjes en soms een BH. Verder ben ik over de kwaliteit van de gezichtsverzorging helemaal niet te spreken. Kreeg ik pukkels van.
Verder heb ik wel de eyeshadowbase, fotolijm, en jip&jannekebekers voor mijn kinderen. Zelf koop ik er nooit kleding. Het speelgoed was hier ook altijd snel kapot...
Verder heb ik wel de eyeshadowbase, fotolijm, en jip&jannekebekers voor mijn kinderen. Zelf koop ik er nooit kleding. Het speelgoed was hier ook altijd snel kapot...
maandag 24 september 2007 om 23:55
maandag 1 oktober 2007 om 14:03