Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier ook constant gejammer om lekkers: 'ik heb ho-onger'. Poek mag één keer iets uit haar snoepbakje (heb altijd afgepaste zakjes) en daarna mag ze fruit of een boterham.
Ik heb een jammer-man. Hij baalt van werk en is zo lusteloos als wat. Hij heeft vandaag thuisgewerkt maar zelfs de vaatwasser uitruimen was teveel moeite. En dan heb ik begrip. Dan geef ik aan dat ik het wel lastig vind als hij zo passief is en dan wordt hij boos want ik heb geen begrip .

Maar goed. Met dank aan efficient vrouwtje is de keuken klaar, liggen de kinders in bed en draait er een was.

Vandaag ben ik de waterwratjes van Mini gaan behandelen met betadine-scrub. Dat schijnt te helpen.
Hoi

Dag

Moe

Koud

Thee
Til me op

vlieg je mee?

Vlieg je mee

ver van hier?

Ver van hier

weg van huis

sluit je ogen

voel je thuis
En hoe ist verder met de klaag/zielig/heledagmetthermometerlopende mannen?

En met hun eega's?

Ik heb inmiddels thee en ben dus al iets warmer.
Heb je inspiratie Remma? of schrijf je altijd zo je dingen van je af?

zit een interessant programma te kijken op 2, over het banken... ik ben een beetje antikapitalist dus vind het zeer interessant
Jah, zo doe ik dat wel vaak ja

Maar moet ik wel inspiratie hebben
Ik kijk The Fashion Show. En ik heb gestreken. En was 2 zit erin. En ik heb mijn man kusjes gegeven. En nu is hij weer lief.
het banken? de banken, het bankensysteem.. toe dan Citro
quote:Pammie schreef op 01 maart 2010 @ 21:49:

Ik kijk The Fashion Show. En ik heb gestreken. En was 2 zit erin. En ik heb mijn man kusjes gegeven. En nu is hij weer lief.
Misschien moet ik even gaan doesen. Want nu zijn mijn handen wel warm, die zaten immers om de theemok heen, maar mijn voeten zijn nog koud :(
How2talk2kids kan net zo goed How2talk2Pamman heten
Ik zeg: een kruik.
Of theemok tussen je voeten.
Kijkt er nog iemand TFS? Ik vond de 2e collectie héél mooi.
Neej
Jammur.

Staat die mok al tussen je tenen?
Neej. Ik wacht tot ik zeker weet dat de kinderen diep slapen en dan ga ik douchen denk ik.
quote:Pammie schreef op 01 maart 2010 @ 21:53:

Ik zeg: een kruik.

Sok om een fles heet water, toch?

Ik was aan het zwemmen. Vorige week was het er niet van gekomen, dus ik had wat in te halen.
Hoezo moet je daarop wachten, worden ze wakker van de does?

Hoe was je eerste dag werken? Heb je nog een mooie smoes bedacht voor de niet nagekeken toetsen?

Ik heb het serum van Vichy gekocht en ik vind de zin die ze erop hebben geschreven zo mooi: '24 u continue cellulaire vochtnevel'

Cellulaire vochtnevel, dat klinkt onwijs cool! Maar goed. Het is vooral een erg, erg fijn spulletje.
Vochtnevel? Wat voor nevels zijn er nog meer dan?
Nee, maar oudste ligt nog niet zo lang, en hij slaapt ernaast, wil hem niet weer wakker maken.
Mif, niet van die intellente vragen stellen

Ik vind het geweldig wat ze allemaal bedenken om cosmetica aan te prijzen. Je hebt er ééntje op tv waarbij ik iedere keer denk: wát zit erin? Briljant.
quote:Miffy schreef op 01 maart 2010 @ 22:08:

Vochtnevel? Wat voor nevels zijn er nog meer dan?Emissienevels, reflectienevels
cellulaire vochtnevel, ik denk dat Remma daar wel een gedicht van kan maken

Sok, zag foto's van jullie weekendje, zag er gezellig uit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven