Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Handig, zo'n recycle-mini

Heb je nog een beetje kunnen slapen Remma?

Ik mag niet lopen want er is hier gedweild, zit dus verplicht op de bank met de laptop

Wij keutelen ook een beetje in huis. Tis inderdaad geen weer om naar buiten te gaan. Limoen in een havermoutbadje gedaan vanmorgen, en ik mocht gelukkig de calendulanzalf ook smeren. Het gaat al wat beter, de pokken drogen in.

Ze was ook weer dwars met eten dus ik beschouw haar als bijna opgeknapt
Iep is ook leuk om twee keer in een weekend te zien
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk prima geslapen, Was ook wel heeel moe hoor. Fijn dat limoentje weer wat beter gaat opgeknapt is.
Ik ga ringen schilderen met Mini. Ik heb haar net geprobeerd uit te leggen dat Viegeltje (uit Iep) in het echt net zo oud is als zij maar door een ziekte zo klein is. Lang leve youtube.

Hier is het echt pestpokkeweer; storm en slagregens. Ik wil lente, geen nieuwe herfst!
Wat een weer hè. Helaas hadden we hier een activiteit waarbij we grotendeels buiten moesten zijn. Gelukkig kwam het echte noodweer met de slagregens pas later. En de kinderen bleven vrolijk in de regen, dat viel me ook weer 100% mee.

Nu ben ik wel uitgeregend en duik ik zo lekker op de bank. Ben nog steeds wat gammel, maar alweer beter dan gisteren gelukkig.

Beterschap voor Limoentje. En nu hopen dat je even 'pauze' hebt voordat Mandarijn de pineut is .
Ik was de sneeuw nog helemaal niet zat, maar van dit weer baal ik dus wel. Bleh.

Sokje, hoe was je weekeinde bij schoonouders? Hebben jullie nog een beetje kunnen uitslapen?
Ik krijg de kinderen-vermaak-award-medaille, toch: Eerst s'ochtends twee uur in de regen met de kinderen naar de dierentuin, dan s'middags anderhalf uur (waarvan het laatste half uur in het noodweer) papieren bootjes laten varen in slootje in nabij bos. Toen kwam opeens de storm opzetten en kreeg ik het een beetje benauwd daar in het bos, er staan overal borden dat het "natuurbos" is en niet onderhouden wordt. Man heeft een echte mannen-verkoudheid en was dus knock out. Gisteren ook al. Tenminste heeft niemand het kotseritis-virus overgenomen (afkloppen !!!).

voor iedereen die er een nodig heeft.
Wat heb je buiten gedaan dan Anky? Of heb ik nu iets gemist, vanochtend om half 7

Sok alweer terug? Of was het nou morgen?

Ik wil dit weer ook niet. Of sneeuw (jaja) of zon. Maar niet dit. Ik herhaal: NIET DIT.
waarom heb je deze hele dag dan zo vol buitenactiviteiten gepland dan Nitrogen? hadden ze alle dvd's al gezien?

Neem zelf ook een trouwens, jij kunt er vast ook wel 1 gebruiken..

ze waren hier tegen het einde van de dag allebei erg stormachtig qua humeur, zal wel komen door het binnenzitten, maar ik kon het niet opbrengen vandaag naar buiten te gaan..

moet morgen al om half 8 de deur uit want moet naar de tandarts, met de bus, blegh... zou eerst met de auto, en dan Limoen meenemen, maar die moet nog maar een keer overslaan, ze is qua gedrag wel weer beter, maar ze zit nog behoorlijk onder de vlekken..

en Anky ook al buitenactiviteiten vandaag, jeetje, mij krijg je nog met geen stok naar buiten vandaag.
Mij ook niet. Maar de mannen wel. Ze waren naar museumpje geweest en daarna wilde Mannie naar het bos. Hebben ze met z'n twee door de zeikregen gelopen op zoek naar trollen en kabouters

Mini ging niet alleen slapen maar ze lag lekker op me terwijl ik haar rug kriebelde en dat vond ze zó fijn dat ik het maar even heb gelaten. Ze heeft plechtig beloofd dat ze morgen wel weer alleen gaan slapen. Ze is een stuk minder bang, gaat ook weer alleen naar de wc, piept niet meer over skeletten. Ik weet niet waarom het 'ineens' over is maar fijn is het wel.

Nitro, sterkte met zieke man.

Morgen een relaxte ochtend, ik hoef niet vroeg te beginnen en man gaat Mini naar school brengen en daarna met Mannie naar de kinderarts dus we kunnen rustig aan doen.
en, hebben ze nog wat trollen en kabouters gevonden?

oh... het piept boven.. blegh...
Mannie had een heel verhaal over wat die trollen allemaal wel niet deden dus hij wel denk ik. En ze hadden samen tegen een boom geplast, male-bonding
Mini heeft een waterwratje op haar ooglid. Balen man, ziet er niet uit. Stomme dingen blijven zich ook maar uitbreiden.
Oeff, op haar oog?

Gosh, die van mij hebben ook eens onder de waterwratjes gezeten. En nu zijn ze allemaal weg. Maffe dingen zijn het.
En haar dijen, billen en kuit. Die op haar billen krabt ze steeds kapot, vandaar de uitbreiding volgens mij.

En er heeft een hele tijd maar eentje op haar bil gezeten, eentje maar.
het gets, dat klinkt niet fijn, zijn besmettelijk zeker, die wratjes? pyjamabroek aan zodat ze ze niet kapot kan krabben?

Limoen had ook een waterpok op haar ooglid, maar het is niet verder gaan ontsteken ofzo gelukkig..was ik bang voor omdat ze een rood oog had en wat prut gisteren.. maar het viel mee vandaag..
Het is een virus volgens mij, net als waterpokken. Pyjamabroek heeft ze aan of een legging bij een nachtjapon.
Ja het is een virus. Het duurde best lang voordat ze hier weer wegwaren.
Mini vanmiddag: 'dus dat meisje is nóg kleiner dan ik?'

Hahaha wat lief :-)
Alhoewel lief wellicht niet het goede woord is
Ik vond het een beetje sneu eigenlijk. Blijkbaar zit er een menneke in de klas die haar steeds inwrijft dat ze klein is (het joch is zelf 5 cm. groter ) en daar is ze echt gevoelig voor.
Nu moet ze er gewoon mee dealen, het is nu eenmaal niet anders. Maar ik weet nog niet hoe ik dat aan haar verstand moet peuteren.
Ja? Klonk het sneu? Gosh. Moeilijk is dat dan. Je hebt mensen die groter zijn en mensen die kleiner zijn, niemand is even groot. Maar da's voor zo'n prul niet te behappen nog natuurlijk. En de dooddoener dat ze later best wel flink kan groeien nog helpt ook niet.
Ze wil graag 13 zijn want dan is ze groot.

Ik wil er geen punt van maken want we kunnen er toch niets aan doen. De kans dat ze 1.80 wordt is niet heel groot gok ik zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven