3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
maandag 1 maart 2010 om 23:34
@Q was voor die tijd ook al zo. Maar zal vast een rol spelen. En ik ben nog nooit echt vlieft geweest. Komt ook doordat ik al redelijk jong de verantwoordelijkheid kreeg over twee mannetjes, dan maakt dat toch wat anders in het leven staat en minder vrij bent om te fladderen. En op seksueel gebied een aantal nare ervaringen helpen ook erg mee. Ik associeer het eenvoudigweg niet met lekker/fijn/intiem, maar met pijn/geweld/angst.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 1 maart 2010 om 23:34
Jep, je zegt iets heel doms.
Nee, flauw. Ik mag mijn medicijnen niet slikken die normaal gesproken mijn slaapstoornis onder controle houden. Dus ik kan wel op een normale tijd op bed gaan liggen, maar het enige effect daarvan is dat ik bloedje-chagrijnig word van het urenlang omdraaien, nog een keer omdraaien, nog maar weer een nieuw boek uit de kast pakken, toch maar weer de tv aan, etc. etc.
Morgen ga ik de test doen waarvoor ik met mijn medicijnen moest stoppen en daarna gaan we pas weer kijken hoe we het weer op de rit kunnen krijgen. En tot die tijd heb ik gewoon mijn natuurlijke slaapritme, als ware ik een draculaatje.
Nee, flauw. Ik mag mijn medicijnen niet slikken die normaal gesproken mijn slaapstoornis onder controle houden. Dus ik kan wel op een normale tijd op bed gaan liggen, maar het enige effect daarvan is dat ik bloedje-chagrijnig word van het urenlang omdraaien, nog een keer omdraaien, nog maar weer een nieuw boek uit de kast pakken, toch maar weer de tv aan, etc. etc.
Morgen ga ik de test doen waarvoor ik met mijn medicijnen moest stoppen en daarna gaan we pas weer kijken hoe we het weer op de rit kunnen krijgen. En tot die tijd heb ik gewoon mijn natuurlijke slaapritme, als ware ik een draculaatje.
maandag 1 maart 2010 om 23:37
Dat was @ BAM dus...
No, kan me voorstellen dat als het zo'n negatieve lading heeft, dat je al niet meer zo genegen bent om er positieve energie in te steken nee.
Ik ben altijd al een losgeslagen projectiel geweest wat dit onderwerp betreft. Ben een fladderaar, was dan weer verliefd op de één, dan weer verliefd op de ander... Heb me nog wel een béétje ingehouden op seksueel gebied, maar er wel altijd gewoon van genoten. En nog steeds dus, op een korte onderbreking rondom mijn zwangerschap na.
No, kan me voorstellen dat als het zo'n negatieve lading heeft, dat je al niet meer zo genegen bent om er positieve energie in te steken nee.
Ik ben altijd al een losgeslagen projectiel geweest wat dit onderwerp betreft. Ben een fladderaar, was dan weer verliefd op de één, dan weer verliefd op de ander... Heb me nog wel een béétje ingehouden op seksueel gebied, maar er wel altijd gewoon van genoten. En nog steeds dus, op een korte onderbreking rondom mijn zwangerschap na.
maandag 1 maart 2010 om 23:39
maandag 1 maart 2010 om 23:41
@Q ik heb gewoon boeren getroffen. Enige mooie ervaring was met een vrouw al weet ik tot op de dag van vandaag niet of ik lesbisch ben of bi of hetero die een keer een uitstapje gemaakt heeft. Wie weet ontdek ik dat de komende tijd, als het met mij steeds beter gaat en ik mijn eigen leven op kan gaan bouwen. Want hoeveel ik ook om de jongens geef en met hoeveel liefde ik ook voor ze gezorgd heb en hoe erg ik ze mis en hoeveel ze mij geven, toch merk ik dat ik mijn leven rondom hen inricht en nu kan ik mijn leven rondom mezelf in gaan richten. Ook een cadeautje.
*sorry voor het verzwaren van het topic*
*sorry voor het verzwaren van het topic*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 1 maart 2010 om 23:42