3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
Sterretjee, bijna niemand leest bij, gewoon binnendenderen en als je dat een keer of wat hebt gedaan, dan vraag je of je nog wat gemist hebt.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:noanne schreef op 01 maart 2010 @ 23:42:

[...]

Had je al zoveel recepten gehad vandaag dan, zoveel dat het allemaal een beetje ruw en rood is geworden?
Zie dat jullie allemaal met neuken bezig zijn dus ik ga maar te bedde...........welterusten en tot morgen
quote:noanne schreef op 01 maart 2010 @ 23:42:

[...]

Had je al zoveel recepten gehad vandaag dan, zoveel dat het allemaal een beetje ruw en rood is geworden?

Ben al over de honger heen zegmaar
@petra, welterusten, ja, het gaat over seks en geen seks en BAM vind seks denk ik een naar woord, dus heeft het over snacken en kookboeken met recepten enzo.

En tegelijkertijd gaat het helemaal nergens over. Ach, t is 3000+
No, doet het etiketje ter zake dan?

Ik heb het wel eens geprobeerd met een vrouw, maar vond daar echt helemaal níets aan. Terwijl ik wel verliefd op haar was, dus daar lag het niet aan. Maakt mij dat juist bi of juist niet? Ik hou gewoon van mensen. (En verhoudingsgewijs dan wel íets meer van mannen. )

Ik denk dat ik te weinig weet van jouw situatie en jouw jongens trouwens om de verzwaring volledig te vatten.
quote:mamalief schreef op 01 maart 2010 @ 23:46:

[...]

Ben al over de honger heen zegmaarHeb je dan al een volle buik? Wanneer kunnen we beschuitjes komen eten?
Ik ben niet met neuken bezig hoor. Ik praat er alleen maar over.

Trusten, Petra!
quote:qwertu schreef op 01 maart 2010 @ 23:47:

No, doet het etiketje ter zake dan?

Nee, het was meer om aan te geven waar ik sta in de wirwar van het ontdekken van mezelf.
No, doet me wel ff wat dat je nu post over je leven opbouwen terwijl je nog niet zo lang geleden aan het afronden was...
Neuken? Neuken?....... Tssss..... ik had het over liefde en hoe je dat uitdrukt enzo... En ja. dan kom je op neuken, maar eigenlijk ging het niet over neuken toch?

Helemaal gelijk, Floor. Het ging over liefde en over leven. Wie nou dat néuken erbij heeft gehaald?

Zal wel weer een man geweest zijn.
quote:noanne schreef op 01 maart 2010 @ 23:48:

[...]

Heb je dan al een volle buik? Wanneer kunnen we beschuitjes komen eten?

Euh...nee.

Vijf alles bij elkaar is genoeg!

Knoop erin dus geen beschuitjes meer.
quote:floor72 schreef op 01 maart 2010 @ 23:49:

Neuken? Neuken?....... Tssss..... ik had het over liefde en hoe je dat uitdrukt enzo... En ja. dan kom je op neuken, maar eigenlijk ging het niet over neuken toch?

Zullen we het maar lichamelijke liefde noemen (vind ik altijd wel mooi klinken)
Ja, raar is dat he BAM, heb de afgelopen week enorm veel buiten gelopen, kilometers en kilometers, op zoek naar het begin van een draadje.

Toen Floor hier was en ik haar vertelde wat ik in de inrichting van mijn huis allemaal anders had gemaakt, toen begon dat besef langzaam door te dringen. (Had het ook pas die ochtend gehoord) En op dat moment besefte ik dat nog niet, maar nu terugkijkend begon het daarmee. Toen heb ik voor het eerst gezegd dat ik 'mijn leven' kon leven.

Ben de afgelopen week ook iedere dag bij de psych geweest, gewoon om te dealen met weer leven. En vanmorgen stond ik op met het idee dat ik weer ruimte had in mezelf.

*zweef*
Ik heb een tijdje een relatie gehad met een vrouw en dat maakt me bi, volgens de boekjes.
Floor wat doe je hier nog mens, lig je nou nog niet op de keukentafel?

Hij kan het hebben hoor, ik heb dezelfde
Mijn hemel Floor, jij ging toch slapen. Dacht ik ff over jouw rol te kunnen kletsen zonder jou, duik je toch weer op. Ksst
De boekjes kunnen de boom in, ik ben gewoon ik. En ik ben uniek.
Oh ja...... ik sliep!

Ik heb geloof ik even een heel essentiële wending in jouw leven gemist, Noanne! Betekent dit wat ik denk dat het betekent???
Nee, Floor ging juist neuken.
No, ik raak er ontroerd van. En wat omschrijf je dat mooi en aangrijpend. Wat fijn dat je je weer echt voelt leven.
quote:qwertu schreef op 01 maart 2010 @ 23:55:

Nee, Floor ging juist neuken. Jahaa... Zo! Afstel = geen uitstel hè!
@Q en meelezerTs, ja, ik denk t wel.

Heb een tijd terug een gammaknife behandeling gehad en die is aangeslagen. Mijn tumoren zijn gekrompen naar niveau micro. Gaan uiteindelijk wel weer groeien, maar we praten weer over jaren ipv maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven