Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Pammie schreef op 02 maart 2010 @ 13:55:

Ik heb geeeeeeeeeen zin (meer).

jij ook al niet? tis best saai, zo in je eentje. aan de andere kant kan er nu wel een muziekje aan, das ook wel gezellig.

ik ga maar weer eens aan de gebruiksadviezen sleutelen. joepie
Ik zou best thuis willen zitten nu.

Weten jullie al op wie je gaat stemmen morgen? Ik heb net Stemwijzer gedaan maar daar word ik ook niet stemwijzer van.
Zit in saaie vergadering. Blegh.

Fijn dat ie zit Sok. Hoop dat het met de napijn meevalt.
voor Pammie
quote:citronella schreef op 02 maart 2010 @ 14:49:

voor Pammie
heb net maar de 'echte'stemwijzer gedaan; ik kom weer eens op GL uit (bij gemeenteraad zelfs VVD, maar 2e keus GL!), maar eigenlijk ben ik het met heel veel dingen niet eens; vind het vaak aan de naieve kant.

vanavond toch maar even krantje lezen
Pffff, ik kom op de PvdA uit. Van de gemeente dan he.
Pff, ik zit hier te wachten op A-man, die op de fiets door een auto geschept is. Was een harde klap (auto had hem niet gezien) en ze zijn nu naar de huisartsenpost.
A-man belt net: onderzocht in het ziekenhuis en niets gebroken, alleen kneuzingen enzo.

Ik baal als een stekker, het was de fout van de automobilist, maar A-man rijdt altijd met koptelefoon op de racefiets en ik heb al zo vaak gezegd dat ik dat levensgevaarlijk vindt (hij hoort dan echt gewoon niets en fietst wel heel hard). Ik ga het dus nog 1 keer zeggen en daarna niet meer (hij kent mijn mening maar is het er niet mee eens, ook niet na meerdere fietsongelukken).
Oef, wat een schrik Anky. Fijn dat het meevalt achteraf. Is hij niet op zijn hoofd gevallen? Draagt hij een helm?
Anky, gelukkig dat het niet ernstiger is. Ik vermoed dat je met heel hard fietsen ook echt heel hard fietsen bedoelt (Aman ging vast harder dan de automobilist).

Ik kom uit op een lokale partij. Website ziet er ook nog best aardig uit, maar ik ben een beetje huiverig om op zo'n stel onbekenden te stemmen.
Jeetje Ank, wat schrikken! Met koptelefoon op fietsen kan gewoon niet, daar ben je veel te kwetsbaar voor. En je doet een hoop op je gehoor in het verkeer, je hebt nu eenmaal geen ogen in je rug.

Ik kwam op D66 uit, toen op Groen Links en toen op de VVD Ik ben er nog niet uit. En Citro, bedankt voor de blondie-versie

Pamman heeft cursus vanavond. Wilde niet thuiskomen, kwam toen toch want dat vond hij gezellig. Maar daar ging dan wel mijn efficiënte bedritueel want hij liep in de weg. En de keuken was ook al niet opgeruimd toen ik beneden kwam. Gezellig.

Nu moet ik voetbalplaatjes plakken en een lijstje maken van welke ze nog missen. Morgen is het Nationale Ruildag op school.
Reuze gezellig, Pammie. Misschien moet je hem corvee geven bij zo'n gezellige sessie

Ik fiets op mijn stadsfiets ook vaak met koptelefoon op, maar met het geluid niet zo hard dat het de omgeving overstemt. Van de muziek hoor ik dus maar ongeveer de helft, maar dat geeft niet, want het is altijd muziek die ik heel goed ken.
Jeetje Anky, dat is schrikken zeg. Gelukkig dat het mee lijkt te vallen. Heel hard fietsen en niets horen lijkt mij geen goede combinatie, hopelijk gaat het kwartje bij hem ook vallen na zijn val van vandaag.

En jij ook al gevallen vanmorgen, hoe gaat het met alle blauwe knieen?

Ik doe geen stemwijzer, ik stem al jaren hetzelfde. Naief of niet (ben het ook zeker met sommige punten niet eens) maar er is geen groener alternatief dan GL. Zou misschien ook nog de SP overwegen ofzo. Lokale partijen doe ik niet, daar weet ik te weinig van, dan moet ik me er echt in verdiepen.

Nitrogen wat balen zeg, dat er voor jou nooit eens tegenover staat dat man jou een middagje ontziet. Waarom doet ie dat eigenlijk niet? En heb je hem al verteld dat het jou een beetje op breekt dat jij wel voor hem inkunt springen/regelen/ophalen kinderen etc. Maar dat hij dat allemaal niet van jou overneemt als het nodig is?
Ik kreeg die stomwijzer van iemand op het werk en vond hem wel grappig, klopte nog aardig ook ook geprobeerd hem tegenovergesteld in te vullen, toen kwam er PVV uit

Kindjes waren behoorlijk moe toen ik ze ophaalde, het werk liep een beetje uit, ze wilden op weg naar huis alleen maar hard vooruit rennen en struikelden vervolgens allebei één voor één, dus ik kwam thuis met 2 over de zeik kinderen met blauwe knieen. Gelukkig aten we magnetronkliekjes, alsof ik het vooruit wist
Wat een blauwe knieën vandaag zeg.

Ik wilde koken maar ik had nog poffertjes en daar hadden ze wel zin in. Hebben ze eerst allebei een bord poffertjes gegeten. Daarna hadden ze nog honger en hebben ze een bord fusilli gegeten en toen nog een enorme bak yoghurt.
Zo, hongerige wolfjes bij jou Pammie
A-man is weer thuis met een racefiets in 3 stukken. Zo op het eerste gezicht zie ik hem niet skiën of 10 uur in de auto zitten over 1.5 week (hij kan niet op of neer), dus ik ga maar eens zoeken wat de voorwaarden van de annuleringsverzekering zijn.
En ik ga mijn werk maar eens mailen: ik werd net gebeld door de bloedbank of ik met spoed bloedplaatjes voor Groningen kan geven morgen. Komt wel goed uit, want ik moet toch die kant op om de kinderen weg te brengen (dat zie ik A-man morgen niet doen).
Shit! Net mijn cv aangepast voor die leuke vacature die ik maandag zag, is deze al van de site gehaald!

Hoezo voor Groningen?
Een ongeluk zal toch wel onder de voorwaarden vallen?
Kennelijk hebben ze een tekort in Groningen (ik heb O- en dus een "handige" bloedgroep).
Jeetje Anky, klinkt toch wel heftig hoor. En wel balen als skieen niet doorgaat.

Balen Pammie, van vacature. Weet je het bedrijf niet meer? anders kun je gewoon even bellen, of het nog kan.
Alleen zegt dat O- iets over je rode bloedcellen, niet over je bloedplaatjes.

Anderhalve week duurt nog wel even. Man liep hier zaterdag na zijn sportongeluk als een volleerde bejaarde te hobbelen, en nu gaat het al wel weer. Heeft hij op de huisartsenpost een indicatie gekregen van hoe lang het zou gaan duren?

Pammie, da's jammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven