Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Hahahahaha, Mims, die grijns staat je goed!

Aan de boekenruilbeurs zal ik dus niet meedoen, aangezien ik nog niet zo lang geleden 4 dozen boeken naar de kringloopwinkel heb gebracht. Als tegenprestatie mocht ik een aantal boeken uitzoeken uit hun voorraad, maar neuh, dank u: zelfde aversie als tegen biebboeken.

Mims: we lijken wel gezusters, chloorpaleizen staan mij ook ongelooflijk tegen. Brrrrrrr. Dappere jij!

Hier is het inmiddels ongelooflijk rotweer, dus we zitten lekker binnen met de nep-open-haard aan, port en lekkere kaasjes en Schavuit van Oranje ligt klaar, terwijl de kleintjes boven naar Kung Fu Panda kijken en Oudste Zoon naar het indoorskatepalies is. Lekkerlekkerlekkerlekker, zo'n zondag.
.
wij zijn nuttig en ruimen de zooi van weken weinig huishouden op Hele administratie is gedaan en opgeruimd (van 3 maanden, leef je uit dus) en het huis is nu ook meer dan alleen optisch schoon. niet heel relaxed, maar wel heel gezinnerig: MK en Jom hebben heel leif meegeholpen (perforeren en hun eigen emmertje sop )
Zo. Terug in het gareel. Wie wil er koffie?
Ja graag, maakte me even zorgen net, had het aterbakje van de nespresso niet goed in het apparaat geklikt. Dan wil die niets meer doen. Gelukkig nadat ik hem even met rust had gelaten deed die het weer. Geen irl koffie dat kan niet natuurlijk.

*denkt met terugwerkende kracht nog even aan Marie die megavroeg in schipholtaxi zat*

Tila succes met gareel.
Tila welke nummers heb jij nog nodig qua voetbalplaatjes?

Ik heb nog wel een stapel.
Hahaha! De helft van het boek, geloof ik. Ik zal morgen de laatste pakjes openmaken en kijken wat we nog missen.
quote:tilalia2 schreef op 01 maart 2010 @ 18:58:

Hahaha! De helft van het boek, geloof ik. Ik zal morgen de laatste pakjes openmaken en kijken wat we nog missen.Tila, wat Suup niet heeft kun je mij mailen, heb ook vrij veel. Spaar zelf niet, maar spaarde voor spaarders. Suup heeft mijn mailadres wel, maar mag ook via FW mail.
Suup, je hebt mail :-) en die mag ook doorgetsuurd!

Wie wil er koffie?
Ik zal jullie beiden mailen.

Thee graag.
**geeft heet water**

**en een doos met zakkies om uit te kiezen**
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?
IK!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik ook
**geeft koffie**

Hoe is ie, Mims? Nog steeds een muppetgrijns?
**geeft koffie**
*pakt koffie* Dankje!
Tila, envelop ligt klaar. Ik moet zo naar het postkantoor en doe ze dan gelijk op de post. Als het goed is heb je ze dan morgen.
Dank je, thee!

Zo. Braaf gewerkt, braaf band geplakt (alweer, duhuh! Zou de gemeente aub even de zooi van de afgelopen weken van de fietspaden willen vegen? Ik snap best dat dat niet gaat als er sneeuw ligt, maar er ligt nu geen sneeuw meer en wel een hele hoop scherpe zooi. Enzo duh. )
Tila als wij elkaar vrijdag toch zien, neem ik ze dan mee, ok?

Zo ben eindelijk echt klaar met stamkroeg dingen. En dan straks maar richting stamkroeg

Kreeg leuke post van de NS, vanwege het winterweer krijen kaarthouders en gratis overgangskaart naar eerste klas.

En dan zakt ineens het besef weer binnen en kreeg ik onder het tikken een giga huilbui. Gelukkig nam Darly op. Pfff vermoeiend allemaal hoor.
~Armen om Suup~
~armen om Bloes en Suup~

Grouphug!!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
He dat is fijn een grouphug
Suup (mede) nav jouw mail en af en toe hier lees-postings, snap ik je gevoel, reken maar! Maar het komt goed *sprak zij dapper terwijl ze er zelf ook nog niet is*.... In afwachting van voorstel 'heb' je nog even tijd. Neem die tijd. Dat is iets wat ik zeker geleerd heb in situatie van 'trap na'. Wij weten zelf wat we waard zijn, en ook al wordt dat af en toe even ondermijnd, hou daar ajb aan vast!!!!

Mail je desgewenst wel keer meer info/details, maar nu te moe voor. Ga ff liggen (ok, niet lang want zo ATWT).

Groetjes aan rest. Tila, nwe mail van me nog gelezen?
Thee, ik heb 2 mails van je, en ik heb op de laatste gereageerd. Heb je die niet gekregen? Of heb je er nog een gestuurd? Die heb ik nl niet...

**hugt mee**
Ff in mailbox spieken Tila.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven