Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
De lokale partij wordt het hier in elke geval niet, na nog eens doorlezen van de site. Gelukkig mag ik een keer extra stemmen (met een machtiging van iemand die op vakantie is), dat scheelt weer.
Alle reacties Link kopieren
sjeetje, Anky, schrikken van man, en ont-zet-tend balen als je de skivakantie moet afzeggen. Persoonlijk had ik A-man zijn hersens ingeslagen (kan er nog wel bij) want dit kan dus écht niet. Mag ik sukkel zeggen?

Balen van die vacature, Pammie. misschien morgen even bellen?

ik ga toch ook maar weer GL stemmen, want in de diverse kranten/blaadjes staat toch wel dat zij ongeveer de enigen zijn die aandacht besteden aan groen.

nog een leuke van de VVD: willen controle op Nederlands praten van jongeren thuis. en hoe hadden ze gedacht dat de gaan doen? En D'66 wil geen terrasverwarming, maar fleecedekens. Túúrlijk.
ja, dat vond ik toch zo gek, van de fleecedekens. Hmm, ik ben helemaal niet zo groenig ingesteld geloof ik.
quote:sokje schreef op 02 maart 2010 @ 21:43:

nog een leuke van de VVD: willen controle op Nederlands praten van jongeren thuis. en hoe hadden ze gedacht dat de gaan doen? En D'66 wil geen terrasverwarming, maar fleecedekens. Túúrlijk.

Het terras hier om de hoek heeft dat, en zo te zien werkt het.

Reuze liberaal standpunt van de VVD wel.
Dat is hier wel hip hoor, een dekentje.

Hoezo mag jij extra stemmen Mif, heeft diegene niet aangeven waar op gestemd moet worden?

Mini mist nog 116 voetbalplaatjes, Mannie 103. Snap er niets van. Vorig jaar hadden we die boeken veel sneller vol volgens mij.
Ja maar jongens, hoe hip dekentjes, kacheltjes of verwarmde stoelen ook zijn op een terras, om er nou een politiek punt van te maken, dat weet ik niet.
Daar heb je een punt Remma
Terrasverwarmers kosten wel heel veel energie en erg nodig zijn ze niet. Ik vind het wel terecht dat die dingen ontmoedigd worden.

Degene voor wie ik stem, heeft wel een voorkeur aangegeven, voor 1 van de 3 partijen waar ik tussen twijfel...
Ik vind het hoofd van de lijsttrekker van D66 hier in de stad echt heel stom.
Ik zei al, ik ben niet van het milieu. En ik vind het heerlijk, zo'n kacheltje:)
En ik wil niet een dekentje waaronder iedereen al heeft gezeten.
quote:remma schreef op 02 maart 2010 @ 21:50:

Ja maar jongens, hoe hip dekentjes, kacheltjes of verwarmde stoelen ook zijn op een terras, om er nou een politiek punt van te maken, dat weet ik niet.Ik ben wel groen en nogal radicaal geloof ik, van mij mogen ze dat soort dingen (en allerlei andere vervuilende verspillende en mensonvriendelijke dingen) acuut verbieden. Ik ben verder helemaal niet radicaal, maar de markteconomie en het kapitalisme gaan er echt niet voor zorgen dat we onze aardbol niet steeds verder naar de verdoemenis helpen.
dubbel
Dan vraag ik me af hoe erg dat is voor het milieu. Een paar jaar die kachels voor een paar maanden per jaar. Want over een xaantal jaar is de nieuwigheid daar ook weer vanaf en gaan we weer gewoon binnen zitten.
hebben ze niet toevallig meer voetballers in het boek gezet dit jaar?
Ik ga denk ik maar eens kijken wat de verschillende partijen in de gemeente hier, willen voor het onderwijs.
quote:remma schreef op 02 maart 2010 @ 22:02:

En ik wil niet een dekentje waaronder iedereen al heeft gezeten.

Daar heb je ook een punt.

Maar goed. Als het weer dusdanig is dat ik een deken nodig heb om lekker buiten te zitten ga ik wel binnen zitten. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet
quote:Pammie schreef op 02 maart 2010 @ 22:09:

[...]

Daar heb je ook een punt.

Maar goed. Als het weer dusdanig is dat ik een deken nodig heb om lekker buiten te zitten ga ik wel binnen zitten. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet

Ja, dat kan ook,

Ik zat ooit op een terras met houtkacheltjes. Mocht je zelf hout erop gooien. Was nog leuk ook
De VVD wil dat stadswachten boetes mogen uitdelen.

Is zo'n dekentje veel viezer dan, zeg, een hangbank in een kroeg? Dekentjes kunnen nog in de was - en dat kost dan nog altijd minder energie dan een terrasverwarmer.

Terrasverwarming is stoken voor de vogeltjes - die meestal zelf slim genoeg zijn om in de winter warmere oorden op te zoeken.
quote:remma schreef op 02 maart 2010 @ 22:05:

Dan vraag ik me af hoe erg dat is voor het milieu. Een paar jaar die kachels voor een paar maanden per jaar. Want over een xaantal jaar is de nieuwigheid daar ook weer vanaf en gaan we weer gewoon binnen zitten.mwoa; goed zal het iig niet zijn, want het zijn er toch wel meer dan een paar. en ik vind het echt een onzinnige vorm van energieverbruik.
quote:Miffy schreef op 02 maart 2010 @ 22:13:

Terrasverwarming is stoken voor de vogeltjes - die meestal zelf slim genoeg zijn om in de winter warmere oorden op te zoeken.

Dit vogeltje zit dan thuis, bij haar eigen terraswarmer.

Nou, van dat onderwijs word ik niet veel wijzer. Dan maar op openbaar vervoer.
Je kunt altijd nog je eigen dekentje meenemen.

Ik ben er nog niet uit. Ik heb net de programma's van zowel D66 als VVD gelezen maar kan me in allebei wel vinden eigenlijk.
Ik weet het ook nog niet. Pfff.
Ik neig naar de roden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven