3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
dinsdag 2 maart 2010 om 23:58
quote:gewoonpetra schreef op 02 maart 2010 @ 23:55:
Goed zeg Boro!
(kan jouw autistje dat aan Disneyland?Ik moet er eerlijk gezegd nog ff niet aan denken)
mmh, dat wordt nog spannend idd
Maar : In disney hebben ze zo'n fastpass systeem, dat je een kaartje voor een attractie kan halen en dat je dan een tijd krijgt waarop je aan de beurt bent. ( Dus bijv. om 12 uur een kaart voor 13 uur halen, en dan kan je gelijk door lopen ) Dus we gaan kaartjes halen, zodat hij goed weet wat wanneer en hoe. Tussendoor kunnen we dan eet en drinkmomenten plannen, en ik neem de groene duimen en blije gezichtjes mee als visuele beloning. ( Kek joh, een jongen van bijna 9 met overdreven stem "Nooouuuu wat ben ik Trots op je, hier heb jij een mooie groene duim" Belonen De gezichten van omstanders zijn priceless )
En er gaan dus nog 2 mensen mee. Die ons gezin kennen, en waar Tut en Terror dol op zijn. Dus als het met A minder gaat , nemen zij de andere 2 op sleeptouw en kunnen wij ons op A storten.
Goed zeg Boro!
(kan jouw autistje dat aan Disneyland?Ik moet er eerlijk gezegd nog ff niet aan denken)
mmh, dat wordt nog spannend idd
Maar : In disney hebben ze zo'n fastpass systeem, dat je een kaartje voor een attractie kan halen en dat je dan een tijd krijgt waarop je aan de beurt bent. ( Dus bijv. om 12 uur een kaart voor 13 uur halen, en dan kan je gelijk door lopen ) Dus we gaan kaartjes halen, zodat hij goed weet wat wanneer en hoe. Tussendoor kunnen we dan eet en drinkmomenten plannen, en ik neem de groene duimen en blije gezichtjes mee als visuele beloning. ( Kek joh, een jongen van bijna 9 met overdreven stem "Nooouuuu wat ben ik Trots op je, hier heb jij een mooie groene duim" Belonen De gezichten van omstanders zijn priceless )
En er gaan dus nog 2 mensen mee. Die ons gezin kennen, en waar Tut en Terror dol op zijn. Dus als het met A minder gaat , nemen zij de andere 2 op sleeptouw en kunnen wij ons op A storten.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 3 maart 2010 om 00:05
quote:Caylinn schreef op 03 maart 2010 @ 00:04:
Zit ook al een tijd met de topictitel: wanneer sexen na positieve ovulatietest in mijn hoofd. Nou gewoon, meteen? Ik heb op mijn handen moeten zitten Maar me netjes ingehouden omdat ik ook wel begrijp dat het voor TO echt een vraag is.
Zit ook al een tijd met de topictitel: wanneer sexen na positieve ovulatietest in mijn hoofd. Nou gewoon, meteen? Ik heb op mijn handen moeten zitten Maar me netjes ingehouden omdat ik ook wel begrijp dat het voor TO echt een vraag is.
woensdag 3 maart 2010 om 00:06
quote:borodini schreef op 03 maart 2010 @ 00:05:
[...]
Ik heb op mijn handen moeten zitten Maar me netjes ingehouden omdat ik ook wel begrijp dat het voor TO echt een vraag is.Ik ook, om dezelfde reden Lijkt me voor TO niet grappig om zo'n opmerking te lezen, zou ik zelf iig niet grappig vinden als het voor mij een reële vraag is.
[...]
Ik heb op mijn handen moeten zitten Maar me netjes ingehouden omdat ik ook wel begrijp dat het voor TO echt een vraag is.Ik ook, om dezelfde reden Lijkt me voor TO niet grappig om zo'n opmerking te lezen, zou ik zelf iig niet grappig vinden als het voor mij een reële vraag is.
woensdag 3 maart 2010 om 00:09
quote:floor72 schreef op 03 maart 2010 @ 00:08:
Ohw... dus het is niet handig als ik daar grapjes ga maken?
Ik kom het voortaan gewoon eerst hier even vragen.
T mag wel Floor, maar ik vrees dat je dan wel veul commentaar krijgt in de trant van TO afbranden en niet leuk enzo.
Maar het is wel heul verleidelijk
Ohw... dus het is niet handig als ik daar grapjes ga maken?
Ik kom het voortaan gewoon eerst hier even vragen.
T mag wel Floor, maar ik vrees dat je dan wel veul commentaar krijgt in de trant van TO afbranden en niet leuk enzo.
Maar het is wel heul verleidelijk
woensdag 3 maart 2010 om 00:10
Nee floor, dan moet ik weer achter jou aan. Bedoel ik het aardig en krijg ik weer ruzie.
En wiens schuld is het dan ?
Eigenlijk zou er een "harde" grappen topic moeten komen, voor alle harde, onaardige, sarcastische grappen die je wil maken maar niet kan maken. ( Of het niet kan maken om ze te maken )
Maar ik denkd at dat topic of uit loopt op een rel of gesloten wordt omdat het wel eens uit zou kunnen lopen op een rel
woensdag 3 maart 2010 om 00:11
quote:floor72 schreef op 03 maart 2010 @ 00:09:
Wat zal ik morgen stemmen D66 of Groenlinks?
Precies.
Wil ik ook weten.
Of op de dorpse "kijk ons eens belangrijke mensen zijn die in elke commissie en bestuur zitten die ons dorp rijk is" partij ?
Wat zal ik morgen stemmen D66 of Groenlinks?
Precies.
Wil ik ook weten.
Of op de dorpse "kijk ons eens belangrijke mensen zijn die in elke commissie en bestuur zitten die ons dorp rijk is" partij ?