Sterrenbeeld baby
dinsdag 2 maart 2010 om 22:21
Hallo iedereen,
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje.
Erg spannend allemaal. Ik lees erg veel op internet maakt soms wat onzeker maar je leest ook veel tips en leuke weetjes.
Nu ben ik eens gaan kijken naar het sterrenbeelden.
Ik zal een kreeftje krijgen waarschijnlijk, ikzelf ben ook een kreeft en vind het nog steeds over het algemeen kloppen.
Ik ben zo benieuwd naar de verhalen van kersverse moeder hier of wat er bij het sterrenbeeld van je kindje staat ook klopt met hoe je kindje uiteindelijk was.
Het is zo en zo erg leuk om te lezen.
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje.
Erg spannend allemaal. Ik lees erg veel op internet maakt soms wat onzeker maar je leest ook veel tips en leuke weetjes.
Nu ben ik eens gaan kijken naar het sterrenbeelden.
Ik zal een kreeftje krijgen waarschijnlijk, ikzelf ben ook een kreeft en vind het nog steeds over het algemeen kloppen.
Ik ben zo benieuwd naar de verhalen van kersverse moeder hier of wat er bij het sterrenbeeld van je kindje staat ook klopt met hoe je kindje uiteindelijk was.
Het is zo en zo erg leuk om te lezen.
dinsdag 2 maart 2010 om 22:42
Dank je wel ! Ik vergat met mijn stomme kop de url weer neer te zetten bij deze dus..
http://baby.rubriek.nl/baby/zwanger/ste ... d_baby.php
Ik hoop dat hij het wel doet,
Kan je zelf even checken of het klopt bij jou
http://baby.rubriek.nl/baby/zwanger/ste ... d_baby.php
Ik hoop dat hij het wel doet,
Kan je zelf even checken of het klopt bij jou
dinsdag 2 maart 2010 om 22:56
Als je het gedetailleerd wilt weten wel.
Maar ik moet zeggen bij mij persoonlijk klopt het voor het grootste geheel ook net als bij mijn ouders en mijn 2 beste vrienden ik geloof er dus wel degelijk in.
Ik vind het gewoon leuk om nu de ervaring te horen voor zover bekend van ouders als ze het lezen misschien idd zit het er helemaal naast misschien ook niet
Maar ik moet zeggen bij mij persoonlijk klopt het voor het grootste geheel ook net als bij mijn ouders en mijn 2 beste vrienden ik geloof er dus wel degelijk in.
Ik vind het gewoon leuk om nu de ervaring te horen voor zover bekend van ouders als ze het lezen misschien idd zit het er helemaal naast misschien ook niet
dinsdag 2 maart 2010 om 23:06
Ik kan je dit filmpje aanraden. Dan zie je het mechanisme waarom mensen in astrolgie geloven in werking. Zelf ben ik ram met als asc. weegschaal en het klopt niet echt.
derren brown
Ik hoop voor je dat er nog horoscoopsucces verhalen worden gepost, vast wel, als je ziet hoeveel mensen de horoscoop lijnen etc. op tv bellen.
derren brown
Ik hoop voor je dat er nog horoscoopsucces verhalen worden gepost, vast wel, als je ziet hoeveel mensen de horoscoop lijnen etc. op tv bellen.
dinsdag 2 maart 2010 om 23:12
Mijn dochtertje is een kreeft en wat ik herken in haar is dat ze heel intens kan zijn in haar gevoelens en dat ze van het een op het andere moment een andere emotie kan hebben.
Dat heb ik toevallig eens gelezen in een kinderhoroscoop, en dat herken ik dus wel.
Mijn zoontje is waterman en daar heb ik me eigenlijk nooit in verdiept, ben eigenlijk niet zo van de horoscopen.
Dat heb ik toevallig eens gelezen in een kinderhoroscoop, en dat herken ik dus wel.
Mijn zoontje is waterman en daar heb ik me eigenlijk nooit in verdiept, ben eigenlijk niet zo van de horoscopen.
dinsdag 2 maart 2010 om 23:47
Hier wel iemand die in astrologie gelooft, maar ik heb het vroeger (ca, 15 jaar geleden) ook gestudeerd. Doe er alleen al jaren niks meer mee (heb geen zin meer om mijn hoofd te breken over interpretaties, teveel werk).
Om het even globaal te houden: Mijn zoon is Vissen en is ook een echte dromer. Zijn ascendant is Steenbok wat op zich niet echt strookt met zijn sterrenbeeld, maar bij vlagen kan hij wel heel eerzuchtig en een streber zijn.
Mijn dochter is een dubbele Tweelingen en kletst de oren van mijn hoofd, verder is ze ook ontzettend beweeglijk.
Mijn kinderen in een astrologische notedop
Om het even globaal te houden: Mijn zoon is Vissen en is ook een echte dromer. Zijn ascendant is Steenbok wat op zich niet echt strookt met zijn sterrenbeeld, maar bij vlagen kan hij wel heel eerzuchtig en een streber zijn.
Mijn dochter is een dubbele Tweelingen en kletst de oren van mijn hoofd, verder is ze ook ontzettend beweeglijk.
Mijn kinderen in een astrologische notedop
dinsdag 2 maart 2010 om 23:47
quote:yette schreef op 02 maart 2010 @ 23:20:
Wat een verhelderend filmpje Borderwalk! Ik had wel eens over een dergelijk onderzoek gehoord, maar het nooit gezien.Ja he, heb het ook ooit via het forum gezien. We denken allemaal dat we de enige zijn, maar hebben veel dezelfde onzekerheden. Ik vind de psychologie hierachter eigenlijk 10 keer zo interessant als horoscopen zelf.
Wat een verhelderend filmpje Borderwalk! Ik had wel eens over een dergelijk onderzoek gehoord, maar het nooit gezien.Ja he, heb het ook ooit via het forum gezien. We denken allemaal dat we de enige zijn, maar hebben veel dezelfde onzekerheden. Ik vind de psychologie hierachter eigenlijk 10 keer zo interessant als horoscopen zelf.
woensdag 3 maart 2010 om 06:34
Hey kirsie. Een horoscoop waar je iets aan hebt zou je pas kunnen maken op het mement dat je kindje geboren is. hiervoor heb je namelijk ook een geboorteplaats en tijd nodig. je sterrenbeeld zegt algemene dingen over het persoontje. Je ascendant vertelt je een ander belangrijk deel. 'Het zichtbare deel' zeg maar. Til dus niet te zwaar aan de algemene eigenschappen van een sterrenbeeld. Over het algemeen kun je daar wel dingen uit herkennen maar voor een 'beter' beeld zul je de ascendant van je kindje moeten berekenen wat een nog duidelijker beeld geeft van hoe je kindje is/wordt...
woensdag 3 maart 2010 om 08:21
Wat een leuk filmpje van Derren Brown. Ik heb wel meer van hem gezien, op school is dit ook wel eens getoond (ander filmpje), om te laten zien hoe makkelijk mensen te misleiden zijn. Mensen zijn echt zo makkelijk om de tuin te leiden, en ze geloven dit soort onzin als zoete koek.
Ik geloof dus ook niet in horoscopen of aanverwante flauwekul, sterker nog, het zou verboden moeten worden, omdat het mensen oplichten is. Neem bv die Dereck Ogelvie (ofzoiets), hij belazerd mensen, niet zomaar mensen, nee mensen in een heel zwakke en kwetsbare positie, want iemand verloren. Ik vind dat misselijkmakend.
Ik geloof dus ook niet in horoscopen of aanverwante flauwekul, sterker nog, het zou verboden moeten worden, omdat het mensen oplichten is. Neem bv die Dereck Ogelvie (ofzoiets), hij belazerd mensen, niet zomaar mensen, nee mensen in een heel zwakke en kwetsbare positie, want iemand verloren. Ik vind dat misselijkmakend.
woensdag 3 maart 2010 om 09:33
Ik geloof niet in horoscopen die bijvoorbeeld in tijdschriften staan, maar toch moet ik zeggen dat er vaak veel klopt van karakterbeschrijvingen van sterrenbeelden.
Mijn eigen horoscoop klopt heel erg en ook die van mijn dochter (ram met ascendant weegschaal) klopt precies. Het grappige is dat we allebei weegschaal hebben als ascendant en dat we juist op die punten heel veel op elkaar lijken. Terwijl ze verder veel meer op haar vader lijkt dan op mij.
Ook de horoscopen van goede vriendinnen en familieleden kloppen heel erg met hoe ze echt zijn. Iets zegt me daardoor dat er toch wel een kern van waarheid in zit.
Mijn eigen horoscoop klopt heel erg en ook die van mijn dochter (ram met ascendant weegschaal) klopt precies. Het grappige is dat we allebei weegschaal hebben als ascendant en dat we juist op die punten heel veel op elkaar lijken. Terwijl ze verder veel meer op haar vader lijkt dan op mij.
Ook de horoscopen van goede vriendinnen en familieleden kloppen heel erg met hoe ze echt zijn. Iets zegt me daardoor dat er toch wel een kern van waarheid in zit.
woensdag 3 maart 2010 om 18:42
ik ga dat filmpje zeker even kijken zo.
Maar even het volgende, ik ben verder totaal niet met sterrenbeelden bezig. 9 van die 10 keer als je het in blaadjes leeft slaat het nergens op en slaat het wel ergens op zie ik dat als toevallig.
Ik heb wel zo'n boekje en dat klopt bij mij heel erg dus was gewoon benieuwd hoe de ervaringen van andere is.
ik zal idd even afwachten als de kleine er is.
zo en zo sowieso wat jij wilt joh
Maar even het volgende, ik ben verder totaal niet met sterrenbeelden bezig. 9 van die 10 keer als je het in blaadjes leeft slaat het nergens op en slaat het wel ergens op zie ik dat als toevallig.
Ik heb wel zo'n boekje en dat klopt bij mij heel erg dus was gewoon benieuwd hoe de ervaringen van andere is.
ik zal idd even afwachten als de kleine er is.
zo en zo sowieso wat jij wilt joh
woensdag 3 maart 2010 om 18:54
Bedankt voor de link borderwalk.
Idd een goed filmpje. Zou je dan kunnen zeggen dat mensen zoals derek hier gebruik van maken wat derren dus zegt?
Soms is het wel heel erg gedetailleerd.
Ik denk dat je bij de meeste sterrenbeelden als je die boekjes over bv ram of weegschaal enz leest wel herkenbare dingen ziet maar ik heb dan weer niet dat het zo erg klopt als het boekje wat ik heb over mijn sterrenbeeld.
Als ik dat van mijn vader lees is dat toch erg anders en vind ik het bij hem wel kloppen.
is dat dan toeval?
Idd een goed filmpje. Zou je dan kunnen zeggen dat mensen zoals derek hier gebruik van maken wat derren dus zegt?
Soms is het wel heel erg gedetailleerd.
Ik denk dat je bij de meeste sterrenbeelden als je die boekjes over bv ram of weegschaal enz leest wel herkenbare dingen ziet maar ik heb dan weer niet dat het zo erg klopt als het boekje wat ik heb over mijn sterrenbeeld.
Als ik dat van mijn vader lees is dat toch erg anders en vind ik het bij hem wel kloppen.
is dat dan toeval?
woensdag 3 maart 2010 om 21:01