3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
woensdag 3 maart 2010 om 13:59
is ik weer
Juffie, geweldig! En op zich voor de reis vind ik de prijs nog best meevallen. Het is een hoop geld, maar geen reis naar Belgie he
Freak, ik weet zeker dat ze voor jou kiezen en dat huisje krijg je ook!
Sgaaaaaapieeeeeeee
Juffie, geweldig! En op zich voor de reis vind ik de prijs nog best meevallen. Het is een hoop geld, maar geen reis naar Belgie he
Freak, ik weet zeker dat ze voor jou kiezen en dat huisje krijg je ook!
Sgaaaaaapieeeeeeee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 3 maart 2010 om 14:36
Fijn Piba! De Arbo-artsen zijn vandaag goed gezind blijkbaar
Roos, idd de prijs valt wel mee voor 3 weken en twee landen(India en Nepal), maar kacheng! Ik heb alleen nog 1 vaccinatie nodig en dan mn zakgeld aldaar... prijs is incl visa. Maar toch he... als je dat bedrag ziet staan.. ga er niet meer over zaniken, heb het er immers voor over
Sgaapie, leuk! Ben benieuwd waar je heen zal gaan!
Ik moet alleen nog even dweilen,1 was en dan is mn huis ook weer klaar. Alle ramen staan hier open om lekker door te waaien. Wat een heerlijk weer!
Roos, idd de prijs valt wel mee voor 3 weken en twee landen(India en Nepal), maar kacheng! Ik heb alleen nog 1 vaccinatie nodig en dan mn zakgeld aldaar... prijs is incl visa. Maar toch he... als je dat bedrag ziet staan.. ga er niet meer over zaniken, heb het er immers voor over
Sgaapie, leuk! Ben benieuwd waar je heen zal gaan!
Ik moet alleen nog even dweilen,1 was en dan is mn huis ook weer klaar. Alle ramen staan hier open om lekker door te waaien. Wat een heerlijk weer!
woensdag 3 maart 2010 om 14:42
weet je Juffie, geld is leuk en het is altijd handig om wat achter de hand te hebben, maar ik denk dat we hier allemaal weten dat dingen ineens heel anders kunnen lopen. Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je had willen doen, maar niet hebt gedaan
Piba, goed nieuws!
Piba, goed nieuws!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 3 maart 2010 om 14:43
Heerlijk Sgaap!
Daar kan je zeker wel een leuke reis van maken, die voorpret zelf is zo genieten!
EN niets boeken, vurrukkuluk!
Ik boek meestal alleen een ticket en dan zie ik het daar wel,zoveel mogelijk zien en rondreizen in betreffende land en eventueel buurlanden. Van de zomer gaat dat alleen even wat anders
Daar kan je zeker wel een leuke reis van maken, die voorpret zelf is zo genieten!
EN niets boeken, vurrukkuluk!
Ik boek meestal alleen een ticket en dan zie ik het daar wel,zoveel mogelijk zien en rondreizen in betreffende land en eventueel buurlanden. Van de zomer gaat dat alleen even wat anders
woensdag 3 maart 2010 om 14:45
quote:rosanna08 schreef op 03 maart 2010 @ 14:42:
Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je had willen doen, maar niet hebt gedaan
Klopt hele wijze woorden, sinds een tijdje probeer ik nu ook daar naar te leven Ik ga nu dus ook het huwelijk van een vriendin (geen hele close) missen. Pech gehad, ga de trouwfoto's wel kijken want ik kan alleen die 3 weken naar het land waar ik al heel lang heen wil
Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je had willen doen, maar niet hebt gedaan
Klopt hele wijze woorden, sinds een tijdje probeer ik nu ook daar naar te leven Ik ga nu dus ook het huwelijk van een vriendin (geen hele close) missen. Pech gehad, ga de trouwfoto's wel kijken want ik kan alleen die 3 weken naar het land waar ik al heel lang heen wil