Ouderwetse visite, welke hapjes serveren jullie?

03-03-2010 20:33 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik kom hier eigenlijk altijd op het forum met vragen en dan krijg ik tips meestal van MyleneValerie hahaha en ook van Queenie heb ik eens zeer bruikbare tips gekregen. Misschien is het een idee om voor korte vragen een apart onderwerp te beginnen?

Ik zie wel of er behoefte aan is maar ik heb natuurlijk weer een vraag: binnenkort komen er kennissen een avondje ouderwets op visite. Leuke mensen, houden van lekker eten maar de vorige keer had ik vrij veel vlees.

Daar hebben ze niet veel van gehad. Ze eten volgens mij veel biologisch en meer vegetarisch. Het gaat niet om calorieën meer om het milieu volgens mij.

Ze hebben zelf ook niet overdadig hapjes maar veel verschillende soorten en lekker.

Ik ben nogal van de overdaad maar wil nu voor 4 man, iets voor bij de koffie en dan natuurlijk wel wat lekkers voor bij de borrel. Geen vlees meer denk ik....een beetje chic, mag wel iets aparts, beetje verschillende dingen ook. Nouja, wie heeft er nog leuke tips...bijvoorbeeld een lekkere dipsaus of een schaal met verschillende hapjes en hoeveel? En wat doen normaal gesproken als er maar één stel langs komt?
quote:lemoos schreef op 03 maart 2010 @ 21:56:

[...]

Dat vroeg ik mij dus ook al af. Schijnbaar vond hij zeewier heel goed weg te happen. Verder had hij spuiten nodig om zijn B12 op peil te houden. Maar ja, ik was dan ook een "neofascist" wegens het weghappen van een gevuld eitje...

OK, dat vind ik dan wel weer onbeschoft...ik had het hele verhaal nog niet gelezen
Alle reacties Link kopieren
Als je een "beschaafd" borrelhapje wilt presenteren moet je net doen als de koningin. Zij serveert altijd zoute koekjes en/of bitterballen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven