Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Tila toch... het zijn geen tamme takken, maar wilde, daadwerkelijk in Nederland voorkomende insectenbeesten die ik in hun natuurlijk habitat heb teruggepleurd. En dat overleven ze best...

(overigens moest ik ze volgens de takkesite in de vriezer stoppen, er na een dag weer uithalen en dan doormidden knippen... Gossie. Arme baby-Doornroosjes)
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 03 maart 2010 @ 14:48:

Mijn muis lag achterstevoren...

.
Ja gaat wel beter, heb er een Domperidonnetje ingemikt en hopelijk boks ik het er straks uit. Auto lijkt ook weer wat beter, heb m net opgehaald uit de garage en ben naar huis gereden zonder dat ie afsloeg. Fingers crossed!

Ken de vriezer-theorie wel, heb m ook wel eens gehoord over vissen. Het in de vriezer leggen zou ik wel aankunnen maar met dat doorknippen heb ik wat moeite. Maar t schijnt minder zielig te zijn als door de wc spoelen.

*trekt haar kleren glad, pept haar kapsel op, doet iets met haar decollete en gaat op zoek naar George om zich voor te stellen*
Ik doe maar even geen commentaar op het takkenverhaal.

Heb het voorstel binnen, net op de mail.

Marie jij hebt het inmiddels ook.

Moet het allemaal even laten bezinken.
voor Suup.

Is George al in da house?

Diepvriestakken vind ik ook sneu. Dat doen we maar niet
Jeuzis wat een kut-uitslag... enge pvv-ers...

Hadden jullie bij die denhaagpvv-er ook een beetje het 'daar komt Gabbertje'gevoel?
Gelukkig hier niet de grootste.

Zuup net thuis met taxi en nu zzzzzlapen
Voordeel van niet hoeven werken, Suup: je kan naar dit soort uitslagavonden

Was het leuk? Behalve dan de uitslag?

Wie wil er koffie?
*doet de deur van de Kasteel-wc op een kiertje open*

Als iemand me vandaag zoekt; ik zit hier. Al vanaf half 6 vannochtend Ben toch bang dat ik een buikgriep te pakken heb..bleegh

*doet de deur van de wc weer dicht*
**heeft gisteren versche kippesoep gekookt**

Als in: kippensoep helpt bij alles. Als ik nou de stukjes kip eruit vis, wil je dan een kommetje?

Of een beschuitje en een koppie slappe thee?

Gossie toch!
We leven in een raar, raar land.

Waar we het allemaal eigenlijk stiekem toch wel erg goed hebben.

Waar we, als we heel eerlijk zijn, eigenlijk niet zo heel veel over te klagen hebben.

Waar we eigenlijk bofferds zijn hier geboren te zijn.

En waar nu enge tiepjes een 12-jarig meisje bedreigen omdat ze kritisch durft te zijn.

En waar de PVV ineens gigantisch aan zetels wint.

Raar, raar land.

Zou de jarenlange welvaart ons naar de bol gestegen zijn?

~zoekt een grote zak om een x-aantal Nederlanders in te stoppen en eens flink door elkaar te rammelen~
Sja, haren rechtovereind bij het lezen van de website die zijn naam eer aandoet. En om het gejoel bij de uitspraken "multikul" en vele andere onbegrijpelijke en hatelijke uitspraken over andersdenkenden. Nu maar hopen dat de leiders van de partijen hebben geleerd van de LPF-tijd en het bij de inhoud houden.

Dar, arm ding.... Dekentje om je heen? Hoop dat je snel opknapt!!
**rammelt mee met Mims**

Ik hou echt m'n hart vast voor 9 juni...
*komt vanuit het hemelbed gestrompeld* Zo ik ben er weer.

D en beterschap.

En verderherken de gevoelens, Mims, Bloes, Tila. Het wordt spannend naar 9 juni toe.

Ik ben in ieder geval heel blij dat een bepaalde partij in suupstad niet de grootste is geworden.
Zo. Ik heb braaf gewerkt. Morgen naar kantoor, helaas niet laptop - isnonieklaar- maar wel een hoop meer werk ophalen en morgenavond zie ik Suup op een feestje en ze blijft logeren in HotelTila!
Tila, nieuwe plaatjes komen eraan.

Suup, heb je 2 mailtjes over evt. date gemaild.

Grinn, zou het er dan nu, beide thuiszittend, toch eens van komen na zo'n 8 jaar dat we Suup en ik elkaar eens gaan zien..... Heb je iig lunch/borrel of borrel of borrel/diner voorstel gemaild ! Btw, borrel na zo'n lange tijd past bij elk moment van de dag!
Mogge! Wie wil er koffie?
Ikke...

Het is bijna weekend, dames!

En daar heb ik zo'n zin in.
Ik zeg champagne brunch Thee

Als we nou toch twee werkloze vrouwen zijn dan mag dat best. Ik ga je antwoorden.

Maar voor nu maar kofie.

Mims ga je iets leuks doen dit weekend?

Tila zin in vanavond

En eerst vanmiddag buitenverblijfmeeten bij Lil, ook zin in.

D hoe is het met je buikgriep? Beestjes al dood?
Ja, hele leuke plannen.

Ik ga vanavond mogelijk naar Kane, en morgen bij Brananas zijn logeerkamer roze, paars en glitterig schilderen

Dus ik sluit me volleidg aan bij de leuke weekendplannen!
Leuk Mims

En een roze, paars en gliterige logeerkamer bij Brananas... voor wie zal die kamer worden dan?
En wie heeft er de leiding over de schilderactiviteiten...begint de naam met een M en eindigt op OPS :-)?

Ik heb goede hoop dat de beestjes overwonnen zijn: heb een broodje op en 2 kopjes koffie (moest ik gisteren nog niet aan de denken) en het blijft tot nu toe redelijk binnen. Nog even een dagje rustig aan en dan kan ook wat mij betreft het weekend beginnen.

Morgen met een vriendinnetje bij de Italiaan eten (oei bij die gedachte wordt mijn maag onrustig * denk salade en geen pizza denk salade en geen pizza*) en daarna naar Marc-Marie Huybrechts. En zondag een Villa Achterwerk-dvd-kijk-middagje gepland bij andere vriendin.

Gisterenavond anderhalf uur met P&O dame van ex-werk aan de telefoon gehangen. Ze belde om te vragen hoe het ging en te zeggen dat ze me zo miste. Heel lief. Ze heeft het definitieve voorstel van werkgever op kantoor zien liggen dus het zal nu wel heel snel mijn kant op komen. Ben benieuwd.

Had gisteren sowieso tussen alle wc-bezoekjes door een behoorlijke ex-werkdag. Ook ontslagen collega M belde om bij te kletsen en daarna hing een van de kap/grime homo's ineens aan de telefoon om te informeren hoe het gaat. Hij wilde ook wat werkadvies waar ik m graag mee help want ik heb op tournee zo gelachen met die man. Allemaal goed dus en ik was ook blij om te merken dat ik van dit alles totaal niet overstuur raakte. Weer een fase verder blijkbaar :-)

*gaat in de Kasteelgangen op zoek naar Kjong* Dankjewel voor je kaartje, wat ben je toch een schat! No worries hoor, we maken snel een nieuwe afspraak!

Veel plezier dit weekend Suup! Lekker dagje op kantoor Tila?
Ik heb Lil lekker al gezien snelle encounter op Amsterdam CS. Lil, wou je niet perse 5 minuten in de trein aten zitten, maar zag de klok scheef en dacht dat het al vertrektijd was!

Werk is leuk Heb nu al meer gekletst dan in hele jaar theatertoko

Mims, wat heeft Brananas een parte smaak... roze, paars, glitterig... dat vind ik nou nèt niet bij hem passen

Ik ga je binnenkort bellen over motoriekdinges!

D, goed zo. Lijkt me ook fijn om nog wel leuke werkgerelateerde dingen te hebben, dat het niet allemaal negatief is.

Ik heb ook zin in vanavond

En moet er nu vandoor om Jom te gaan halen!
Lol Tila, dat zijn nog eens meetingplaatsen.

*grijns*

D fijn dat het beter lijkt te gaan. Leuke weekendplannen.

*kwartje valt* Snap nu waarom Kjong van de week bezig was met adressenlijst bijwerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven