Wat wil hij nou?
donderdag 4 maart 2010 om 13:26
Hai,
Zal mijn verhaal een beetje kort proberen te houden.
Heb ongeveer 2 maanden terug via hyves een hele leuke jongen ontmoet.. hij kwam op mijn pagina.. na heel veel msnen/hyven/smsen hebben we afgesproken.. was heel leuk maar we waren beiden nogal zenuwachig en nerveus... anderhalve week later is ie nog een keer gekomen... heel kort dat wel maar hij heeft er toch een uur voor gereden. Hij zat de hele tijd aan zn blouse te plukken, was ie zenuwachtig ofzo?? Hij heeft me erna gezoent toen hij wegging.. maar werd beetje overrompeld dus was echt een voorzichtige zoen haha!
Maar nu smst hij dus vanaf dinsdagochtend niet terug.. terwijl ie normaal echt heel veel smst...
hij heeft wel vaker dat het soms paar dagen duurt, een keer 2 weken!! maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. heb hem gevraagt hoe zijn dag was.. en dat ik m wel leuk vond.. maar nu reageert ie dus niet. Ik heb zoiets van ja zal ik bellen of sturen van waarom reageer je niet.. maar dat staat ook zo kansloos... en god irritant om verliefd te zijn en geen reactie te ontvangen :p
Zal mijn verhaal een beetje kort proberen te houden.
Heb ongeveer 2 maanden terug via hyves een hele leuke jongen ontmoet.. hij kwam op mijn pagina.. na heel veel msnen/hyven/smsen hebben we afgesproken.. was heel leuk maar we waren beiden nogal zenuwachig en nerveus... anderhalve week later is ie nog een keer gekomen... heel kort dat wel maar hij heeft er toch een uur voor gereden. Hij zat de hele tijd aan zn blouse te plukken, was ie zenuwachtig ofzo?? Hij heeft me erna gezoent toen hij wegging.. maar werd beetje overrompeld dus was echt een voorzichtige zoen haha!
Maar nu smst hij dus vanaf dinsdagochtend niet terug.. terwijl ie normaal echt heel veel smst...
hij heeft wel vaker dat het soms paar dagen duurt, een keer 2 weken!! maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. heb hem gevraagt hoe zijn dag was.. en dat ik m wel leuk vond.. maar nu reageert ie dus niet. Ik heb zoiets van ja zal ik bellen of sturen van waarom reageer je niet.. maar dat staat ook zo kansloos... en god irritant om verliefd te zijn en geen reactie te ontvangen :p
donderdag 4 maart 2010 om 13:38
donderdag 4 maart 2010 om 13:41
donderdag 4 maart 2010 om 14:55
quote:Sasman schreef op 04 maart 2010 @ 14:01:
Rightt als het om sex ging had ik dat de 1e keer al meteen met m gehad he...
maar goed ik heb egwoon gesmst waarom ie niet reageert... en we zien t wel..Waarom bel je hem niet gewoon? Dan heb je meteen antwoord en hoef je niet te wachten en iedere minuut op je telefoon te kijken.
Rightt als het om sex ging had ik dat de 1e keer al meteen met m gehad he...
maar goed ik heb egwoon gesmst waarom ie niet reageert... en we zien t wel..Waarom bel je hem niet gewoon? Dan heb je meteen antwoord en hoef je niet te wachten en iedere minuut op je telefoon te kijken.
donderdag 4 maart 2010 om 18:32
donderdag 4 maart 2010 om 18:44
Waarom denken mensen toch dat hele relaties of beginnende relaties gebouwd kunnen worden op SMS/MSN/Hyves en FB!
Een telefoon heeft buiten smssen nog een andere functie
BELLEN
Ik zal het maar weer eens in het kort uitleggen
*men drukt op 10 cijfertjes (ook wel telefoonnummer genoemd)
*men wacht tot je een paar tonen achter elkaar hoor
*dan is er ineens een stem..hallo met Joep (als hij zo heet)
*je antwoord, ja hoi met Sas
*hey Sas alles goed?
*Ja hoor prima, ik vroeg me af of je zin had om zaterdag wat te gaan drinken.
Nou ja en dan heb je gelijk een antwoord....
Handig hè?
*off topic......Char, zie je wel....ouderwets is GOED!*
Een telefoon heeft buiten smssen nog een andere functie
BELLEN
Ik zal het maar weer eens in het kort uitleggen
*men drukt op 10 cijfertjes (ook wel telefoonnummer genoemd)
*men wacht tot je een paar tonen achter elkaar hoor
*dan is er ineens een stem..hallo met Joep (als hij zo heet)
*je antwoord, ja hoi met Sas
*hey Sas alles goed?
*Ja hoor prima, ik vroeg me af of je zin had om zaterdag wat te gaan drinken.
Nou ja en dan heb je gelijk een antwoord....
Handig hè?
*off topic......Char, zie je wel....ouderwets is GOED!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!