Wat wil hij nou?

04-03-2010 13:26 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Zal mijn verhaal een beetje kort proberen te houden. :P

Heb ongeveer 2 maanden terug via hyves een hele leuke jongen ontmoet.. hij kwam op mijn pagina.. na heel veel msnen/hyven/smsen hebben we afgesproken.. was heel leuk maar we waren beiden nogal zenuwachig en nerveus... anderhalve week later is ie nog een keer gekomen... heel kort dat wel maar hij heeft er toch een uur voor gereden. Hij zat de hele tijd aan zn blouse te plukken, was ie zenuwachtig ofzo?? Hij heeft me erna gezoent toen hij wegging.. maar werd beetje overrompeld dus was echt een voorzichtige zoen haha!

Maar nu smst hij dus vanaf dinsdagochtend niet terug.. terwijl ie normaal echt heel veel smst...

hij heeft wel vaker dat het soms paar dagen duurt, een keer 2 weken!! maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. heb hem gevraagt hoe zijn dag was.. en dat ik m wel leuk vond.. maar nu reageert ie dus niet. Ik heb zoiets van ja zal ik bellen of sturen van waarom reageer je niet.. maar dat staat ook zo kansloos... en god irritant om verliefd te zijn en geen reactie te ontvangen :p
Dat weet ik lieve Char...maar ik hoor gewoon zo graag dat ik gelijk heb
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Beltegoed op misschien?

Telefoon kwijtgeraakt?

Reageert ie nog wel op hyves enzo, of heeft hij je daar ook geblokkeerd/genegeerd of iets in die richting?

Bel m op en als je dat echt te veel van t goede vindt, stuur m dan een mail en laat t verder van zijn kant komen.
Oei dat had je niet moeten smsen... daar gooi je alleen maar je eigen glazen mee in.

Als je stuurt dat je hem leuk vind en hij reageert (lang) niet, dan is het gewoon simpelweg niet wederzijds. Ook niet als hij het vaker heeft dat hij laat reageert.

Ikzelf ben ook een type die soms dagen lang vergeet te reageren (ja ik weet dat het irritant is) maar als ik een nieuwe jongen leer kennen en hij schrijft me dat hij me leuk vind, en ik vind dat ook, dan heeft ie heel snel een reactie terug hoor!

Maar goed, succes! Laat ons weten of ie reageert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven