3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 20:30
Oeioei, Bam, meestal leveren (grote) beloftes aan jezelf schuldgevoelens op
Hou je het wel overzichtelijk voor jezelf?
Nou ja de tip is maak er een haalbaar doel van (zeg zij *proest*)
En ben trots als dat is afgerond.
Stapje voor stapje meid (geen 7 miles laarzen he , val je meestal van op je plaat )
Hou je het wel overzichtelijk voor jezelf?
Nou ja de tip is maak er een haalbaar doel van (zeg zij *proest*)
En ben trots als dat is afgerond.
Stapje voor stapje meid (geen 7 miles laarzen he , val je meestal van op je plaat )
donderdag 4 maart 2010 om 20:37
Hey Iry,
tnx en ik hoop voor je dat het goed aanslaat. Ik ben een beetje op de hoogte door het meelezen de laatste dagen en door BAM die me een beetje op de hoogte heeft gehouden.
Respect voor je en hou je hoofd omhoog en in de wind, dan kom je een heel eind
Ik heb er ook geen moeite mee als je je ei hier kwijt wilt...ben heel erg soms ook wel serieus....
tnx en ik hoop voor je dat het goed aanslaat. Ik ben een beetje op de hoogte door het meelezen de laatste dagen en door BAM die me een beetje op de hoogte heeft gehouden.
Respect voor je en hou je hoofd omhoog en in de wind, dan kom je een heel eind
Ik heb er ook geen moeite mee als je je ei hier kwijt wilt...ben heel erg soms ook wel serieus....
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
donderdag 4 maart 2010 om 20:39
donderdag 4 maart 2010 om 20:39
donderdag 4 maart 2010 om 20:40
donderdag 4 maart 2010 om 20:42
Thanks LLL man .
Mijn beschermlaagje is een beetje dun de laatste dagen idd, dus de kracht is er even uit.
Maar komt wel weer goed
Zorgen over mij is nooit nodig.
En gelukkig houdt humor mijn hoofd wel in de wind ( al kan ik daar wel een beetje in doordraven soms )
Enne... zit Bam gewoon te roddelen over ons
Mijn beschermlaagje is een beetje dun de laatste dagen idd, dus de kracht is er even uit.
Maar komt wel weer goed
Zorgen over mij is nooit nodig.
En gelukkig houdt humor mijn hoofd wel in de wind ( al kan ik daar wel een beetje in doordraven soms )
Enne... zit Bam gewoon te roddelen over ons