Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
Ik vind risotto echt een goeie. DOEN! Is ook nog een goed voor de armspieren. Krijg je wat beweging
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 19:23:

[...]

Ja net als mn mix die ik net gewoon in 1x deed.. haha heb je mn kleding/keuken niet gezien

OMG...

ben blij dat je niet naast mij woont ivm ontploffingsgevaar
En dan niet het pakje wereldgerecht Risotto bij de Albert Heijn kopen. Wij wilden het eens gaan maken, maar op de achterkant stond toch duidelijk iets van:

Gooi de rijst in een pan en doe er bouillon bij. Laat het 15 min. koken.....

Lijkt me niet helemaal de bedoeling? ;)
Nee iets met gehakt, kipfilet of biefstuk

Of jullie moeten me ingrediënten gaan sturen hahah!
*wil Kabouter heel erg graag bij Over de Kook zien*

Ah toe
Help, ik ben het Egyptetopic kwijt

Kan iemand mij helpen?

Hebbes!
Kabouter, kan je geen topic met een poll openen: dat wij aan kunnen geven wat je moet gaan maken?

Ik denk aan een gehaktbrood of de vieze-woorden-cakejes (welke forummer was dat ook al weer?) of een paasbrood of curry

Ge-wel-dig!!

Vooral die 2 verschillende kloppers in de mixer, mss is ie daarom niet zo lekker

Ziet er wel lekker uit hoor!

Volgende keer iets van een eigengemaakte stoofschotel?
quote:Hermes schreef op 04 maart 2010 @ 20:53:

of de vieze-woorden-cakejes (welke forummer was dat ook al weer?) Dat was ik
je kunt toch een risoto met biefstukreepjes of kipblokjes maken
of maak je eigen gordon blue met de kip
Nouja roep maar iets, want ik moet zo onderhand wel vlees uit de vriezer gaan halen

Kip Cordon bleu it is

*Deze dus Klik
Goed.. niet te droge wijn.. ik heb hier witte wijn, lieb fraumilch ofzoiets, is dat ook goed? En moet ik het zelf ook even proeven?
(Tipje voor de volgende keer als je een cake oid gaat bakken:

Als er staat dat de boter zacht moet zijn, doen het dan even 10 sec in de magnetron, of iets langer, tot het gesmolten is, maar niet kookt. Dat erbij voegen en het kloppen gaat echt heel goed!)
altijd eerst de halve fles proeven kabouter, dan pas weet je zeker of hij goed is
Whahah nou ik drink nooit alcohol (Saai he!) dus van een halve fles lig ik onder te tafel te rollen joh! hahah!
leuk toch, worden de cordon blues zeker een succes. Als ze mislukken proef je het toch niet

Wij eten ze morgen ook, maar lekker makkelijk uit de winkel.

Ik ben trouwens kampioen over koken. mijn rijst of pasta kookt meestal over. maar mijn zusje laat meestal de aardappellen aan branden, en dat is mij dan weer nooit gelukt.
dubbel
Nouja de enige pasta die ik tot nu toe gemaakt heb is dus die spaghetti.. Misschien word het eens tijd voor macaroni.

Morgen in ieder geval die Kip cordondingessen!
net zo makkelijk als spagetti kabouter
hahah!

Vriend neemt morgen de cake mee naar zijn werk! Zo lekker vind hij hem dat hij hem met zijn collega's wil delen!

(Of hij gooit hem halverwege weg en zegt gewoon dat hij hem gedeeld heeft haha!!!)
Kabout, je hebt er een fan bij!!! Hilarisch dit.

Alleen al het lezen dat je vriend echt álles lekker vindt! Hij moet wel heul heul heul veul van je houden...

Geweldig, keep up the good work.
Hahah hij moest wel lachen om jouw opmerking, en toen kreeg ik een kus op mijn hoofd, dus ja.. liefde van de man gaat echt door de maag
Ik zet je bij mijn favorieten! Ik wil geen sliert spaghetti missen van je avonturen.
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 22:01:

Nouja de enige pasta die ik tot nu toe gemaakt heb is dus die spaghetti.. Misschien word het eens tijd voor macaroni.

Morgen in ieder geval die Kip cordondingessen! kip cordondingessen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven