Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Robo, ik 'ken' je eigenlijk niet, maar ik wil je toch even veel sterkte wensen!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Denk veel aan je Robo, krijg het maar niet uit m'n hoofd.
Robo, ik ben echt onhandig in het vinden van de juiste woorden. Maar ik denk heel veel aan je en ik wil je nog een keer veel sterkte wensen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Robo, een dikke smakkerT voor jou:
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Lieve Robo,

ik ken je uit het eerste anticonceptie topic, heb toen meegedaan aan het eerste pakketje en sindsdien je topic gevolgd.

Kan er niet over uit wat jou allemaal is gebeurd en te wachten staat... Moet echt hele dagen aan je denken en vervloek mezelf dat ik nog steeds niet heb geschreven.

Ik weet zeker dat er meer meelezen en leven dan degenen die een berichtje achterlaten. Net als ik.

Denk vooral aan jezelf de komende tijd. Maak die jurk! Geniet ervan. Geniet van Ro, en van alles wat je wilt!

Tja, wat wil ik zeggen.... Meid, heel veel kracht, liefde, en doorzettingsvermogen.....
Lieve Robo, hoe gaat het met je. Ik loop steeds maar aan je te denken.

Je hebt je motto veranderd, zie ik...

Ga in therapie!
Ik kwam even zeggen, dat ik aan je denk...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Wat ben je toch een bijzondere vrouw, lieve Robo. Dat vind ik niet omdat je nu slecht nieuws te horen gekregen hebt, dat heb ik altijd al gevonden. Iemand die ver boven de massa uitsteekt. Ik vind het verschrikkelijk wat je te horen hebt gekregen, ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Ik hoop en weet bijna zeker dat je de kracht vindt om hier op een waardige manier mee om te kunnen gaan. Hoe je vandaag op mijn Egypte topic reageert, toch nog blij kunt zijn voor een ander..ik vind het bewonderenswaardig, diep respect.
Heb niet zoveel te zeggen. Ik gooi dan maar even wat bubbles in je warme bad...

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Lief, van jullie :-)

Ja het gaat wel nu. Mijn man is wat verdrietig maar dat is niet erg. Ik ben vreemd vrolijk op het moment, maar dat kan zo weer omslaan. Dan weer voel ik niks, dan weer ben ik volledig in paniek, dan weer denk ik: ach, zo erg zal het niet zijn toch? en zo ben ik net een windvaan op het moment.

Ik moet alleen iets gaan vinden op die nachten; ik durf haast niet naar bed. In het donker is het namelijk wél heel echt en heel eng.

Misschien maar weer om een temazepam vragen binnenkort.

Ja, motto veranderd. Hoop doet nog steeds leven, alleen weet niemand of dat dan nog 1 jaar is of nog 50. Geldt eigenlijk voor iedereen hè?
Daar heb je helemaal gelijk in Robo.

en voor vanacht, hopelijk trek je het een beetje. 's nachts lijkt me ook het moeilijkst omdat je dan niet aan je gedachten kunt ontsnappen. sterkte dus en hopelijk kun je een beetje slapen.
Thanks Varuca
Hopelijk kun je een beetje slapen. 's Nachts ga je zeker malen zo in bed. Het is zeker net alsof je hoofd dan vol zit, te vol.

Ja tuurlijk moet je een slaapmiddel vragen, slaap is wel erg belangrijk en zo nodig
quote:robo schreef op 04 maart 2010 @ 15:33:

Ja Meds, ik ben bang. Niet voor dood zijn an sich, maar voor de aftakeling. Voor de pijn ook en voor het afhankelijk worden en het alleen zijn.

Ja, ik ben wel bang dus, maar raar maar waar niet zozeer voor het doodgaan zelf.ach lieve meid, natuurlijk. Heb je al dingen geregeld? Over aftakeling en pijn en de wijze waarop je wilt sterven? Valt daarover te praten in Frankrijk? Of is dat nu nog te ver van je vandaan?
Tuurlijk slaappillen vragen! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Morgen meteen de huisarts bellen hoor, zodat je het weekend niet zonder zit....mens toch! dat had je meteen kunnen doen, dit gaat toch niet zo, van te weinig slaap draai je pas echt door.

Robo, dank je wel voor mijn lach en mijn traan vandaag. Ik moest zo lachen om Ro met zijn jachtgeweer tegen De Kudde Vivavrouwen Met De Bus

En toen je schreef "Ik heb geen kanker in mijn hart", dat je nog steeds blij kunt zijn voor anderen.

Heel mooi.

Hopelijk kun je vanavond lekker slapen.
Morgen inderdaad even wat slaappillen regelen dan. Ik heb de vorige weggegooid, ik denk altijd dat medicatie na een jaar niet meer goed is

Meds, ik heb nog geen enkel idee over hoe en wat. In FR valt daar tegenwoordig redelijk over te praten; ik weet van mijn vorige oncoloog dat er, zeker bij kankerpatiënten, heel open wordt gekeken naar hoe iemand zelf wil sterven.

Ik zit zelf alleen nog in het stadium van eerst eens zien hoe erg het nu precies is (scan dinsdag); daarna wil ik kijken in hoeverre het hele proces vertraagd kan worden (chemo), en dan pas denk ik aan het eind.

Nu is dat eigenlijk superonwerkelijk.
Lieve Robo..

De nachten zoals jij ze nu net omschrijft lijken me vreselijk, doodeng.

Hopelijk kun je een beetje in slaap komen straks.

Ik zal aan je denken.

Ik heb laatst een auto ongeluk gehad met men eendje ( weet je nog naar mn zoektocht? Nou die eend heb ik dus niet meer)

De nacht na dat ongeluk heb ik zo vreselijk geslapen dat ik naar de apotheek was gegaan voor een oxazepam. Kreeg ik niet mee.

Toe ik vertelde dat ik echt even wilde slapen en niet de hele tijd dat ongeluk weer herbeleven kreeg ik Donormyl.

Ik moet zeggen, dat heeft prima gewerkt.

Na twee nachten wel mee gestopt trouwens, altijd het idee dat het verslavend kan werken.

Maar het is dus gewoon zonder recept bij de pharmacie te krijgen.

(ik heb de gebr aanw niet meer en kan dus niet zijn wat de evt bijwerkingen zijn maar het was mij goed bevallen)

Toch trusten, bisou!
Lieverd ben je nog wakker. Slapen zal denk ik ook wel moeilijk gaan. Juist in bed komt er teveel op je af.

Helpt lezen niet? Of heb je niets meer te lezen?

Ben zelf net pas thuis en moest toch nog even kijken hoe het met je ging.

Lieve Robo,

Ik voel me toch wel een indringer maar ik kan het niet laten om te reageren.

Ik zou je zo graag, ondanks dat ik jou en Robo man niet ken, even willen verwennen, even het mooie van het leven laten zien, even zorgen dat jij je zorgen achter je kunt laten. Ik zeg wel eens tegen onze bellers (crisislijn): ik wou dat ik kon toveren, ik wil dat zoo graag. Zoveel mensen, zoveel verdriet! Iemand zoals jij die zoveel weet uit te stralen door (kilo)meters van (internet) kabels, iemand zoals jij die zelfs nu nog eerst denkt aan degenen om jou heen omdat diegene een deel van jou zijn geworden (?), er geen grens meer is tussen waar jij stopt en jou geliefde begint...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Dikke knuffel voor vanochtend

Ik denk ook nog steeds aan je!
quote:Lunax schreef op 04 maart 2010 @ 09:17:

[...]

Ik voel me een beetje een indringer in je topic waar je al zo lang met allerlei vaste mensen je lief en leed deelt. Op één of andere manier voelt het voor ´ons´ meelezers of we je kennen maar andersom is dat natuurlijk helemaal niet zo. Ik zal dus af en toe een kaarsje voor je branden en verder je topic weer van een afstandje gaan volgen. Ik wens je vanaf deze plek nog wel héél veel kracht, moed en vooral ook mooie momenten (en steun van je vaste achterban) de komende tijd.

Ik wil me graag volledig aansluiten bij Lunax.

Lieve Robo, ik heb diep respect voor je.

Je bent in mijn gedachten. Veel sterkte met je scan a.s. dinsdag.

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven