Jongensnamentopic!
donderdag 4 maart 2010 om 11:06
Ik ben ook op zoek naar een passende jongensnaam bij onze andere twee kinderen.
Dochter heeft een vrij unieke naam, dwz je hoort hem bijna nooit. Zoon heeft een naam die iets anders is geschreven dan normaal.
We zijn op zoek naar een stoere, twee-lettergrepige jongensnaam. Niet te appart en ook niet te doorsnee.
Sja, snappen jullie ons dillemma?
Dochter heeft een vrij unieke naam, dwz je hoort hem bijna nooit. Zoon heeft een naam die iets anders is geschreven dan normaal.
We zijn op zoek naar een stoere, twee-lettergrepige jongensnaam. Niet te appart en ook niet te doorsnee.
Sja, snappen jullie ons dillemma?
donderdag 4 maart 2010 om 12:24
quote:Keye schreef op 04 maart 2010 @ 11:06:
Sja, snappen jullie ons dillemma? ;)Sorry, dat is echt te vaag om passende suggesties te kunnen doen. Anderen die hier om suggesties vragen, noemen even de namen van hun andere kinderen, dat is gemakkelijker, snap je?
Sja, snappen jullie ons dillemma? ;)Sorry, dat is echt te vaag om passende suggesties te kunnen doen. Anderen die hier om suggesties vragen, noemen even de namen van hun andere kinderen, dat is gemakkelijker, snap je?
donderdag 4 maart 2010 om 12:30
Roelfien, ik snap wat je bedoeld maar alleen wij weten dat we een zoontje verwachten. En dat wil ik graag zo houden;)
Keeprunning, ik vind Sem erg leuk. Man vind het een te korte naam, vandaar de twee lettergrepen-naam.Levi is ook leuk maar net niet. Voor een meisje hadden we Sofie, Eline en Milou tot nu toe. Dat word het dus niet.
Keeprunning, ik vind Sem erg leuk. Man vind het een te korte naam, vandaar de twee lettergrepen-naam.Levi is ook leuk maar net niet. Voor een meisje hadden we Sofie, Eline en Milou tot nu toe. Dat word het dus niet.
donderdag 4 maart 2010 om 13:23
quote:Marriss schreef op 04 maart 2010 @ 12:53:
Sem en Sofie zijn anders bepaald géén unieke namen
Wat vind je dan van de door Zoyla genoemde Myrdin?
Of..
Boaz- leuk! Maar mijn man vind het niks...
Maxim- mwoah
Jesper- erg leuk, maar zo heet zoontje vriendin al.
Destin- Nee.
Timon- Stelde ik ook voor, kreeg als reactie Timon en Pumba..
Tycho- leuk, die onthou ik.
Tobias- Nee, onze hond heet zo
Kiran- Ook leuk, staat genoteerd.
Yaron- even aan wennen..
Roan- Zo heet zoontje beste vriendin.
Sem en Sofie zijn anders bepaald géén unieke namen
Wat vind je dan van de door Zoyla genoemde Myrdin?
Of..
Boaz- leuk! Maar mijn man vind het niks...
Maxim- mwoah
Jesper- erg leuk, maar zo heet zoontje vriendin al.
Destin- Nee.
Timon- Stelde ik ook voor, kreeg als reactie Timon en Pumba..
Tycho- leuk, die onthou ik.
Tobias- Nee, onze hond heet zo
Kiran- Ook leuk, staat genoteerd.
Yaron- even aan wennen..
Roan- Zo heet zoontje beste vriendin.
donderdag 4 maart 2010 om 13:30
quote:Keye schreef op 04 maart 2010 @ 13:20:
Ok Ok, ik noem de namen van onze kinderen wel in de hoop dat er niemand meeleest die ik ken:)
De naam moet passen bij Joella en Maikel. Liever geen naam met een a klank op het eind. Vinnut maar moeilijk....
Eerlijk gezegd vind ik Joella en Maikel absoluut niet bij elkaar passen. Maar ik zal wat suggesties doen:
Joris
Jasper
Casper
Vincent
Robbert
Carlo
Dave
Zomaar wat verschillende soorten namen, omdat ik nog niet helemaal weet wat je smaak is.
Ok Ok, ik noem de namen van onze kinderen wel in de hoop dat er niemand meeleest die ik ken:)
De naam moet passen bij Joella en Maikel. Liever geen naam met een a klank op het eind. Vinnut maar moeilijk....
Eerlijk gezegd vind ik Joella en Maikel absoluut niet bij elkaar passen. Maar ik zal wat suggesties doen:
Joris
Jasper
Casper
Vincent
Robbert
Carlo
Dave
Zomaar wat verschillende soorten namen, omdat ik nog niet helemaal weet wat je smaak is.
vrijdag 5 maart 2010 om 23:11
zaterdag 6 maart 2010 om 16:34
...is hij nog niet geboren? Kan er nog een naam bij?
Onno vind ik wel mooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onno
Onno vind ik wel mooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onno
zondag 7 maart 2010 om 11:04
Handig dit topic , wij weten ook net dat we een zoon krijgen ( dachten heel erg een meisjes) en hebben dus geen naam nog. Krijgen er maar geen bedacht. Misschien veel eisend want onze meisjesnaam vinden we zo perfect dat willen we voor onze zoon ook.
Willen geen veel voorkomende naam, niet te hollands en 2 lettergrepen ( of meer) en een mooie betekenis...
Liever niet met een M beginnend ( vriendlief en ik beginnen ook al met de M)
Te veel eisen he?
Afvallers zijn:
Levi ( vind vriend leuk, ik vind t niets)
Resi ( nader inzien toch niet lekker klinkend)
Darren ( toch te engels?)
Tijn te kort en te hollands?
Finn ( te populair en ook de hond van kennissen heet zo)
Thian ( te apart?)
Misschien nog goede tips??
Willen geen veel voorkomende naam, niet te hollands en 2 lettergrepen ( of meer) en een mooie betekenis...
Liever niet met een M beginnend ( vriendlief en ik beginnen ook al met de M)
Te veel eisen he?
Afvallers zijn:
Levi ( vind vriend leuk, ik vind t niets)
Resi ( nader inzien toch niet lekker klinkend)
Darren ( toch te engels?)
Tijn te kort en te hollands?
Finn ( te populair en ook de hond van kennissen heet zo)
Thian ( te apart?)
Misschien nog goede tips??