3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 22:43
quote:Bianca40 schreef op 04 maart 2010 @ 22:28:
Slingers ophangen Saar? Alvast gefeliciteerd dan maar, hoe oud wordt hij/zij?
Hij wordt (morgen) 38 en zij wordt (overmorgen) 2! Maar mocht van man nu geen slingers ophangen, tssss
Maarja, scheelt weer; hoef dus nu niet op stoelen te gaan staan Kan ik zo lekker naar bed.
Slingers ophangen Saar? Alvast gefeliciteerd dan maar, hoe oud wordt hij/zij?
Hij wordt (morgen) 38 en zij wordt (overmorgen) 2! Maar mocht van man nu geen slingers ophangen, tssss
Maarja, scheelt weer; hoef dus nu niet op stoelen te gaan staan Kan ik zo lekker naar bed.
donderdag 4 maart 2010 om 22:46
quote:iry schreef op 04 maart 2010 @ 22:44:
Appel, heb vandaag eerste gesprek gehad bij de startzorg(je weet wel, wat ze mij aanbieden ter compensatie voor het lange wachten).
Was heftig over bepaald onderwerp, maar wel....ja best veelbelovend lijkt het.
Ow, wist niet dat dat vandaag was.
Klinkt fijn Ier... wanneer heb je een vervolggesprek?
Appel, heb vandaag eerste gesprek gehad bij de startzorg(je weet wel, wat ze mij aanbieden ter compensatie voor het lange wachten).
Was heftig over bepaald onderwerp, maar wel....ja best veelbelovend lijkt het.
Ow, wist niet dat dat vandaag was.
Klinkt fijn Ier... wanneer heb je een vervolggesprek?
donderdag 4 maart 2010 om 22:47
Bi, het was gewoon typisch wijvengezeik, twee meiden die boos op me waren maar niet er over wilden praten met mij. Wel achter mijn rug om. Zoiets. Ik heb de stap genomen om te gaan praten, nu na een cooling-down het eerste gesprek gehad. Dat andere gesprek gaat niet zo lopen, dat weet ik nu al Meer heb je niet gemist hoor, wees gerust