Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
boh, ik heb nu even een heel erg irrationele gedachte;

er gaat nu door m'n hoofd van wat nou als ik niemand meer tegenkom die zo van mij heeft gehouden als hem..:-|

dikke onzin natuurlijk, maar denk dat ik bang ben dat de rollen in een volgende relatie omgedraaid zijn.

in mijn vorige relatie hield hij meer van mij dan ik van hem.

en dat is ook niet erg, want je kunt niet evenveel van elkaar houden. heb alleen nog nooit meegemaakt dat ik van iemand meer houd dan diegene van mij.

hmm, beetje vaag.
girlie22,

een mens lijdt het meest onder het leed dat hij vreest maar dat nimmer op komt dagen!

Dus waarom nu al druk maken om dingen die nog niet voordoen, en die misschien nooit zullen voordoen, dan ben je je geluk aan het verpesten met zaken die misschien, heel misschien ooit kunnen gebeuren. Zonde toch? Kun je beter aan andere dingen proberen te denken

En daarbij, wil je iemand die heel veel van je houdt maar die niet aan jouw verwachtingen en behoeften voldoet, of iemand die (misschien) iets minder van je houdt, maar wel helemaal voor jou gaat en wel aan jouw verwachtingen en behoeften voldoet?
ja weet ik ook wel.

het kwam toenstraks gewoon even bij me op, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt.

maar ik ga me er echt geen zorgen om maken, dat zie ik dan wel.

en als de relatie goed is en ik voel me gelukkig dan hoort dat ook geen probleem te zijn. al zou het wel een beetje een kwetsbare positie zijn.
quote:mirre67 schreef op 04 maart 2010 @ 11:45:

@ Sprakss: Even terugkomend op je post van net.Ja,ze hadden ons wat meer bevestiging kunnen geven....zeggen dat het allemaal wel goed zou komen.Maar.....zou het genoeg geweest zijn...wil je dan niet steeds weer (meer) bevestiging? In a way en dat bedoel ik niet lulllig..heeft je ex gelijk.Waarom? Omdat we die bevestiging en dat vertrouwen idd uit onszelf moeten halen.

Wij moeten er ZELF van overtuigd zijn dat we leuk genoeg zijn om een relatie mee te hebben...dat we veel te bieden hebben! Want dat is zo! In die zin moeten we veel meer vertrouwen in onszelf hebben...Dat moet en kan een ander ons niet geven...

Tuurlijk is het fijn om van een ander een compliment te krijgen over hoe leuk of mooi je bent..heerlijk zelfs! Maar in ons eigen innerlijke zelf moet dat geloof/vertrouwen en de kracht zitten..

De "leegte" moeten we allereerst zelf opvullen...happy zijn met onszelf! Dat ben ik nu allemaal aan het uitzoeken en vind dat soms erg lastig..maar het gaat steeds beter!

Het kan toch niet zo zijn dat we alleen maar happy kunnen zijn als we een kerel hebben! Duh... dacht het niet!

Hiermee zeg ik niet dat het met z'n 2en niet gezelliger is...ik mis ook m'n maatje,een klankbord,het fysieke...wil ook knuffelen,vrijen enz,echt! Maar dat is nu ff niet zo...Dus moet ik het uit mezelf zien te halen en het met mezelf leuk hebben..en dat lukt aardig!

Af en toe een dipje,maar die duren steeds korter en zijn veel minder heftig,dusssss...on my way back!

Bedenk ook dat we uit al het de negatieve,de pijn,het verdriet ook weer heel veel positiefs halen! Zelfkennis,onze kracht wordt gestimuleerd,nieuwe inzichten...en dat nemen we allemaal weer mee in een nieuwe relatie! Ja, je hebt ook wel gelijk. Als je het zelf niet gelooft, waarom dan wel een ander geloven. Maar een klein beetje bijdrage van je vriend kan wel helpen denk ik, en dat miste bij mij. Maar het begint allemaal met happy zijn met jezelf, van jezelf houden, dan pas kun je ook voluit van een ander houden en voor je relatie openstaan.
quote:sprakss schreef op 04 maart 2010 @ 17:55:

girlie22,

een mens lijdt het meest onder het leed dat hij vreest maar dat nimmer op komt dagen!

Wat mooi gezegd sprakss!! Wn girlie22 ik zou me er inderdaad niet te druk overmaken. Dat loopt heus wel los!

Verder is dit een beetje drama post dus sorry daarvoor. maar wat een nare dag heb ik gehad zit er helemaal doorgeen. Ik denk dat het vanaaf de hele aaf brullen op de bank wordt en dat ik dit weekend alleen maar onder een dekentje in bed ga liggen.

Mn ex had gister dus allemaal drama berichten gestuurd.. En vannochtend ging die rustig verder. Eerst dat ie vond dat we binnenkort toch echt moeten praten.. Nou okee.. dacht ik.

Vanmiddag ging ie alleen rustig verder met contact zoeken en zeggen dat het hem speet dat hij mij onzeker heeft gemaakt de afgelopen periode, dus toen gloorde er bij mij weer hioop. Daar heeft ie snel korte metten meegemaakt door te zeggen dat dit gewoon de laatste druppel was, dat hij het al langer niet meer voelde... :;-( Ik had dat idee juist helemaal niet de laatste tijd.. Ik snap het niet.. Ik wil niet zonder hem.. Het doet zo'n pijn..

Ik zie het echt allemaal niet meer zitten. Waarom moest ie het er zo inwrijven. gister voelde alles best ok, de gedachtegoed als independent woman. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik echt gelukkig kan zijn zonder hem..,,

Sorry voor de drama/ego post.. Ik wilde het even van me afschrijven,

Hoe gaat het met jullie?
wat gemeen van hem zeg!

dat hij twijfelt oke, maar hij moet jou er niet mee lastig vallen.

eerst zeggen dat hij spijt heeft dat hij jou onzeker heeft gemaakt, maar hij gaat er nou wel lekker mee door.

bah
helpt het jullie niet om z'n nummer te blokkeren? of vinden jullie dat eng?

zijn jullie wel van dat gekl**t af.
@Sloopthard: Wat gemeen dat je ex je steeds smst....Toen het bij mij net uit was, heb ik wel gezegd dat het beter was dat we geen contact meer met elkaar hebben. Het was inderdaad heel moeilijk om dat te zeggen, maar het heeft wel geholpen. En daar hebben hij en ik in iets mindere mate goed aan gehouden. Het is nu 4 weken uit en twee weken geleden heb ik hem voor het laatst gesproken....Uit alle telefoons heb ik zijn nummers gewist en zodra er weer contact was geweest, opnieuw wissen....Het heeft mij zeker geholpen om niet in een impulsieve actie hem te bellen of te smsen.

@Brocoli: Eigenlijk wil je helemaal niet terug naar de oude situatie. Je wilt alleen terug naar het romantische sprookje in je hoofd.

@Mirre: Dat boek van Robin Normwood ben ik ook aan het lezen, alhoewel ik niet in de risico groep val, herken ik er wel veel in. En wat schrijf je verder zulke ware dingen. Echt knap hoe positief jij er nu in staat.

@Sann: Een borrel gezellig!

@Yulia: Hoe gaat het met jou???
Hey meiden,

Sorry dat ik niet eerder op de vragen ben terug gekomen. Gisteren is dus ex langsgekomen... Was wel oke, hij is 2 uurtjes geweest, wat spulletjes meegenomen (weeeer niet alles) en nog wat gepraat. Op zich was het een fijne, normale middag. Geen ruzie gemaakt en vriendschappelijk uit elkaar gegaan.

Vanmiddag belde hij of hij de rest van zijn spullen kon komen halen. Prima, hij was er rond een uur of 5. Ik was aan het koken dus hij is maar blijven eten. Allemaal leuk, gezellig en als vanouds. Koffie gedaan en rond rtl boulevard lagen we in bed.....Ja, dat was dus dom.. Nu is hij sporten en werken (horeca). Ben even van de wap..

Nu ga ik jullie belevenissen even terug lezen.
nu snap ik er even niks meer van.

m'n ex spreekt me aan op msn met hoi, dus ik zeg na een kleine tijd hoi terug en vervolgens zegt ie niks meer en gaat hij offline :s

maar ik heb geen zin om me er druk over te maken. de volgende keer ga ik er gewoon niet op in. als hij iets belangrijks te vertellen heeft, dan hoor ik het wel.

oeh noahtb: dat lijkt me erg vervelend.

heb je er geen spijt van?
@ suus: je hebt zo gelijk! Dus nu heb ik een sms gestuurd dat ik liever een tijdje geen contact heb en dat we misschien daarna vrienden kunnen zijn, we'll see. Maar hij is het er niet mee eens en doet erg boos. Hij wil nu a.s. zaterdag zijn spullen die hier bij mij liggen op komen halen en er nog even over praten. Dus ik wacht zaterdag nog even af, maar ga wel duidelijk aangeven dat ik geen contact meer wil.

Maar duidelijk geen contact (mn telefoon stond neet even uit omdat mn batterij leeg was en dit was heerlijk, toen weer aanging dat gepiep met smsjes van hem. Heb nu even niet meer gereageerd.)

Noathb: begrijpelijk dat je in de war bent na die spullen en nadat je in bed bent beland. Hoe voel je je nu? Is uiteindelijk alles weg nu.
@Sloopthard: Al zijn spullen het huis uit geeft een soort van rust. Er is dan ook geen contact meer nodig.
Hey meiden,

Moest even een hoop terug lezen zeg.

@ Sloopthard, ik zou zo graag willen dat je een beetje rust vind. Het enige wat ik kan zeggen is dat dat gevoel komt. Ik voel me de laatste 2 dagen zo ontzettend rustig. Er zijn echt momenten dat ik even in stort (vooral wanneer mijn kindje net op bed ligt en het stil is in huis) maar daarna voel ik me weer sterk. Dat zegt niet dat ik er helemaal klaar mee ben hoor want ik hoop nog steeds dat het goed komt tussen ons. Maar hij zit met zichzelf in de knoop en ik wil weer me "eigen ik" zijn dus daar werk ik nu aan. Mocht het dan goed komen.. fijn.. en zo niet.. dan ben ik waarschijnlijk toch sterk genoeg om te zeggen: Whatever! NEXT!!

Heb mijn ex vandaag ook weer gezien. Heb het idee dat hij merkt dat ik hem echt los laat nu want volgens mij begint hij nu echt voor me te vechten. Dat maakt me alleen maar sterker. Anyway.. hij wilde mijn kindje zien dus hadden ze afgesproken samen wat te gaan eten. Uiteindelijk ben ik mee gegaan en ja van het een kwam het ander. Net zoals bij jou Noahtb. Ik vond het heel erg fijn dat hij bij me was. Dat ik aandacht kreeg, het voelde gewoon vreselijk goed. Heel even had ik het moeilijk toen hij weg ging maar ik voel me nog steeds rustig. Niet overstuur of zo. Ik heb zeker wel weer iets meer hoop maar ik voel me nog steeds sterk. Het lijkt wel alsof ik van de een op de andere dag helemaal om geslagen ben. Heel vreemd dit. Maar er komen vast nog wel slechte momenten alleen weet ik nu wat er daarna voor gevoel komt. Voel me echt niet vreselijk goed, maar kom de dagen aardig door zo. Ik gun jullie dat ook zo!!

Hoe voel je je nu Noahtb?
Ik heb trouwens de laatste spullen die hier nog liggen van hem apart in een doos gedaan. Het zijn geen spullen die hij echt nodig heeft en ik heb het idee dat hij ze met opzet laat liggen. Maar goed, dat moet hij zelf weten. Ik heb er er nu steeds meer vrede mee dat hier nog wat ligt van hem. Maar ik denk dat het de eerste weken wel makkelijker was geweest als er niks meer van hem had gelegen.
quote:Diay schreef op 04 maart 2010 @ 22:49:

Hey meiden,

Moest even een hoop terug lezen zeg.

@ Sloopthard, ik zou zo graag willen dat je een beetje rust vind. Het enige wat ik kan zeggen is dat dat gevoel komt. Ik voel me de laatste 2 dagen zo ontzettend rustig. Er zijn echt momenten dat ik even in stort (vooral wanneer mijn kindje net op bed ligt en het stil is in huis) maar daarna voel ik me weer sterk. Dat zegt niet dat ik er helemaal klaar mee ben hoor want ik hoop nog steeds dat het goed komt tussen ons. Maar hij zit met zichzelf in de knoop en ik wil weer me "eigen ik" zijn dus daar werk ik nu aan. Mocht het dan goed komen.. fijn.. en zo niet.. dan ben ik waarschijnlijk toch sterk genoeg om te zeggen: Whatever! NEXT!!

Heb mijn ex vandaag ook weer gezien. Heb het idee dat hij merkt dat ik hem echt los laat nu want volgens mij begint hij nu echt voor me te vechten. Dat maakt me alleen maar sterker. Anyway.. hij wilde mijn kindje zien dus hadden ze afgesproken samen wat te gaan eten. Uiteindelijk ben ik mee gegaan en ja van het een kwam het ander. Net zoals bij jou Noahtb. Ik vond het heel erg fijn dat hij bij me was. Dat ik aandacht kreeg, het voelde gewoon vreselijk goed. Heel even had ik het moeilijk toen hij weg ging maar ik voel me nog steeds rustig. Niet overstuur of zo. Ik heb zeker wel weer iets meer hoop maar ik voel me nog steeds sterk. Het lijkt wel alsof ik van de een op de andere dag helemaal om geslagen ben. Heel vreemd dit. Maar er komen vast nog wel slechte momenten alleen weet ik nu wat er daarna voor gevoel komt. Voel me echt niet vreselijk goed, maar kom de dagen aardig door zo. Ik gun jullie dat ook zo!!

Hoe voel je je nu Noahtb?

Hi Diay,

Dit is het begin van het loslaten volgens mij. Ik kreeg op een gegeven moment ook iets van het is ok. En ben nu opeens heel bang om weer terug te vallen in al dat verdriet. Voor mijn gevoel gaat het op het moment te goed met me terwijl ik me eigenlijk niet zo mag voelen of iets. Heel vreemd in ieder geval.

Liefs Prinsesje
Goedemorgen meiden!

Ik ben al vroeg wakker vandaag, dus ik dacht laat ik even een positief berichtje achter laten.

Ik zou zeggen, probeer te genieten vandaag! Van de mooie dingen om je heen en richt je lekker op jezelf. Gooi die telefoon eens een dagje uit. Het geen zo een rust. Ga lekker shoppen, verwen jezelf. Je verdient het!

En voor het eerst kan ik een keertje zeggen dat ik zin heb in het weekend. Al 2 weken niet gehuild om mijn ex. Ik ben gewoon trots op mezelf en dat zullen jullie ook moeten zijn!

Knuffel meiden! You can do it!
Goedemorgen!!

@ Prinsesje,

Ik heb ook echt het idee dat dit het begin is van het los laten. Alleen net zoals je zegt ben ik ook bang om terug te vallen, ik heb heel erg het gevoel dat ik me te goed voel en dat het niet hoort. Maar wie weet blijft dit goede gevoel wel.

Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben

groetjes
Ook een goedemorgen van mij allemaal!

@Prinsesje: Wat goed dat je zo positief bent en lekker hè dat je al twee weken niet gehuild om ex. Je mag daar best trots op zijn. Ik heb dat met het feit dat ik al twee weken niet gebeld en gesmst heb met ex!
Prinsesje: wat een leuk positief bericht! Zo aan het

begin van de dag wat fijn ook dat je al twee

weken niet hebt gehuild! Goed zo! Hou die

positieve spirit vast!

Suus: idd na die spullen is geen contact meer

nodig denk dat het dan makkelijker wordt

Diay: zo fijn dat je die rust hebt gevonden. Dat heb

je nu al. Niemand kan je dat meer afnemen. Zelfs

als het verdriet nou een keer terugkomt weet je

dat je jezelf er doorheen slaat! Je bent een sterke

vrouw. Wel fijn dat je niet van slag bent doordat je

in bed bent beland en dat je nog steeds de rust zelve

bent! Ik hoop dat ik ook ooit een x wat rustiger

wordt!

Hier gaat het nu wat beter. Wat beter geslapen.

En kan nu alleen maar bedenken dat het logisch is

dat het uit is met ex. Dat ik zoveel leuke dingen

kan doen. Ik heb nu de ruimte voor me carriere

mn sporten en ik kan lekker van mn neus dromen

over een wereldreis die ik de komende 5 jaar een

keer wil maken kortom ik heb wel zin in mn

leven zonder hem.. Ik denk dat morgen als die zn

spullen komt halen niet echt leuk wordt, maar heb

daarna met een vriendinnetje afgesproken dus

kan heerlijk uithuilen

Iedereen ook alvast een fijne dag gewenst! Ik

sluit me bij voor de rest bij prinsesje aan
@suus: zie je bericht nu pas; maar wat goed dat

je al zo lang niet gebeld en gesmst heb. Ging het

vanzelf of koste het veel zelfbeheersing? Anyway

goed gedaan! Ik ga vandaag voor de eerste dag

niet bellen danwel smsen.
Hey ladies!!

Ik leef nog hoor! Het was niet prettig, maar deed niet pijn. Savonds toen verdovende druppels uitgewerkt waren gingen mn ogen wel beetje prikken alsof ik me mn ogen open in chloorwater had gezwommen, maar dat ben ik wel gewend, dus no worries. Moet elk uur een neptraan druppelen en aantal keer per dag antibiotica een week. Druppelen prikte gister nog wel, maar nu ook al niet meer. Moet slapen met rare kapjes op mn oog geplakt. Heel charmant. Ben ik even blij dat er niemand meer naast me ligt. :P

Vanmiddag nacontrole. Ben benieuwd of alles goed is. Zie in ieder geval prima!! Nog beetje groezelig alsof al dat druppelen op mn wimpers is blijven hangen. Dadelijk maar voorzichtig met wattenschijfje ogen poetsen. Zit ook nog allemaal jodium omheen. Ookal zo charmant. Maar gaat dus goed!

Alleen nadat ik klaar was ging hij kijken of alles goed was en toen was het flapje van mn hoornvlies niet fijn terug op zn plaats. Dus moest ik terug aan de oogspreider en werd mn oog opnieuw gespoeld. Oogspreider is verschrikkelijk!! Maar nogmaals geen pijn alleen ongemak. Had ook helemaal geen pijn van het licht ofzo. Zonde van de hippe zonnenbril die ik daar heb gekregen!

Ga nu even jullie berichtjes terug lezen en daarop reageren. Maar dacht doe even eerst de up date.
@Brocoli: Wat fijn dat het zo goed met je ogen. Ik had niet verwacht dat je er al weer zou zijn. Sterkte en doe rustig aan....
@sloopthard. Wat is jouw ex een ongelofelijke PIEP...!! Hij gebruikt jou gewoon om zijn ego te strelen. Zolang hij smsjes blijft sturen blijf jij hoop hebben. Kan hier zo boos over worden. Hij wil jou eigenlijk niet terug, maar het idee dat jij hem niet meer leuk vindt kan hij nog niet aan. Dus hij blijft je in de buurt houden en als je te dichtbij komt dan duwt hij je weer weg. Zo ontzettend laf. Hij wilde niet meer dus hij heeft het recht verspeeld om nog energie van jou te vreten en nog jou te gebruiken voor zn eigen egoboostjes. Mijn ex zei toen hij het uit kwam maken: Oh maak me nu wel beetje zorgen om je, komt het wel weer goed? Vast ergens lief bedoeld, maar alsof ik nooit meer ok zou zijn. Tuurlijk was ik er even kapot van en nog steeds niet helemaal overeen. Maar het idee dat hij zelfvertrouwen haalde uit het feit dat ik er kapot van zou zijn, werd ik zo ontzettend boos van! En heb het idee dat jouw ex dat nu ook bij jou doet. Hij haalt zelfvertrouwen uit jouw verdriet en zodra hij ziet dat het met jou wat beter gaat, dan zorgt hij er met smsjes voor dat je weer een terugval hebt. Echt een eikel.

Niet meer reageren! Het is uit, dus hij mag jou niet meer lastig vallen met zn gevoel. Hij is nu iemand anders zn probleem. Laat m maar lekker klagen bij zn vrienden. En jij komt er wel. Je doet het nu al hartstikke goed!

@suus72. Je hebt helemaal gelijk dat ik niet de relatie terug wil maar een romantisch sprookje. Het vervelende is alleen dat sommige gedeeltes van onze relatie echt voelde als een romantisch sprookje. Alsof alles eindelijk op zn plek was gevallen. Weet nu dat hij me te vaak onzeker heeft laten voelen over ons en over mezelf. En dat is niet goed. Daarom wil ik ook niet terug, maar oh wat waren de goede momenten toch zo ontzettend goed en vertrouwd.

@noahtb en Diay. Hoe voelen jullie je nu naar de nacht met je ex? Voelt het nu weer beter afgesloten? Geen kans van hoop bij hem of jullie?

@prinsesje en mirre! Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat. Hou dat vol. Zijn mijn inspiratie verhalen!

En nog even over het aanvulling en beste naar boven halen gedeelte. Ik ben het daar helemaal mee eens. Ik denk dat een partner je een extra boost kan geven wat je zelf niet kan. Iemand om wie je zoveel geeft en als goed is ook zo om jou geeft is belangrijk. Een compliment van zo iemand betekend meer dan dat je zoiets tegen jezelf zegt. Iemand zo dichtbij je kan je aanvullen tot op grote hoogtes.

Maar willen we in het leven niet zo hoog mogelijk komen? Dus als we er nou eerst zelf voor zorgen dat we al heel hoog staan, dan is elke aanvulling van een partner alleen maar een geweldige bonus. Zie het als een trap. Ooit willen we bovenaan de trap staan, maar je kan niet van een partner verwachten dat hij je meesleept naar boven als je uit je zelf nog op de begane grond staat. En andersom geldt het ook. Je moet iemand vinden in hetzelfde gebied als jou op die trap, want kost teveel energie om iemand achter je aan te slepen.

Maar we komen er wel dames! Heb mn oogjes al vernieuwd en rest is al weer bijna terug naar het oude en beter!

Hele dikke en fijne dag!
@brocoli: wat heftig! Wel fijn dat t zo goed gelukt is

Ben zelf brildragend maar het lijkt me een feestje

om op te staan en gewoon alles te zien! Geniet

je daar al van? Doe nog maar even rustig aan hoor!

En succes vanmiddag bij de nacontrole!!
Hey Brocoli wat fijn om te horen dat het goed gaat met je oogjes!!

Ik vond het heerlijk om samen met hem te zijn. Om de liefde weer even te voelen. Toen hij weg ging had ik het wel eventjes moeilijk maar ik voel me zeker niet slecht. Heb niet het idee dat ik een terugval heb of zo. Wel weer iets meer hoop, maar ik heb hem ook duidelijk gezegd dat ik nog hoop heb. Dat ik wel verder ga maar dat ik wel nog een beetje hoop heb. Ik heb het idee dat het tot hem door dringt dat ik verder ga en hij beseft wat hij kwijt is. Hij begint aardig moeite voor me te doen en dat doet me goed. Of het nu wel of niet goed komt tussen ons. Ik voel me sterker en dat gevoel laat ik niet meer van me af pakken!

@ Sloopthard, ik sluit me aan bij brocoli. Ik krijg ook het idee dat hij het alleen voor zijn eigen gevoel doet. Als jij nu vol houd, niet meer reageren op zijn smsjes en dat soort dingen dan zal je zien dat je je heel snel sterker gaat voelen. Dan ben je straks trots dat je je niet zo hebt laten gebruiken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven