3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 22:58
donderdag 4 maart 2010 om 23:04
Hmm.... heeft ook wel meer tijd nodig natuurlijk, ik bedoelde nou ook weer niet of je al aan het waveboarden was .
Mijn touwtje is ook aardig aan het breken hoor, met 1 vinger wijzen en ik jank (vermoeidheid),hoop dus ook ietsje eerder naar bed te gaan vanavond.
Morgenavond huis vol visite, staat zo stom als de mede gastvrouw iedere keer staat te janken
Mijn touwtje is ook aardig aan het breken hoor, met 1 vinger wijzen en ik jank (vermoeidheid),hoop dus ook ietsje eerder naar bed te gaan vanavond.
Morgenavond huis vol visite, staat zo stom als de mede gastvrouw iedere keer staat te janken
donderdag 4 maart 2010 om 23:09
quote:qwertu schreef op 04 maart 2010 @ 23:05:
Och Ier.
't Is dat mijn eigen touwtje te strak gespannen staat, anders had ik met liefde wat van je overgenomen.
Ja de ene blinde begeleidt de andere blinde
Wat lief gezegd van je... moet je niet doen zo lief zijn * raakt ontroerd*
Komt wel goed met mij .
Och Ier.
't Is dat mijn eigen touwtje te strak gespannen staat, anders had ik met liefde wat van je overgenomen.
Ja de ene blinde begeleidt de andere blinde
Wat lief gezegd van je... moet je niet doen zo lief zijn * raakt ontroerd*
Komt wel goed met mij .