3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 00:14
(Hoe zat het ook alweer: drie posts hier was...? O-oh...)
Ja, ik ben sinds half september fulltime fotograaf en het gaat heel goed! Er zit een fikse stijgende lijn in, ik heb inmiddels ene studio en het is vooral heel erg leuk. En ik vind het superleuk om Choco d'r bruiloft te mogen fotograferen, zeker als er nog meer forummers komen... Ik ben die met die camera!
Volgens mij wordt het een hele leuke en speciale bruiloft dus ik heb er zin in (en het is de laatste van vier bruiloften in twee weken, dus dat gaat vast als een speer).
Ja, ik ben sinds half september fulltime fotograaf en het gaat heel goed! Er zit een fikse stijgende lijn in, ik heb inmiddels ene studio en het is vooral heel erg leuk. En ik vind het superleuk om Choco d'r bruiloft te mogen fotograferen, zeker als er nog meer forummers komen... Ik ben die met die camera!
Volgens mij wordt het een hele leuke en speciale bruiloft dus ik heb er zin in (en het is de laatste van vier bruiloften in twee weken, dus dat gaat vast als een speer).
vrijdag 5 maart 2010 om 00:16
vrijdag 5 maart 2010 om 00:17
quote:mocy schreef op 05 maart 2010 @ 00:16:
Wat fijn dat het zo goed gaat Etosha. Maar kan bijna niet anders als je kwaliteit/creativiteit etc. levert. Zit jij nou in DH?Yep, ik woon in Den Haag, studio in Rijswijk (Plaspoelpolder voor wie dat wat zegt). Maar goed, ik doe dus ook bruiloften boven Amsterdam. (Choco slaapt al he?)
Wat fijn dat het zo goed gaat Etosha. Maar kan bijna niet anders als je kwaliteit/creativiteit etc. levert. Zit jij nou in DH?Yep, ik woon in Den Haag, studio in Rijswijk (Plaspoelpolder voor wie dat wat zegt). Maar goed, ik doe dus ook bruiloften boven Amsterdam. (Choco slaapt al he?)