Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
quote:Kabouter23 schreef op 04 maart 2010 @ 21:53: ik heb hier witte wijn, lieb fraumilch Neeee! Ik heb echt visioenen naar toen ik 15 was.. Hoe KOM je uberhaupt aan die meuk in je huis?

Volgens mij heb je 't zelfs in pakken.. ZOET!! Hahaha!
Is het nog erger dan canei
Whahah ja ik drink nooit wijn, en als ik het al eens haal.. ja dan die lieb fraudinges!

Maar wat voor wijn moet ik dan gebruiken?
Gewoon een klein flesje halen van de AH ofzo Kab! Succes... Ik kan nu al niet wachten tot vanavond. Het enige is dat ik dus alleen op mijn werk kan forummen tegenwoordig Thuis werkt mijn inlog niet... Hoe laat begin je??
Kabouter, kun je het ook filmen?

Lijkt me echt fantastisch!

Voor je het weet, ben je een enorme hit op YouTube!
neh lijkt me niets met mn kabouterhoofd op youtube.. haha dan ben ik gelijk zo herkenbaar hier! Ik heb wel veel filmpjes erop staan, maar ik wil hier liever anoniem blijven

Maar wat voor wijn moet ik halen dan? En wat voor touw, gewoon touw?

En ik begin denk rond half 4 ofzo, want het moet ook nog een uur in de oven!
Gewoon droge witte wijn. Huismerk, je kan ze meestal in kleine flesjes krijgen.

Je kan ook cocktailprikkers gebruiken om de boel vast te zetten.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Cocktailprikkers heb ik in huis en dan die liebfraumilch, dat is toch ook goed.. dan hoef ik alleen maar kippenborst te halen?
quote:Giet de braadboter over de kippenrollen

Dat is toch gewoon het vet wat in de pan zit?

Enne een los geklopt ei.. is dat hetzelfde als haagsebluf? Zonder eitwit? Of gewoon het ei door elkaar roeren?
volgens mij de boter waar je de kip in braad en die je idd uit de pan over de kip schept
je kiest volgens mij trowuens wel één van de moeilijkere versies

Helaas moet ik het waarschijnlijk live missen, maar ga natuurlijk lezen hoe dit is verlopen
nouja het klinkt vrij simpel
Losgeklopt ei is gewoon het hele ei met dooier, en dan met de garde los kloppen zodat het helemaal geel is. :-)
En je kunt het dan beter met sate prikkers dan cocktail prikkers vast zetten denk ik. Als ik het met cocktailprikkers doe dan laten ze los, glijdt de kip er af of iets dergelijks. Leuk, half 4 it is... Ik werk tot 6! Naja... werk??
Ja hoor...Mittens meldt zich weer. Ik neem vast een stoeltje en schuif aan om te kijken....

Ik heb de foto's helaas nog steeds niet gezien, dat moet ik thuis doen. Ik ben wel weer blij met je briljante verhalen en vindt het jammer dat de cake niet ontploft is in je oven

Kip cordondinges heb ik zelf trouwens ook nog nooit gemaakt...ben je al bezig met de voorbereidingen?
Een losgeklopt ei is gewoon een ei in een kommetje doen en even met een vork door elkaar "husselen". Loskloppen dus...
Nee niet die Liebfraumilch. Die is super zoet. Heb je een zoet cordondingesje.
Jeej, kan er toch live bij zijn. heb besloten dat ik te verkouden ben om te gaan sporten

Als je ze kant en klaar koopt bij de super zit er ook altijd een houten stokje in om hem dicht te houden.
Oh...en liebfraumilch nooit, maar dan ook nooit meer in huis halen!!!!
Als Kabouter mij ooit uitnodigt om van haar geweldige kookkunsten te genieten, die natuurlijk door al onze top adviezen erg vooruit gaat, neem ik mijn eigen fles wijn wel mee
anoniem_44873 wijzigde dit bericht op 05-03-2010 11:38
Reden: genieten vergeten
% gewijzigd
Dat lijkt me een bijster slim plan, dertigmin!!!!

Hahha nou een droge witte wijn dus.. ik ga straks boodschappen doen dus dat moet goedkomen en ik heb van die hele lange sateprikkers!
Voor mijn Fans!

Ik ga je toevoegen, dit wordt de hype van 2010!
Hahahahahaha...hilarisch!!

Ben nog even in dubio of ik vrienden met je wil zijn, heb alleen een eigen hyves en geen mittenshyve...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven