Ex op hyves

04-03-2010 11:14 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dilemma!

Het is al bijna een jaar uit met mijn ex en ik heb al drie maanden een nieuwe relatie. Ik ben erg gelukkig met mijn nieuwe vriend, maar ik merk wel dat ik het nog steeds moeilijk vind om mijn ex helemaal los te laten.

Het is nogal dubbel, want ik wil mijn ex niet terug! Maar hij doet toch nog steeds wat met me.

Op hyves post mijn ex regelmatig 'wie-wat-waars' waardoor ik steeds met hem wordt geconfornteerd. Ik kijk ook nog iedere dag op zijn hyves en die van zijn nieuwe vriendin.

Ik zit er over te denken om hem te 'ontvrienden'. Aan de ene kant zou het me helpen hem los te laten. Maar aan de andere kant wil ik ook weer geen statement naar hem toe maken dat ik er blijkbaar nog mee bezig ben. Want ik heb al tot twee keer toe eerder om die reden 'ontvriend'. En ergens vind ik ook dat ik er gewoon mee moet dealen en er niet voor moet weglopen.

Wat zouden jullie doen?!
Jeetje Eddie, weet jouw vriend dat je nog zo met je ex bezig bent? Ik zou het echt niet fijn vinden als mijn nieuwe liefde zich nog dagelijks met het wel en wee bezig zou houden van een ex, dat is toch een teken dat je nog niet helemaal over die persoon heen bent. Hoe zou jij het vinden als jouw vriend zo met een ex van hem bezig was? Volgens mij ben je nog niet echt klaar voor een nieuwe relatie...
Je ex op Hyves.. Poeh.. wat is het leven toch lastig.
Na het ontvrienden van mijn halve lijst heb ik uiteindelijk maar besloten om helemaal te kappen met Hyves. Al die tijd die ik er sowieso mee verspilde!

En bovendien wil ik de relatie met mijn vriend een eerlijke kans geven en dat lukt niet als ik steeds bij mijn ex zit te gluren.

Dat komt niet omdat ik hem terug zou willen, maar wel omdat ik hem niet niet helemaal heb kunnen loslaten. Daar ben ik altijd nogal hardleers in ook na vorige relaties. Maar door er steeds mee bezig te zijn via hyves wordt dat alleen maar bemoeilijkt.
Wat goed van je!!!

Heb ook geen hyves, kost zoveel tijd.

En het leven is al zo druk.
Hyves kost net zoveel tijd als dat je er in stopt. Hoe kan dat nou teveel tijd kosten. Je hoeft niet iedere dag op alles en iedereen te reageren hoor.
Heel verstandig om je ex van je Hyves te halen. Heb ik ook gedaan. Niet omdat we ruzie hadden, maar omdat ik geen zin had om steeds z'n foto te moeten zien. Bovendien had hij een paar weken na de breuk een nwe profielfoto, een die ik nota bene van hem had gemaakt tijdens een romantisch uitje

Ik dacht toen gelijk 'goh dat zal hij wel gedaan hebben om een leuke nieuwe vriendin te scoren' en ik wilde met dat soort dingen niet meer bezig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven