het ouderwetse nachtbrakerstopic

16-08-2007 01:19 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik denk ik kan het oude topic zo snel niet vinden (ja zal vast niet goed zoeken) dus ik blaas het eens nieuw leven in.

Welkom mijn medenachtbrakers en zij die niet kunnen slapen.

Laat hier uw berichten achter of verwelkom medenachtbrakers
Nu ga ik toch echt mijn bedje opzoeken.Kan ik hopelijk toch nog een paar uurtjes slapen.

Voor de rest hier nog een goede nacht/fijne dag!

Truste
Hoe laat moet je op morgen?
OK! Slaap lekker dan!
up
dankje jas!

zit nu in het topic oogkleppen etc op relaties, daar waren nog een paar lieve nachtbrakers
Ik had het gezien Lalein, en dacht ik up even dit topic voor je. Zat net zelf ook in Relaties wat te typen in een nieuw topic.

Wat een verdrietige toestand Lalein! Waar je zo bang voor was is dan nu gebeurd, ik vind het erg rot voor je en snap dat je er helemaal doorheen zit op dit moment. Als je wilt lul maar lekker tegen me aan hoor, ik ben een nachtbraker pur-sang! Nog een klein vraagje, las ergens dat je va gebruikt, mag ik vragen wat dat precies is?
Mogge!
Mogge Nijn! Hoe laat mogges is het bij jou nu?
Hee Mogge Jasch! Hier is het momentueel 7:17 uur in de avond. De Nijntjes zitten nog even voor de buis. Wat is jouw excuus?
Zoals je leest een tijdsverschil van 8 uur en 3 minuten. Bijzonder he?!
Ik heb helemaal geen excuus, gatver, zit ik hier zonder excuus zo laat (of vroeg?) te forummen. Euhm, ik slaap slecht, ken dat?
ja, dat zal dan wel.

Ik zit hier even te vechten met Kleine Nijn. We zitten nu in een tijdelijk appartementje en ze moet in ons bed in slaap vallen en dan gaat ze als wij naar bed gaan naar het bedje hier op de gang. Maar NU! WIL! ZE! IN ! DR! EIGEN! BEDJEEEEE!!!
De hele dag is het mama voor en mama na, maar Nu! Wil! Ze! Papaaaa!!! (stomme mama!!)

Karaktertje hoor, dat kind.
Heerlijk....kinderen! Ik heb ze overigens niet.
Haha, houwen zo!

Nee, gelul, meestal zijn ze heel lief. En als Mannetje later een toptennisser is en een huis voor ons koopt, dan zijn alle dolle buien zo weer vergeten.
Heel begrijpelijk Nijn, je hebt hem inmiddels 6x per week op tennisles neem ik aan? Maar heel serineus....ik vind kinderen echt leuk!!
Kinderen zijn ook leuk, Jasch. Behalve nu, want Grote Nijn is nu aan de beurt voor een histerische bui. Dit keer is PP degene die de strijd voert. Schreeuwen en krijsen, ik druk gewoon m´n oren dicht. Het is niet normaal.

*haar omhoog smily*

Ze is echt histerisch.
PP is met haar naar buiten om een rondje te lopen. Ze was echt zo ongelovelijk brutaal en aant gillen, niet te kort.

Ik zal even een cubaatje voor PP inschenken, dat heeft ie wel verdiend.
Vanwaar die hysterie? Of is dit een kindeigending?
ben ik weer. Ja, dat is -hoop ik *grijns*- een kindeigen ding. Maar vooral een Grote Nijn eigen ding. Ze heeft nogal een karakter. En kleine Nijn ook.

Twee dochters ben ik mee gezegend en ik vrees dat ik alles dubbel terugkrijg wat ik mijn eigen moeder vroeger aangedaan heb. *aureool smily*

Gelukkig is Mannetje, die qua leeftijd tussen de dames in gesandwitchd zit, een rustig typje. Hij steekt zn duim in zn mond en kijkt toe.
net wakker na amper 3 uurtjes slaap dus officieel een nachtbraker. va is verlatingsangst jas en ik heb een soort verlatingsangst
He Nijn, hoe bevalt het in CR.

Kun je al een beetje wennen en hebben de kids het na hun zin of mogen ze weer geen kind zijn van de buren?.
Hee SFO, tijd niet gesproken! Het bevalt best wel goed in CR. Thanks for asking.

We zitten nu in een tijdelijk apartementje, nog een week of 6 en dan kunnen we ons nieuwe huis in. Het is hier prima, leuke ruimte, klein maar fijn. Er zijn hier allemaal gezinnen met kinderen, iedereen rent bij elkaar in en uit, dus wat dat betreft het tegenovergestelde van ons apartement in Caracas. Thank God.

De kinderen gaan al naar school, alles in het Engels ineens. Het is best pittig voor ze maar ze vinden het leuk. Wel zijn ze onwijs klierig en vervelend, helaas. Maar hopelijk komt dat binnenkort weer goed als ze wat beter gewend zijn.

En jij, alles kits?

Ik ga es even een wijntje drinken met PP op debank.
Goed om te horen dat de kids een betere speel omgeving hebben. Ik wist trouwens niet dat in CR het onderwijs in Engels was, of hebben jullie daar bewust voor gekozen.

Wat betreft hier in de East Bay gaat het zijn gangetje, dacht afgelopen weekend dat de herfst er eindelijk aan zou komen en in de Sierra's een mooi pakje sneeuw neer zou leggen maar nee. We zitten weer in de vervelende omstandigheid van zon, zon en nog eens zon. Nog even doorbijten en dan hopen we in November nog snel even een ticket richting NL te scoren. Belize City (ouders) zal er dit jaar wel niet in zitten wat ik erg jammer vindt maarja je kunt niet alles hebben.

Voor de rest druk met werk, de liefde etc.
Hee SFO! Ik was wel op skype!

Ben erg druk aankomende tijd, we moeten vrijdag dit app uit en dan kamperen in het nieuwe huis.

Mail of skype je de details wel.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven