egypteverhaal

05-03-2010 12:32 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe het afgelopen is met dat meisje wat bijna gratis naar Egypte kan?

Ik vond het zo leuk om dat te volgen. Ik weet nu niet of ze al weg is. Ik kan dat verhaal nergens meer vinden.
quote:koko67 schreef op 05 maart 2010 @ 12:48:

Het geke is dat het niet echt een oproepje was. (in de zin van: wie heeft er nog Douwe Egbertspunten) Ik vond het zo'n prachtig verhaal. Mijn man snapte gisteren voor het eerst waarom ik regelmatig op het viva-forum zit.Ook dat is er bereikt met dat topic, kun je nagaan
zucht... ik blijf zoeken.

Maar fijn dat hij weer staat waar het hoort.
quote:koko67 schreef op 05 maart 2010 @ 12:48:

Het geke is dat het niet echt een oproepje was. (in de zin van: wie heeft er nog Douwe Egbertspunten) Ik vond het zo'n prachtig verhaal. Mijn man snapte gisteren voor het eerst waarom ik regelmatig op het viva-forum zit. Mijn vriend begreep het gisteren ook pas voor het eerst. Hij is altijd ontzettend sceptisch namelijk. Maar zelfs hij vond het prachtig!
quote:yasmijn schreef op 05 maart 2010 @ 13:05:

[...]

Ook dat is er bereikt met dat topic, kun je nagaan Ja en hij was ernstig anti.
Huwelijk gered, missie geslaagd
Ik vind het raar dat er dan over een feel good topic ook weer gezeurd moet worden. Het was toch niet zo dat het topic op slot was gedaan, of weggegooid of whatever. Gewoon verplaats en nu weer terug op de oude plek. Ik had het niet eens gezien omdat ik alleen kijk via mijn eigen vergrootglasje waar de topics zijn waar ik op heb gereageerd. Al met al kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er formummers zijn die het een genoegen schept om elke actie van de angels uit te pluizen en zout op te leggen op elk detail dat ze niet zint. Maar goed, ik hoop dat ik het mis heb.
Volgens mij leg jij nu zout op de slak, maar dat kan ik ook mis hebben,
quote:Ainne schreef op 05 maart 2010 @ 12:49:

Hij staat inmiddels weer op ReizenEn daarmee kan dit topic weer op slot. Als er nagepraat moet worden kan dat op het bekende topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven