egypteverhaal

05-03-2010 12:32 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe het afgelopen is met dat meisje wat bijna gratis naar Egypte kan?

Ik vond het zo leuk om dat te volgen. Ik weet nu niet of ze al weg is. Ik kan dat verhaal nergens meer vinden.
ghehehehe.

Prikbord.
Het staat bij de oproepjes, bij 'aangeboden'.

Jammer he?

Het zijn de regels.
Huh?

Raar, wist ik niet. Sorry.
Nee, wij werden er allemaal door overvallen.

Zie Vraag Naomi topic.
quote:koko67 schreef op 05 maart 2010 @ 12:34:

Huh?

Raar, wist ik niet. Sorry.waarvoor?
Staat op het prikbord, en volgens mij is ze inderdaad op weg naar de luchthaven.
Ik begreep dat er ook een brainstormtopic was ergens, waar kan ik dat vinden?
HIER staat het Egypteverhaal, Koko.

Mmm, da's natuurlijk ook een idee, gewoon een nieuw topic openen op Reizen, met een neutraler titel en dan deze link in de OP.
quote:dangeensuus schreef op 05 maart 2010 @ 12:36:

[...]

waarvoor?Omdat jullie nou weer moeten reageren omdat ik zo stom was om het niet te vinden.
Kijk even bij het topic dat nu bij het prikbord staat Minny, daar heb ik de link voor je neergezet.
quote:koko67 schreef op 05 maart 2010 @ 12:38:

[...]

Omdat jullie nou weer moeten reageren omdat ik zo stom was om het niet te vinden.Huh???? Wie zegt er nou dat jij stom bent ?? dat snap ik ff helemaal niet.
Dankjewel Iris!

Koko, dat maakt toch helemaal niet uit joh? Er zullen wel meer mensen zijn die het niet meer kunnen vinden. Nu dus wel, dankzij jouw topic.
quote:koko67 schreef op 05 maart 2010 @ 12:38:

[...]

Omdat jullie nou weer moeten reageren omdat ik zo stom was om het niet te vinden.Nee dat heb je verkeerd begrepen, niemand vindt dat stom - het is juist stom dat het verplaatst is.
Je bent niet stom hoor Koko, er is nu veel tumult omdat dit topic zomaar verplaatst is en voor sommigen dus ook gewoon zoekgeraakt en dat is erg jammer.
Nee, ik ben niet stom. En niemand zegt dat, ik bedoel alleen dat ik het natuurlijk ook zelf had kunnen vinden.

Maar wat raar dat hij verplaatst is. Ik vond het geen oproep, meer een mooi verhaal.
Het is juist grappig dat je op dit moment die vraag stelt aangezien er een aantal mensen bijzonder ontstemd zijn over de verplaatsing van het topic....

Juist niet stom dat je het niet kunt vinden.
Ik kan mij die ontstemdheid wel voorstellen.
yup
Ontstemd is een understatement.
Ik ben juist blij met dit topic, ik was het verhaal ook kwijt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Nou, dat kan ik me ook voorstellen... Vond dit nou juist een mooi voorbeeld van hoe het hier ook kan ipv alleen maar herrie en onenigheid. Jammer dit weer.
Het geke is dat het niet echt een oproepje was. (in de zin van: wie heeft er nog Douwe Egbertspunten) Ik vond het zo'n prachtig verhaal. Mijn man snapte gisteren voor het eerst waarom ik regelmatig op het viva-forum zit.
Hij staat inmiddels weer op Reizen
Mooi, daar hoort hij ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven