Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Robo, in Nederland is het mogelijk een witte schoen in de kleurstelling van je jurk te laten verven. Misschien is dat wat voor je?
Dat zal hier ook wel kunnen, dat verven. Maar het is een low-key gebeuren; ik maak mijn jurk zelf, er komen weinig mensen, we maken er geen enorm feest van, dus ik ga die moeite niet doen.

Daarbij, in de bloemen van de stof zit ook gebroken wit, dus iki denk dat ik met die kleur prima tevreden ben.

En als het even tegenzit heb ik een kaal hoofd op de dag zelf, dus dan kijkt heus niemand naar mijn voeten :-)
je bent een heldin, Robo!
mahna mahna tuduuuudududu
Ik zie je nu voor me als een soort Alice in Wonderland nadat ze van de "groei" koekjes heeft gegeten, waardoor ze overal tegenaan loopt in het huis

Die schoenen, zie je wel dat ik er geen verstand van heb! Ik dacht trouwens dat, omdat de jurk vrij lang is, je er zwarte schoenen onder kon, vandaar die kleur. Maar als de voering wit is, kan dat beter, die hadden ze ook Overigens is het goed lente tegen die tijd, dus moet zwart inderdaad maar achterwege blijven.

Wat vervelend dat je de slaap niet kunt vatten. Zeker als je zo vol met gedachten zit is die rust wel belangrijk. Hopelijk kan de huisarts je snel helpen, een weekend duurt zonder slaap zo enorm lang!

Hier regent het trouwens weer, vanmorgen nog zulke mooie blauwe lucht, vogeltjes en de zon. Balen zeg, ik wilde ook wel lente! (al ga ik komende week naar Praag en daar is het gewoon nog (voor onze begrippen) winter, maar gelukkig wel mooi weer.

Ik merk aan mezelf dat ik het allemaal toch niet zo direct kan benoemen, dat je ziek bent en hóe ziek je bent. Misschien om mezelf en jou te "sparen". Ik heb er daarom des te meer ontzag voor dat jij het zo goed kunt benoemen!

Phoehee, wat gaaf joh! En wat gaat dat hard!

(ga snel weer aan de gang, want moet nog een hoop doen voor kwart voor vijf..)

je plaatst tzt toch wel foto's van je jurk Robo. hij klinkt zo mooi.

Fijn trouwens dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Maar hopelijk slaap je vanacht weer wat langer.
Ingmagh, hier in huis heb ik geen groeikoekjes nodig om me te stoten (vooral de voordeur is een crime); als ik hakken aan heb ben ik aan het eind van de dag echt een egghead met al die bulten!

Je gaat naar Praag??? Leuk!! Mooie stad is dat, is het daar nog steeds zo goedkoop als tien jaar terug?

Varuca, ik zet een foto neer als ie af is hoor; gelukkig heb ik nog een maand of twee

Nu voorbereiden voor al die bezoeken: bloed prikken, huisarts, apotheek, supermarkt.

Druk.

Ik hoop dat ik vanavond slaap (en dan graag vòòr vier uur 's nachts) want ik voel het nu wel.
quote:robo schreef op 04 maart 2010 @ 23:52:

Morgen inderdaad even wat slaappillen regelen dan. Ik heb de vorige weggegooid, ik denk altijd dat medicatie na een jaar niet meer goed is

Meds, ik heb nog geen enkel idee over hoe en wat. In FR valt daar tegenwoordig redelijk over te praten; ik weet van mijn vorige oncoloog dat er, zeker bij kankerpatiënten, heel open wordt gekeken naar hoe iemand zelf wil sterven.

Ik zit zelf alleen nog in het stadium van eerst eens zien hoe erg het nu precies is (scan dinsdag); daarna wil ik kijken in hoeverre het hele proces vertraagd kan worden (chemo), en dan pas denk ik aan het eind.

Nu is dat eigenlijk superonwerkelijk.Ja natuurlijk is dat onwerkelijk, en doe de dingen wanneer het daar tijd voor is. Soms kan het rust geven als de zaken geregeld zijn. hoewel het regelen zelf iets is waar je je inwendig met hand en tand tegen verzet. omdat het zo ongelofelijk tegennatuurlijk is
Nog een "indringer" in je topic Robo, maar ook bij mij ben je niet uit mijn gedachte.

Wat fijn dat je zoveel lieve mensen (virtueel) om je heen hebt.

Ik wens jou en je man alle liefde en kracht samen!!

Robo, als je je jurk zelf maakt heb je toch zeker nog wel een stukje stof over voor een hoofddoek. Ik weet natuurlijk niet of je een hoofd hebt voor hoofddoeken. Mijn dochter staat het geweldig, bij mij vallen dan mijn zeiloren wel erg op. Voor mij zou het dus niks zijn, maar voor jou misschien wel?

Lijkt me toch al handig, zeker als je straks de zomer ingaat. Dan verbrand je hoofd niet zo snel.
Hopelijk prikken ze goed vandaag Robo, ik kijk die zuster van hieruit heel streng aan !

Ingh een week naar Praag lekker even er tussen uit, ben je volgende week maandag wel weer terug? want dan gaan wij weg en kun jij voor mij waarnemen met posten, want het voelt niet oké Bo, jij ziek en wij gaan gewoon door en dan ook nog vakantie vieren. Ik wilde dat ik er iets aan kon veranderen, maar dat gaat jammer genoeg niet, alleen lieve posts sturen kan ik.....vanaf de vakantieplek gaat dat vast ook niet zo vaak lukken als hier. We nemen het laptopje weer mee, dus ik kan steeds bijlezen en hopelijk ook eens posten.

Heerlijk Phoehee, dus je voelt leven! ik weet het nog zo goed dat ik het zelf voelde, het is een magisch gevoel, ik was zo verbaasd dat mijn lijf dat kon en dat ik ook een baby kon maken, ik had altijd gedacht dat het niet zou lukken.

Bo ik wil je zien in je jurk hoor...........met of zonder haar, ik hou van je.
Mamalelie, 5 jaar geleden droeg ik ook hoofddoeken, bij de eerste chemo; dat staat me redelijk. Het is meer het gebrek aan wimpers en wenkbrauwen waardoor je er toch ziek uitziet (en nee, als ik ze erop teken, dan lijkt het nog erger ).

Dus mocht ik kaal zijn in mei, dan doe ik zeker een hoofddoek om. Pruiken vind ik niks.

Gelukkeling, wat lekker, jij gaat ook op vakantie? Waarheen, wordt het weer Thailand? Ik ben nog steeds heel blij met je spiegeltje, het is zo'n mooi doosje :-)

Ik ben geprikt, er moest een tweede prikker aan te pas komen en het doet flink pijn, maar ach, het is gelukt.

Nu even eten maken.
Misschien dan ook een gebroken witte hoofddoek om. Komt de kleur van je schoenen terug en blijft de aandacht naar je jurk gaan.

Heb je slaappillen gekregen?

Gelukkeling ik heb je mobiele nummer, als er iets is met Bo zal ik smsen als je op vakantie bent goed?

Ingmagh kan ik ook bij jou doen maar heb je nummer niet. Leuk Praag, ben je er al eens geweest? Echt mooi en lekker biertjes drinken in de mooie kroegen met gewelven. Of chocomelk.

Mijn vriend heeft de baby ook al gevoeld. Is erg leuk voor hem.
Robo heb je nu slaaptabletten gehaald? Ik vind hoofddoekjes ook veel leuker. Zeker de modelletjes die ze tegenwoordig hebben. Hoe mooi ze pruiken tegenwoordig ook maken. Ik zie het meteen en het staat lang niet altijd mooi. Ik heb er anders nog 3 van Nienke liggen Bo. Dus als je je bedenkt, dan mag je ze wel lenen.

Nien kon er altijd zo lekker mensen mee chockeren. We zaten eens in een restaurant waar het nogal warm was en druk. Nien wilde haar trui uitdoen. Maar dan moest eerst de pruik af. Dus die muts van ons zei: "Zal ik het eens stil krijgen hier". Dus ze deed haar pruik af, trui uit en pruik weer op. En inderdaad het was opeens doodstil. Iedereen kijken natuurlijk. Muts dat het was. En toen we weggingen weer hetzelfde met de trui aandoen. Gelukkig dat ze altijd haar humor nog had.

Dus geen paarse hakken op je mooie groene jurk? Ben er erg benieuwd naar.

Ik ga even bijlezen. Ik was vanmiddag weg en tussendoor visite gehad. Vanavond is middelste zoon komen eten met zijn vriendin die haar arm heeft gebroken en ze kan niet koken dus ze komen hier maar wat vaker eten. Toen hij hoorde dat we zalm aten waren ze zo hier.
Haha Phoehee toevallig dat Ing mij mailde of ik wilde sms-en.

Tuurlijk houden we elkaar op de hoogte. Wat een leuk topic is dat van die Egyptereis zeg. Ga het zo ook even lezen.
Ik heb geen idee of Praag nog zo goedkoop is, in ieder geval stukken goedkoper dan hier. Maar in vergelijking met het boerenland aldaar is Praag zelf ook duur geloof ik...

Gelukkeling, ik ben volgende week zaterdag laat weer terug. Ik kan geen laptop meenemen, dus ik zal ergens van de week een keer kijken of ik een e-café kan vinden. Maar ik kom je afwisselen hoor!

Wel fijn dat je je enigszins prettig voelt met een hoofddoek om. Ik kan me voorstellen dat je zonder wenkbrauwen en wimpers er behalve ziek uitziet, ook last hebt van de zon en dergelijke, dus we kunnen wel heel hard duimen voor mooi weer op 15 mei, maar moet je dan de hele dag met een zonnebril op lopen?

Mijn kaarsje staat aan voor je Robo. Toen ik thuiskwam had mijn vriend ze al aan gezet. Ik heb een hele schaal met kaarsen staan en de hoogste steek ik elke keer voor jou aan. Mijn vriend weet dat niet, maar ik vond het wel onwijs toevallig dat hij, na het bericht van Edit: dubiootje zelf de kaarsjes had aangezet. Dat doet hij namelijk nooit. Ik heb nog heel wat branduurtjes over hoor, dus ik kan nog een hoop nachtjes door laten waken.

(zoals ik bij een van de blogs van deze week al zei, mjn lievelings Loesje is "het was zo donker, dat ik overal lichtpuntjes zag")

Robo, ook ik hou van je, en ik zeg dat bijna nooit hardop. Als je maar weet dat ik het je een keer face to face (of moet ik vis-a-vis zeggen) kom vertellen, ok?

Ik wens je heel veel sterkte voor de nacht, dat je goed kunt slapen en uitrusten en dat je morgen weer met kracht aan een nieuwe dag mag beginnen.

oh, jullie zijn lief! Phoehee, bedankt voor het aanbod. Ik heb volgens mij uit de mails van 2 januari jouw nummer wel ergens, ik zal het opslaan.

Ik ben er trouwens nog nooit geweest, maar ik zal zeker een biertje op jullie drinken. Het wordt er koud, dus het is een mooie opwarmer, in de kroegjes

Is er nog iets uit Praag dat je wilt hebben Bo? Ik ben er straks toch!
Jij holt ook maar door zeg, heb je daar wel energie genoeg voor? doe maar een pizza of iets anders makkelijks. Wat zei de huisarts, heb je een voorraadje pillen gekregen? en wist hij alles al van professeur Petit?

Ja alweer Thailand, we hebben nu drie weken Pucket en drie dagen Bangkok geboekt. We hebben het er steeds erg naar onze zin gehad, er is precies een goede mix van allerlei leuks voor ons allebei te doen. India, Sri Lanka, Maleisië en Thailand trokken mij nooit zo, maar voor wat Sri Lanka en Thailand betreft, daar heb ik me in vergist.

Het voelt echter heel raar, een beetje of ik je in de steek laat, misschien raar maar ik ben erg van slag, als zou het om mijn eigen familie gaan. préoccupée, er met mijn hoofd niet bij de hele dag, ik moet erg mijn best doen om me gewoon op die dagelijkse dingen te concentreren. Kan er wel goed met mijn man over praten, hij kent je ook alsof ik elke dag op een theekransje met jullie (dames van de meet) zit en ik moet je van hem ook sterkte wensen. Volgens mij hebben alle meisjes het, je bent geliefd Bo.

Gelukkig is het prikken weer gebeurd, Bah het is een straf hè?

liefs
Oh gelukkeling, dat heb ik dus ook. Mijn vriend heeft echt gekeken of het zin had om de laptop mee te nemen, omdat hij dacht dat het beste was als ik jullie elke dag even kon zien. Maar er is gewoon geen internet in het hotel... Hoe kunnen ze dat nou doen! Maar er is vast overal genoeg ruimte om er megt mijn gedachte bij jullie te zijn. Dus ik zal genoeg kaarsjes aansteken.

Mijn vriend maakt zich ook zorgen Bo, en die vond het forum eerst onzin. Dus moet je nagaan. Maat hij leest hier niet, dus hij ziet niet hoe goed jij je staande weet te houden.

Hoe is het nu met jouw man? Kan hij de slaap wel een beetje vatten, of liggen jullie samen wakker en te malen? Is hij alweer aan het werk, ik kan me niet voorstellen dat zijn baas nog steeds niet onder de indruk van de situatie is....

(De liefde van de man gaat door de maag he, heb je hem weer wat spraakzamer gemaakt met je keukenprinsessenacties? Wat kan jij kóken zeg!)
ingmah, ik ben in December in Praag geweest en in het centrum hebben ze verschillende kroegen met wi-fi verbindingen. Daar kun je voor niets internetten. Ik weet dat er irish pub is die buiten internet ook lekker eten heeft

Lieve ro, van mij nog een knuffel voor het slapen gaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Robo wilde je nog even wektruste wensen. Hopelijk slaap je vanacht beter en
Bo, sgat, welterusten, ik hoop dat de medicijnen je een lekkere lange nacht gaan bezorgen.

pilletje erin en tukken maar!
Ik denk dat Robo al lekker ligt te slapen.

Welterusten Bo.
Hier brandt een kaarsje voor jou, ik hoop dat je een goede nacht hebt!
Hopelijk slaap je nu als een roosje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven