Kabouters Kookkunsten!
vrijdag 5 maart 2010 om 16:01
Zeg....lief kaboutertje...jij bent ook een enorme boef he?!?!?! Kijk wat ik in een totáál anders topic, op een totáál andere pijler vind...:
quote:
Viva Angel5 schreef op 05 maart 2010 @ 08:38:
Wat wil je van de Angel gedaan krijgen Kabouter?
Wil jij voor mij Kipcordondingessen maken en dan de foto's naar mij sturen zodat ik kan zeggen dat ik ze zelf heb gemaakt?
quote:
Viva Angel5 schreef op 05 maart 2010 @ 08:38:
Wat wil je van de Angel gedaan krijgen Kabouter?
Wil jij voor mij Kipcordondingessen maken en dan de foto's naar mij sturen zodat ik kan zeggen dat ik ze zelf heb gemaakt?
vrijdag 5 maart 2010 om 16:25
Wat was er eerder.. de kip of het ei? Nou in dit geval de Kip, want die mag door de ei heen! Het zal toch wat zijn he.. als de kip die ik nu in mijn handen heb, het ei heeft gelegd waar ze doorheen gehaald word! Trouwens wat voelt dat smerig en snotterig zeg.. gatverdamme! De kaas en ham erop gelegd en rollen maar.. nouja rollen.. t is meer dubbelvouwen en er 6 stokjes inprikken en hopen en bidden dat het blijft zitten!
Dan de pan in.. ja lekker over nagedacht met die stokjes, dus ik knip ze maar wat korter. Draaien gaat lekker lastig zo haha! als ze wel enigzins bruin zijn, huppakee in de ovenschaal en de wijn erbij. Er staat een half kopje wijn.. ik heb geen kopjes, wel bekers.. hmm welke zal ik kiezen? Welke zou zij bedoelen? Als ik de wijn erbij wil doen, zie ik dat er een kurk inzit! En ik heb geen kurkentrekker.. dus.. sorry dames.. het is toch LiebFraumilch geworden!
Omdat mijn oven niet op 175 graden kan, heb ik hem op 180 gezet, en nu is het afwachten
Dan de pan in.. ja lekker over nagedacht met die stokjes, dus ik knip ze maar wat korter. Draaien gaat lekker lastig zo haha! als ze wel enigzins bruin zijn, huppakee in de ovenschaal en de wijn erbij. Er staat een half kopje wijn.. ik heb geen kopjes, wel bekers.. hmm welke zal ik kiezen? Welke zou zij bedoelen? Als ik de wijn erbij wil doen, zie ik dat er een kurk inzit! En ik heb geen kurkentrekker.. dus.. sorry dames.. het is toch LiebFraumilch geworden!
Omdat mijn oven niet op 175 graden kan, heb ik hem op 180 gezet, en nu is het afwachten
vrijdag 5 maart 2010 om 16:42