Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
Ik ga even roken nu, en dan heb ik genoeg moed voor de familie reunie (kip en ei enzo)
Oke dan kan ik ook ff rustig gaan roken, zat al op de fotos te wachten!
Nee die komen pas als de kip in de oven zit, want ik heb katten.. en anders is mn kip weg haha! Maar ik ga nu écht beginnen!
quote:Kabouter23 schreef op 05 maart 2010 @ 15:45:

Nee die komen pas als de kip in de oven zit, want ik heb katten.. en anders is mn kip weg haha! Hahahaha...dat zou het verhaal ook een hilarische wending geven
Ik zit ook klaar... Beter als wie is de chef, dit .
Ja, foto's van kip jattende katten zou het nóg smeuïger maken!!! Dat wordt weer veel F5'en vanmiddag!
Zeg....lief kaboutertje...jij bent ook een enorme boef he?!?!?! Kijk wat ik in een totáál anders topic, op een totáál andere pijler vind...:

quote:

Viva Angel5 schreef op 05 maart 2010 @ 08:38:

Wat wil je van de Angel gedaan krijgen Kabouter?

Wil jij voor mij Kipcordondingessen maken en dan de foto's naar mij sturen zodat ik kan zeggen dat ik ze zelf heb gemaakt?

Wat zijn dat nou voor kabouterstreekjes?
Ja...kom dat maar eens uitleggen kaboutertje!
Whahaha zal ik het uitleggen of een verslagje schrijven van hoe het gaat
Hehehehe KABOUTERTJE TOCH!!

Doe maar eerst het verlag, daarna mag je op het matje komen
Wat was er eerder.. de kip of het ei? Nou in dit geval de Kip, want die mag door de ei heen! Het zal toch wat zijn he.. als de kip die ik nu in mijn handen heb, het ei heeft gelegd waar ze doorheen gehaald word! Trouwens wat voelt dat smerig en snotterig zeg.. gatverdamme! De kaas en ham erop gelegd en rollen maar.. nouja rollen.. t is meer dubbelvouwen en er 6 stokjes inprikken en hopen en bidden dat het blijft zitten!

Dan de pan in.. ja lekker over nagedacht met die stokjes, dus ik knip ze maar wat korter. Draaien gaat lekker lastig zo haha! als ze wel enigzins bruin zijn, huppakee in de ovenschaal en de wijn erbij. Er staat een half kopje wijn.. ik heb geen kopjes, wel bekers.. hmm welke zal ik kiezen? Welke zou zij bedoelen? Als ik de wijn erbij wil doen, zie ik dat er een kurk inzit! En ik heb geen kurkentrekker.. dus.. sorry dames.. het is toch LiebFraumilch geworden!

Omdat mijn oven niet op 175 graden kan, heb ik hem op 180 gezet, en nu is het afwachten

Ik moet er nu helaas vandoor....hoop dat ik dit weekend tijd kan maken en vinden om even bij te lezen!

Succes met het koken!!!! JE KAN HET!!!!
Oh shoot!! Ik heb een probleem.. ben in mijn enthousiastme helemaal vergeten dat ik ook nog aardappels en groente moest halen..
Je doet 't erom hè?

Niets in de vriezer? Patat en erwtjes of zo?

Slimmerik, ehmm, ze moeten toch een uur in de oven? Rennen dan!!

Naar de winkel he..
Hahahaaha Kaboutertje toch... hoe lang moet het in de oven? Kun je niet snel ff naar de winkel op en neer?
Nou ik heb een soort brandfobie.. ik ben echt enorm bang voor brand en ik durf dus niet weg te gaan nu
Dan wordt het een sobere maaltijd
Vriend neemt aardappels mee
quote:Kabouter23 schreef op 05 maart 2010 @ 16:28:

Oh shoot!! Ik heb een probleem.. ben in mijn enthousiastme helemaal vergeten dat ik ook nog aardappels en groente moest halen.. NEE NIET WEGGAAN, VOORZIE EEN BRAND EN DAN MOET IK OOK NAAR BUITEN
quote:Kabouter23 schreef op 05 maart 2010 @ 16:39:

Vriend neemt aardappels mee pak van me ouwe hart godzijgeprezen!
Oke aardappeltjes erbij!! Wanneer komt vriend thuis? Kunnen we ook van het schillen van de aardappeltjes fotos krijgen? En ga je ze bakken of koken?
Aardappelschijfjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven