3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 22:53
quote:En wat je hoofdpijn betreft, je hebt ws veel te weinig gedronken, vooraf maar ook tijdens.
Weet ik... Ik heb toch echt wel veel gedronken van tevoren, maar waarschijnlijk nog niet genoeg. En tijdens het lopen heb ik amper gedronken, wilde niet afremmen, haha. Nu heb ik vanmiddag een liter thee op om bij te tanken.
Het viel me mee hoe warm het was, graad of 20-25 denk ik. Het was nog vroeg, 8.00 uur. Het was ook nog eens bewolkt en er stond veel wind.
Ben best wel trots om mezelf, en nu op naar de halve marathon in september... Dat wordt pas heet!
Weet ik... Ik heb toch echt wel veel gedronken van tevoren, maar waarschijnlijk nog niet genoeg. En tijdens het lopen heb ik amper gedronken, wilde niet afremmen, haha. Nu heb ik vanmiddag een liter thee op om bij te tanken.
Het viel me mee hoe warm het was, graad of 20-25 denk ik. Het was nog vroeg, 8.00 uur. Het was ook nog eens bewolkt en er stond veel wind.
Ben best wel trots om mezelf, en nu op naar de halve marathon in september... Dat wordt pas heet!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 5 maart 2010 om 22:55
@ friez: nee joh heb de kids dit weekend dus mijn tijd is voor hun.
Volgend weekend maar weer...
@bloem: gefeliciteerd met je 10 km, doe het je niet na, vwb je enkel daar kom je morgen wel achter, of vannacht al als je op bed ligt..wil niet negatief doen maar tis mij al 4x overkomen
Volgend weekend maar weer...
@bloem: gefeliciteerd met je 10 km, doe het je niet na, vwb je enkel daar kom je morgen wel achter, of vannacht al als je op bed ligt..wil niet negatief doen maar tis mij al 4x overkomen
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
vrijdag 5 maart 2010 om 22:58
En LLL, mijn weekend is al voor de helft voorbij.Vanavond doe ik lekker niks. Morgenochtend ga ik even naar m'n werk, dan tussen de middag een stukje varen in een zeilbootje over de Nijl. Op de boot lekker lunchen en aan de wijn...
Daarna komt een vriendin eten 's avond en gaan we online Wie is de mol? en Xfactor kijken. Lekker fout, maar af en toe zo fijn om Nederlandse tv te kijken.
Daarna komt een vriendin eten 's avond en gaan we online Wie is de mol? en Xfactor kijken. Lekker fout, maar af en toe zo fijn om Nederlandse tv te kijken.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok