3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
Trusten Etosha
Trustuh Etosha.
Hela, wat is dat dan voor een actie van KV?
Mocy, je koopt bij het Kruidvat een treinkaartje voor 12,50. Is geldig voor een dag reizen op zaterdag of zondag in een bepaalde periode.
Ik heb al vaker van die kaartjes gekocht. Vorig jaar waren ze nog een tientje
quote:Helaholalalala schreef op 06 maart 2010 @ 00:13:

Ohhhh ik zie net dat vanaf dinsdag Kruidvat weer de treinkaartjes heeft! Daar ga ik meteen op af om voor de miet een kaartje te kopen. Scheelt mij 20 euro op een retour!!!Ik dacht "thnx voor de tip" maar heb al drie die me willen rijden en als LLL zich aanmeldt voor de meet al vier dus geen treinkaartje nodig
quote:mocy schreef op 06 maart 2010 @ 00:04:

Bam, foto van dat kleed dan he.

Alleen het kleed?

*wist alle net geschoten foto's weer*
Haha, lekker voor je Bam

Geen idee of er wel of niet mevrouwen uit deze regio gaan.
Hela, dat is zeker aantrekkelijk voor langere afstanden. Maar moet je dan treinen in daluren of zo? Wat is het addertje?
quote:mamalief schreef op 06 maart 2010 @ 00:20:

Ik dacht "thnx voor de tip" maar heb al drie die me willen rijden en als LLL zich aanmeldt voor de meet al vier dus geen treinkaartje nodig BlufferT
Mocy, geen addertje.

Alleen geldig op een zaterdag of zondag binnen bepaalde periode. De eerste periode loopt van 13 maart t/m 9 mei en de tweede periode van 15 mei t/m 11 juli.

1 dag onbeperkt reizen door heel NL voor 12,50.
Lees net op het meet-topic dat één van mijn rijders niet gaat dus nog twee of drie kansen over....
Rent alvast naar het Kruidvat (met slaapzak, shag en wijn)
Is echt geen addertje hoor, heb al vaker gebruikt gemaakt van kaartjes-actie van kruidvat.
Voor jou scheelt het ook, Mocy. Er van uitgaande dat je in de mooiste stad achter de duinen woont......
quote:mamalief schreef op 06 maart 2010 @ 00:29:

Is echt geen addertje hoor, heb al vaker gebruikt gemaakt van kaartjes-actie van kruidvat.Ik ook, hele fijne actie!!
Ja Hela, maar ik ga niet de 20ste, helaas.
Ahh jammer! Ben je niet in de gelegenheid?
Niet Moos? Wat jammer!
Ik ga een weekend weg met 3 vriendinnen. Doen we al ruim 20 jaar, 1 x per jaar lang weekend. Gaan naar de Veluwe dit keer.
Bij het 20-jarig jubileum zijn we een week in Marbella e.o. geweest. (das het betere werk)
Nâh, dat klinkt super! Dat je al zo lang met drie vriendinnen bent en zulke leuke uitjes maakt

Ben naar boppe en te bedde.

Dag maisjes
ik ga ook slapen

truste meisjes en LLL
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, vind het ook heel jammer. Maar was het enige weekend dat we alle 4 konden. Viva-meet vonden ze geen reden het te verlaten

Maarruh, we hebben het er hier al eerder over gehad, 3000 meet in de zomer in Scheveningen toch?
Trustuh Roos en Hela.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven