Mijn lievelingseten

zaterdag 6 maart 2010 om 09:55

zaterdag 6 maart 2010 om 10:07

zaterdag 6 maart 2010 om 10:17
zaterdag 6 maart 2010 om 10:22
quote:mylenevalerie schreef op 06 maart 2010 @ 09:55:
Pizza van de pizzaria. Hamburger van de Mac. En sushi.
Daar mag je mij altijd voor wakker maken. Glaasje champie erbij mmmmm. Verder verslaafd aan kaas. Ik eet er echt teveel van.Verbaasd me echt dat jij een hamburger van de Mac kan waarderen Mylene, had ik van jou niet verwacht..Zelfgemaakt hamburgers vind ik heerlijk, maar van de mac :puke:
Pizza van de pizzaria. Hamburger van de Mac. En sushi.
Daar mag je mij altijd voor wakker maken. Glaasje champie erbij mmmmm. Verder verslaafd aan kaas. Ik eet er echt teveel van.Verbaasd me echt dat jij een hamburger van de Mac kan waarderen Mylene, had ik van jou niet verwacht..Zelfgemaakt hamburgers vind ik heerlijk, maar van de mac :puke:
zaterdag 6 maart 2010 om 10:26
Bietenprak (aangepast voor twee personen)
3 grote aardappelen of 4 a 5 kleintjes
1 klein potje gekookte bietjes
spekjes
1 kleine ui
peper, zout, azijn
1) kook de aardappelen.
2) bak ondertussen de spekjes uit en voeg daarna de gesnipperde ui toe.
3) pan met aardappelen van het vuur halen, aardappelen tot moes prakken en bieten toevoegen en geheel vermengen.
4) spek en ui mengsel toevoegen met een KLEIN scheutje azijn en het geheel zo nodig verder kort verwarmen.
5) voeg naar smaak peper en zout toe.
Aan het gehakt van de ballen voeg je gesnipperde ui toe en tijdens het braden voeg je een een halve eetlepel tomatenketjup, opgelost in een klein theeglas water toe.
3 grote aardappelen of 4 a 5 kleintjes
1 klein potje gekookte bietjes
spekjes
1 kleine ui
peper, zout, azijn
1) kook de aardappelen.
2) bak ondertussen de spekjes uit en voeg daarna de gesnipperde ui toe.
3) pan met aardappelen van het vuur halen, aardappelen tot moes prakken en bieten toevoegen en geheel vermengen.
4) spek en ui mengsel toevoegen met een KLEIN scheutje azijn en het geheel zo nodig verder kort verwarmen.
5) voeg naar smaak peper en zout toe.
Aan het gehakt van de ballen voeg je gesnipperde ui toe en tijdens het braden voeg je een een halve eetlepel tomatenketjup, opgelost in een klein theeglas water toe.
zaterdag 6 maart 2010 om 10:30