3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
zaterdag 6 maart 2010 om 18:20
zaterdag 6 maart 2010 om 18:24
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 15:54:
Appel, snap ik helemaal.
Kan je alleen uit ervaring vertellen dat dit toch nog steeds de betere optie is. In die brief staat ook iets anders, namelijk dat je voor je inkomen afhankelijk bent van een onafhankelijke instelling in plaats van van je partner. Ik heb het ontzettend getroffen met mijn man en hij heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afhankelijk ben, maar misschien dat het helpt om de brief ook te zien als een verklaring van ónafhankelijkheid. Want naast het negatieve, de bevestiging van het etiket, is dat wat het je óók biedt.
Maar snap ook wel dat je het zo -zeker nu- nog even helemaal niet ziet hoor.
Dank voor deze woorden!
Je hebt gelijk, misschien helpt het me als ik het zo probeer te zien! Als verklaring van onafhankelijkheid..
Je hebt het mooi verwoord!
Fijn dat jij dat gevoel niet hebt bij je man.. Als dat er nog bij zou komen voelt het helemaal niet meer oké zeker..
Appel, snap ik helemaal.
Kan je alleen uit ervaring vertellen dat dit toch nog steeds de betere optie is. In die brief staat ook iets anders, namelijk dat je voor je inkomen afhankelijk bent van een onafhankelijke instelling in plaats van van je partner. Ik heb het ontzettend getroffen met mijn man en hij heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afhankelijk ben, maar misschien dat het helpt om de brief ook te zien als een verklaring van ónafhankelijkheid. Want naast het negatieve, de bevestiging van het etiket, is dat wat het je óók biedt.
Maar snap ook wel dat je het zo -zeker nu- nog even helemaal niet ziet hoor.
Dank voor deze woorden!
Je hebt gelijk, misschien helpt het me als ik het zo probeer te zien! Als verklaring van onafhankelijkheid..
Je hebt het mooi verwoord!
Fijn dat jij dat gevoel niet hebt bij je man.. Als dat er nog bij zou komen voelt het helemaal niet meer oké zeker..
zaterdag 6 maart 2010 om 18:49